Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 maja.
1 maja 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 kwietnia.
1 kwietnia 2024
Pojawiła się nowa aktualizacja! Zmiany przy tworzeniu postaci, lista NPC, usprawnione oddechy i inne.
14 marca 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 marca.
1 marca 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 lutego.
1 lutego 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 stycznia.
1 stycznia 2024
Ostatni dzień naszego kalendarza adwentowego. Jest to również okazja, aby zdobyć odznakę!
24 grudnia 2023
Pojawiła się nowa aktualizacja! Nowy wpis do fabuły, wyjaśnienia w mechanice oraz zwiększone grono MG.
10 grudnia 2023
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 grudnia. Pojawił się także kalendarz adwentowy.
1 grudnia 2023
Najnowsza Aktualizacja już dostępna! Przebudowa forum i nowości.
12 listopada 2023
Najnowsza Aktualizacja już dostępna! Zakończenie Halloween 2023 oraz o tym co dalej z Forum.
7 listopada 2023
Nabór na Mistrzów Gry!
5 listopada 2023
Ruszył Event Halloweenowy!
22 października 2023
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 października.
1 października 2023
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 sierpnia.
1 sierpnia 2023
Aktualizacja Fabuły!
25 listopada 2023
Festyn Washi!
8 kwietnia 2023
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 13 kwietnia.
2 kwietnia 2023
Nowa aktualizacja, ruszyły także rzuty na ocalonych i zabitych.
1 marca 2023
Nowa aktualizacja. Zmiany w funkcjonowaniu oddechów i zmysłów, więcej o mieczach nichirin i inne.
4 lutego 2023
Nowa aktualizacja.
21 stycznia 2023
Nowa aktualizacja. Poszukiwanie śnieżynek, więcej slotów fabularnych, zakończenie rozliczeń i inne!
24 grudnia 2022
Nadchodzące wydarzenia!
6 grudnia 2022
Forum w przebudowie.
13 listopada 2022
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 października.
1 października 2022
Nowa aktualizacja.
16 września 2022
Pojawił się temat z propozycjami.
12 września 2022
Nowa aktualizacja. Zakończenie eventu, zmiany w administracji i inne.
12 września 2022
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 września.
1 września 2022
Nowa aktualizacja.
17 sierpnia 2022
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 sierpnia.
1 sierpnia 2022
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 lipca. Ponadto oficjalnie rozpoczął się event.
1 lipca 2022
Ruszyły zapisy na event!
11 czerwca 2022
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 czerwca.
1 czerwca 2022
Nowa aktualizacja! A w niej, między innymi, nowe odznaki i formy zdobywania punktów.
12 maja 2022
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 maja.
1 maja 2022
Zmiana w administracji forum!
26 kwietnia 2022
Na forum pojawił się minievent! Szukaj wielkanocnych jajek i znajdź nagrody!
17 kwietnia 2022
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 kwietnia.
2 kwietnia 2022
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 marca.
1 marca 2022
Aktualizacja. Ingerencje, HD, listy gończe i zawody dla grupy Humans.
28 lutego 2022
Aktualizacja. Witamy nowych Mistrzów Gry!
20 lutego 2022
Aktualizacja dotycząca marechi i nabór na Mistrzów Gry!
14 lutego 2022
Pojawiła się nowa aktualizacja.
13 lutego 2022
Ankieta dot. nawigacji i rozmieszczenia działów.
10 lutego 2022
Aktualizacja tematu dot. śmierci postaci.
8 lutego 2022
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 lutego.
1 lutego 2022
Ruszył minievent dla grupy Humans!
17 stycznia 2022
Zmianie uległ temat rany, leczenie i rekonwalescencja, a dokładniej czwarty punkt dot. regeneracji demonów.
11 stycznia 2022
Pojawiła się kolejna aktualizacja, z której dowiedzieć się można o nowych rzeczach, jakie pojawią się na forum, a także przedstawieni zostali nowi MG!
10 stycznia 2022
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 stycznia.
1 stycznia 2022
Informacje dotyczące minieventu! Szukaj śnieżynek i każdego dnia zdobądź PO!
23 grudnia 2021
Wpadła nowa aktualizacja, z której możecie dowiedzieć się więcej na temat możliwości prowadzenia większej ilości wątków fabularnych!
3 grudnia 2021
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 grudnia.
1 grudnia 2021
Na forum pojawiła się nowa aktualizacja dotycząca kruków kasugai, filarów i PO!
28 listopada 2021
Na forum pojawiła się nowa aktualizacja dotycząca PO!
15 listopada 2021
Zapisy na event! Przekonaj się razem z nami, że Wszystkie drogi prowadzą do Edo.
14 listopada 2021
Aktualizacja! Dowiedz się o zmianach na forum oraz o dodatkowej możliwości zebrania PO!
13 listopada 2021
Otwarcie forum.
12 listopada 2021
Latest topics
[ Misja ] Kiusiu - Głębia ostrościDzisiaj o 13:01Mistrz Gry
TogetsukyōDzisiaj o 12:05Katsu
Wodospad ShiraitoDzisiaj o 12:03Hīragi Kyōya
ZamówieniaDzisiaj o 11:13Katsu
NieobecnościDzisiaj o 10:54Suiren
Hatago YabuharaDzisiaj o 10:36Hīragi Kyōya
GarakuchaDzisiaj o 10:04Sora
TreningiWczoraj o 23:15Moderator

PUNKTÓW
Admin
admin

https://hashira.forumpolish.com/t34-wzory-kart-postacihttps://hashira.forumpolish.com/t39-wzor-chronologiihttps://hashira.forumpolish.com/t40-wzor-relacji



Aktualizacja

09-10-2022

Zmiany:
  • Rozwinięcie DBA na rangę A nie wymaga już krwi Muzana. Wymagają jej za to rozwinięcia Manipulacji Ciała i DBA na poziom S.
  • DBA ma nową mechanikę używania i kilka przykładów rozwoju oraz ogólnych zasad. Jeśli ktoś chce zmienić opis swojego DBA jest to dobra okazja. Do osób z DBA wykraczającymi poza ramy Administracja skontaktuje się prywatnie.

Event:
  • W związku z Halloween i urodzinami forum otwieramy zapisy na offtopowy Event!



Życzymy miłej gry!
Admin
Ikonka postaci :
Aktualności - Page 2 Cq4JoOv
Cytat :
omae wa mou shindeiru
Wiek :
---
Gif :
Aktualności - Page 2 Tanjiro-demon-slayer
Wzrost :
---
Siła :
S
Wytrzymałość :
S
Szybkość :
S
Zręczność :
S
Hart Ducha :
S
Punkty :
852
Siła
Wytrzymałość
Szybkość
Zręczność
Hart ducha
PUNKTÓW
Admin
admin

https://hashira.forumpolish.com/t34-wzory-kart-postacihttps://hashira.forumpolish.com/t39-wzor-chronologiihttps://hashira.forumpolish.com/t40-wzor-relacji



Aktualizacja

27-11-2022

Zmiany
  • NPC Kizuki - Tora została kobietą.
  • Przyznaliśmy odznaki i tytuły związane z rocznicą forum.
  • W informatorach warto (zwłaszcza w przypadku starszych postaci) wypełnić poniższy formularz:
    Kod:
    [b]Stosunek do Korpusu:[/b]
    [b]Stosunek do Demonów:[/b]
    [b]Stosunek do ludzi współpracujących z korpusem:[/b]
    [b]Stosunek do ludzi współpracujących z demonami:[/b]
    [b]Co postać pragnie osiągnąć: [/b]
    [b]Dodatkowe:[/b]

  • Do gry wchodzi mechanika przejmowania i utrzymywania regionów.

Wydarzenia:
  • Eventy obu grup powinny wystartować w pierwszym tygodniu grudnia. Na początku miesiąca pojawią się posty tłumaczące dokładniej czego powinniście się spodziewać. Nie będzie zapisów na same wydarzenia, co najwyżej na konkretne ich elementy). Demony powinny przemyśleć, z którym Kizuki związać swoje szanse na rozwój.


Życzymy miłej gry!
Admin
Ikonka postaci :
Aktualności - Page 2 Cq4JoOv
Cytat :
omae wa mou shindeiru
Wiek :
---
Gif :
Aktualności - Page 2 Tanjiro-demon-slayer
Wzrost :
---
Siła :
S
Wytrzymałość :
S
Szybkość :
S
Zręczność :
S
Hart Ducha :
S
Punkty :
852
Siła
Wytrzymałość
Szybkość
Zręczność
Hart ducha
PUNKTÓW
Admin
admin

https://hashira.forumpolish.com/t34-wzory-kart-postacihttps://hashira.forumpolish.com/t39-wzor-chronologiihttps://hashira.forumpolish.com/t40-wzor-relacji



Aktualizacja

04-12-2022

Zmiany
  • Używaniu oddechów towarzyszy otoczka wizualna znana z M/A. Link
  • Z retrospekcji ogółem uzyskać można do 200PO. Retrospekcje muszą toczyć się minimum rok przed aktualnymi wydarzeniami fabularnymi. Link
  • PO za polowanie rozliczane będzie jak pvp (ranga NPC i ranga postaci biorącej udział w polowaniu). Link
  • W pvp liczymy rangę postaci wynikającą z jej aktualnej siły (ilość wydanych PO) a nie rangi fabularnej. Link
  • Doprecyzowaliśmy obrażenia jakie otrzymuje demon chcący podtrzymać DBA kosztem krwi. Link

Zapowiedzi:
  • Zmiany w zmysłach zabójców.



Życzymy miłej gry!
Admin
Ikonka postaci :
Aktualności - Page 2 Cq4JoOv
Cytat :
omae wa mou shindeiru
Wiek :
---
Gif :
Aktualności - Page 2 Tanjiro-demon-slayer
Wzrost :
---
Siła :
S
Wytrzymałość :
S
Szybkość :
S
Zręczność :
S
Hart Ducha :
S
Punkty :
852
Siła
Wytrzymałość
Szybkość
Zręczność
Hart ducha
PUNKTÓW
Admin
admin

https://hashira.forumpolish.com/t34-wzory-kart-postacihttps://hashira.forumpolish.com/t39-wzor-chronologiihttps://hashira.forumpolish.com/t40-wzor-relacji



Aktualizacja

24-12-2022

Wesołych Świąt!

Aktualności - Page 2 5J5v0I2

⠀⠀⠀⠀Cała administracja Hashira życzy wam zdrowych, rodzinnych i bajecznych Świąt! Oby ten czas był dla was okazją do radości, harców w śniegu (hej, ktoś jeszcze go ma za oknem?!), smakowania pyszności i odpoczynku. Życzymy wam pisarskiej weny i kolejnych wielu fabularnych przygód! Cieszymy się, że możemy wspólnie spędzić z wami ten czas! Aktualności - Page 2 RUV47r5

⠀⠀⠀⠀Ponieważ Święta to czas odpoczynku w rodzinnym gronie, dzisiejsza aktualizacja to jedynie kilka drobnych zabaw i informacji:


Kto ukradł śnieżynki?!

⠀⠀⠀⠀Tak, to my! Okej. Ta zagadka może nie była zbyt ambitna, ale na jednej odpowiedzi zabawa się przecież nie kończy. Kolejnym pytaniem jest: gdzie się podziały śnieżynki? Czyżby ktoś znów schował je na forum? Za znalezienie ich otrzymacie niewielką nagrodę Punktów Ogólnych (PO) - link do miejsca gdzie ukryto płatek śniegu należy wysłać na konto Admina do końca obecnego roku, oddzielnie z każdej postaci!

Śnieżynek pojawi się łącznie 6! Codziennie ukryta zostanie zupełnie nowa! - Najedźcie na nią myszką, aby poznać jej wartość. Dzisiaj wszyscy świętujemy, a zabawa rozpoczyna się od jutra!

A co takiego jest pod choinką?

⠀⠀⠀⠀Od dzisiaj każda postać będzie rozpoczynać z aż trzema slotami fabularnymi! Oznacza to, że teraz i na całą przyszłość dokładamy każdemu jedno dodatkowe miejsce, abyście mogli swobodnie pisać wątki. Pamiętajcie o zachowaniu chronologii, żeby się nie pogubić!

⠀⠀⠀⠀Dodatkowo  zniesiony zostaje limit wiekowy szkolenia zabójców demonów! W trudnych czasach nie można kręcić nosem, a korpus potrzebuje wsparcia każdego, kto może okazać się godny dzierżenia broni nichirin! Oznacza to, że teraz można tworzyć także postaci, które zaczęły swoje szkolenie mając 20, 30, 40... lat. I tak dalej! Cały czas należy jednak pamiętać, że startujemy z najniższą rangą, niezależnie od wieku postaci!

⠀⠀⠀⠀I kolejna dobra wiadomość! Do grona twórców Hashira powraca @NISHIŌJI AYUMU, która podejmie się znowu roli moderatora, mistrza gry i naszego wsparcia technicznego. Witamy ponownie w ekipie!



Zapowiedzi
⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀Aktualności - Page 2 LwLKbfK Wraz z nadchodzącym Nowym Rokiem szykujemy dla was nieco większą aktualizację! Jeżeli jest jeszcze coś, co waszym zdaniem należałoby poprawić, zmienić lub jeśli macie jakieś propozycje, to najlepszy czas aby podzielić się swoimi pomysłami!
⠀⠀⠀⠀Aktualności - Page 2 LwLKbfK W temacie propozycji trwa nadal rozmowa odnośnie Hartu Ducha. Jeżeli ktoś jeszcze chciałby ulepszyć HD to lepiej wypowiedzieć się teraz, niż po zmianach, prawda?
⠀⠀⠀⠀Aktualności - Page 2 LwLKbfK Przypominamy o dodatku do informatora! Dzięki temu wiemy co chcą osiągnąć wasze postaci i jakie wydarzenia was interesują. Wpisane tam pomysły mają znacznie większą szansę się spełnić na fabule!
⠀⠀⠀⠀Aktualności - Page 2 LwLKbfK Wszystkie rozliczenia z 2022 należy złożyć w zamówieniach do końca roku! Po tym czasie okres rozliczeniowy za miniony rok zostanie zamknięty, a pominięte punkty przepadną.



Życzymy miłej gry!


Admin
Ikonka postaci :
Aktualności - Page 2 Cq4JoOv
Cytat :
omae wa mou shindeiru
Wiek :
---
Gif :
Aktualności - Page 2 Tanjiro-demon-slayer
Wzrost :
---
Siła :
S
Wytrzymałość :
S
Szybkość :
S
Zręczność :
S
Hart Ducha :
S
Punkty :
852
Siła
Wytrzymałość
Szybkość
Zręczność
Hart ducha
PUNKTÓW
Admin
admin

https://hashira.forumpolish.com/t34-wzory-kart-postacihttps://hashira.forumpolish.com/t39-wzor-chronologiihttps://hashira.forumpolish.com/t40-wzor-relacji



Aktualizacja

21-01-2023

⠀⠀⠀⠀Zmiany, zmiany, zmiany...! Zmienia się rok i zmieniamy się również my. Wraz z zapowiadaną już wcześniej aktualizacją przychodzimy do was z całkiem pokaźną garścią zmian właśnie. Choć lista prezentuje się dość obszernie, są to głównie drobne i kosmetyczne modyfikacje na przestrzeni całego forum, mające na celu łatwiejszą i ciekawszą rozgrywkę. Większość tematów została ponownie zweryfikowana, aby pozbyć się niejasności. Zniknęły przede wszystkim drobne błędy i wszelkie pozostałości po wcześniejszych, nieużywane przez nikogo mechanikach-zagadkach.
 
⠀⠀⠀⠀Łatwiejszy stał się również rozwój postaci, przy czym zahaczając o ten temat chcielibyśmy w tym miejscu rozjaśnić nieco cele niektórych poprzednich zmian oraz wskazać wam czym kierujemy się mówiąc o "rozwoju".
⠀⠀⠀⠀Road to Hashira od zawsze było forum hybrydowym, tj. takim, które łączy mechanikę z oceną indywidualnych opisów graczy, dzięki czemu pojawia się możliwość wykraczania poza sztywne, techniczne ramy. Nie oznacza to jednak, że każda sytuacja będzie interpretowana w ten sam sposób, ponieważ tak samo jak wydarzenia, różne są również postaci. Tworząc Karty Postaci, Informatory czy chociażby prowadząc wątki fabularne (aktualne, retro, misje itp.) dajecie nam - twórcom forum oraz Mistrzom Gry - możliwość kreowania unikatowych rozwiązań, pchania fabuły forum w nowym, ciekawym kierunku. Celem forum jest stworzyć wspólnie intrygującą, własną historię w uniwersum Demon Slayer, dlatego chcemy uniknąć istnienia tzw. "postaci wydmuszek" - wysoko rozwiniętych mechanicznie, jednak mających zerowy wpływ na fabułę forum tworów. Z tego powodu na przestrzeni ostatnich miesięcy pojawiły się pewne ograniczeni:

⠀⠀⠀⠀Nagrody za Treningi zostały ograniczone do 300 PO. Ich istnienie pozwala nowym postaciom szybciej włączyć się do rozgrywki, jednak na dłuższą metę nie wpływa na rozwój forum. Retrospekcje rozliczane miesięcznie zostały ograniczone do 200 PO, a czasowe umiejscowienie przeszłych wątków ustalone na minimum rok wstecz. Indywidualny rozwój postaci może odbywać się w aktualnych wątkach, gdzie istnieje możliwość pojawienia się niespodziewanych zwrotów akcji. Wątki pisane w "retro" mają z góry ustalony przez graczy wynik, albo tyczą się wydarzeń istotnych dla danej postaci, ale zwykle nie dla fabuły forum.

⠀⠀⠀⠀Pojawiły się Zadania, które pozwalają na jednoczesne pisanie wątku indywidualnego i możliwość ingerencji z zewnątrz. Jako wpływające na fabułę forum, chociaż w stopniu ograniczonym, nie posiadają ograniczeń ilościowych, ale czasowe - które pozwala skupić się na jakości pisanego wątku, zamiast na ilości. Pojawiły się Polowania, które bezpośrednio wpływają na konflikty pomiędzy frakcjami Zabójców oraz Demonów. Najistotniejsze dla rozwoju forum są jednak Misje oraz Wydarzenia, które pod kontrolą Mistrzów Gry realnie wpływają na rozwój fabuły, a osiągnięcia postaci na przestrzeni tych dwóch rodzajów ingerencji wskazują kierunek rozwoju forum. I to one będą zawsze nagradzane największą pulą Punktów Ogólnych.

⠀⠀⠀⠀Do pewnego stopnia kontrolowane są jednak wszystkie odbywające się na forum fabuły, a uwzględnione tam opisy i wydarzenia mogą zostać użyte dla, albo przeciwko wam. Zamierzasz grać Zabójcą, który chce szkodzić swojej grupie? Doskonale - wykorzystamy to! Jesteś Demonem, który nie lubi Muzana? Nie bój głowy, on na pewno też cię nie polubi i zacznie utrudniać życie! Zabiłeś potężnego demona? NPC będą opiewać cię jako bohatera. Wygrałeś w kółko i krzyżyk w retro? Cóż... gratuluję! Ale tego akurat nie sposób użyć na fabule.

⠀⠀⠀⠀A teraz, nie przedłużając. Zmiany:


Sprzątanie forum:

  • Wszystkie informatory zostały posprzątane. Znajdziecie w nich teraz podsumowanie zakupów za lata 2021-2022 oraz specjalny post mówiący o celach czy stosunku postaci do innych grup. Osoby, które nie przesłały jeszcze odpowiedniego tekstu mogą to zrobić wysyłając w swoim informatorze tekst do podstawienia. Dodatkowo wasze punkty zostały podliczone, a w banku znajdziecie informacje o stanie swojego konta na dzień 01.01.2023.

  • Umiejscowienie części tematów w Kompendium uległa zmianie. Mamy nadzieję, że dzięki temu poruszanie się po forum będzie łatwiejsze i bardziej intuicyjne. Zredukowana została również część powtarzających się lub niejasnych informacji.
    ⠀⠀⠀⠀— Polowania trafiły do subforum Od Administracji.
    ⠀⠀⠀⠀— Fabuła forum trafiły do subforum Realia.
    ⠀⠀⠀⠀— Mapa trafiły do subforum Realia.
    ⠀⠀⠀⠀— Scalona Japonia okresu Edo trafiła do subforum Realia.
    ⠀⠀⠀⠀— Forumowe 112 - czyli spis tego kto się czym zajmuje trafiło do tematu Administracja.
    ⠀⠀⠀⠀— Wisteria i Marechi - scalone tematy trafiły do Mechaniki.
    ⠀⠀⠀⠀— Karty Postaci NPC Hashira oraz NPC Kizuki trafiły do scalonych tematów w Kompendium.


    ⠀⠀⠀⠀— Rekompensaty Śmierć Postaci zostały ujednolicone niezależnie od rangi, a w tabeli wyróżnione zostały jedynie postaci Marechi. Zmiana ta pojawiła się znacznie wcześniej, jednak teraz została przedstawiona czytelniej.


Zmiany mechaniki:

  • W sklepiku MG zniknął wymóg minimalnej wytrzymałości, aby móc zakupić kolejne poziomy Demonicznej Regeneracji.

  • Ograniczenia różnicy pomiędzy Siłą/Wytrzymałością, a Szybkością/Zwinnością zostają całkowicie zniesione. W dalszym ciągu jednak duże różnice mogą mieć wpływ na jakość walki. Postać poruszająca się z Szybkością 60, posiadająca Wytrzymałość 20 będzie się szybciej męczyć.

  • Hart Ducha (HD) nie może być od dzisiaj wyższe o więcej niż 40 od drugiej najwyższej statystki. Postaci, które na ten moment posiadają większą różnicę, nie będą mogły rozwijać tej statystyki do czasu spełnienia warunków zmiany. HD jest w dalszym ciągu balansowane, dlatego w przyszłości mogą pojawić się kolejne zmiany.

  • Regeneracja ran u Zabójców Demonów (Ludzi) została uproszczona. Zniknął wymóg czasowy. Pełne informacje otrzymacie w temacie Rany, leczenie i rekonwalescencja.
    1. Poziom 1 nie wymaga medyka.
    2. Poziom 2 - post u medyka.
    3. Poziom 3 - post u medyka i 1 fabuła gdzie postać dochodzi do siebie.
    4. Poziom 4 i 5 podlega indywidualnej ocenia MG.


  • W temacie o demonach doprecyzowano działanie wyczulonych zmysłów demonów. Do tego podkreśliliśmy, że mechanika głodu demonów ma zastosowanie tylko w wyjątkowych sytuacjach. Usunięto wzmiankę o demonach budujących stada opartych o strach przed Alfą.


  • Regeneracja ran u Demonów została rozwinięta. Rzuty na regeneracje wykonujemy w dziale (Kioto, Osaka, Nagoja, Edo) w którym otrzymaliśmy rany (!!). Od teraz w działach kontrolowanych przez demony (znaczek czaszki widoczny na Głównej Stronie forum) wykonuje się nie jeden, a dwa rzuty. Wybieramy lepszy wynik. Na terenach kontrolowanych przez Zabójców Demonów (znaczek miecza) wykonujemy dwa rzuty i wybieramy gorszy wynik. Jeżeli chcemy przemieścić się na korzystniejszy teren bez leczenia ran, należy odbyć podróż przy uwzględnieniu posiadanych obrażeń.

  • Regeneracja ran u Demonów w trakcie walki została zaktualizowana. Określona została również możliwa ilość uleczonych poziomów na akcję (w trakcie walki). Dokładny opis znajdziecie w temacie: Rany, leczenie i rekonwalescencja.



Zmiany QOL:

  • Bronie nichirin nie rozpadają się dłużej po utracie właściciela. Tracą jednak wszystkie swoje specjalne właściwości, łącznie z tymi należącymi do stali nichirin. Ożyć ponownie mogą jedynie w rękach zabójcy demonów.

  • Wykonywanie Zadań nie jest dłużej ograniczone przez jednoczesny udział w misji. Niedawne uczestnictwo w zadaniu będzie jednak wpływać na pierwszeństwo wyboru uczestników do wątku z prowadzeniem MG. Tyczy to się również kolejności zgłoszeń po ingerencje itp.

  • Od 2023 nowe postaci otrzymają do rozdania na start 80 Punktów Statystyk (zamiast 75). Jest to mała rekompensata za odbywające się w poprzednich latach zabawy, za które gracze nagradzani byli niewielkimi ilościami PO.

  • Dla jednej postaci można teraz zarezerwować w temacie Rezerwacja Wizerunków dwie różne wizerunki/wyglądy.

  • Regulamin forum został zredagowany

  • Temat z rodzajami ingerencji MG został zredagowany

  • Olej z wisterii działa na czas jednej fabuły.

    Aktualizacje:




    Życzymy miłej gry!

Admin
Ikonka postaci :
Aktualności - Page 2 Cq4JoOv
Cytat :
omae wa mou shindeiru
Wiek :
---
Gif :
Aktualności - Page 2 Tanjiro-demon-slayer
Wzrost :
---
Siła :
S
Wytrzymałość :
S
Szybkość :
S
Zręczność :
S
Hart Ducha :
S
Punkty :
852
Siła
Wytrzymałość
Szybkość
Zręczność
Hart ducha
PUNKTÓW
Admin
admin

https://hashira.forumpolish.com/t34-wzory-kart-postacihttps://hashira.forumpolish.com/t39-wzor-chronologiihttps://hashira.forumpolish.com/t40-wzor-relacji



Aktualizacja

04-02-2023

Zmiany:

  • Każda forma w każdym oddechu wzmacnia teraz statystyki DS'a o równą ilość punktów. Czasem tyczy się to trzech statystyk, czasem dwóch (gdzie jedna jest wzmacniana podwójnie).

  • Każdy oddech otrzymał jedną formę o specjalnej właściwości. Są to kolejno - szósta forma pioruna, piąta forma kamienia, piąta forma płomienia, ósma forma wiatru oraz dziesiąta forma wody.

  • Miecze nichirin otrzymały dopisek o ich ewentualnym uszkodzeniu i zniszczeniu. Więcej tutaj.

  • Oddech pioruna otrzymał zmiany w opisie czwartej, piątej i szóstej formy.

  • Znieśliśmy limit tworzenia nowych form. Nowy oddech na starcie może posiadać do 10 form. Do nauki nowego oddechu nie ma wymogu posiadania takiego samego oddechu podstawowego, jak nasz mentor. Więcej tutaj.

  • Zmiany w zmysłach zabójców.

  • Sklep doczekał się odświeżenia zasad. Kupując w nim jeden przedmiot można z niego korzystać jednokrotnie w wielu fabułach. Nowe zasady działają od tego momentu. Kto kupił przedmiot wcześniej, zużywa go normalnie.

  • Ludzie (grupa Humans) mogą od teraz rzucać co miesiąc kostkami na rozwój swojego zawodu. Rzut 3k10 należy wykonać w temacie na Ocalonych i Zabitych (aktualnie otwarty do 12.02.)

  • Posty w offtopowej arenie nie są liczone do PO postaci.


  • Wzmianka o roli Ne w kompendium.

  • Ne mogą rozwijać jednocześnie dwie specjalizacje. Pierwsza z nich jest automatycznie na poziomie D. Ne którzy zainwestowali w nią PO otrzymają zwrot w informatorze.



Życzymy miłej gry!
Admin
Ikonka postaci :
Aktualności - Page 2 Cq4JoOv
Cytat :
omae wa mou shindeiru
Wiek :
---
Gif :
Aktualności - Page 2 Tanjiro-demon-slayer
Wzrost :
---
Siła :
S
Wytrzymałość :
S
Szybkość :
S
Zręczność :
S
Hart Ducha :
S
Punkty :
852
Siła
Wytrzymałość
Szybkość
Zręczność
Hart ducha
PUNKTÓW
Admin
admin

https://hashira.forumpolish.com/t34-wzory-kart-postacihttps://hashira.forumpolish.com/t39-wzor-chronologiihttps://hashira.forumpolish.com/t40-wzor-relacji



Aktualizacja

01-03-2023

Zmiany:

  • Doprecyzowaliśmy zasady "pracy" Ne. Otrzymują oni PO za tworzenie rzeczy innym postaciom. Postacie "obdarowane" nie ponoszą kosztów PO. Więcej tutaj.

  • Mistrzowie Miecza otrzymali szersze pole do działania w kwestii tworzenia broni.

  • Zielarze nie muszą rzucać kostkami na powodzenie mikstur. Tworzą je po prostu pisząc posty (z kimś, lub na zasadzie treningów).

  • Manipulacja ciała demonów została odświeżona i trochę doprecyzowana. Więcej tutaj


  • Demony posiadające permanentne modyfikacje zapraszamy do informatorów celem ustalenia szczegółów.


  • Przejmowanie regionów jak i patrole doczekały się lekkiego doprecyzowania. Więcej tutaj.



Życzymy miłej gry!
Admin
Ikonka postaci :
Aktualności - Page 2 Cq4JoOv
Cytat :
omae wa mou shindeiru
Wiek :
---
Gif :
Aktualności - Page 2 Tanjiro-demon-slayer
Wzrost :
---
Siła :
S
Wytrzymałość :
S
Szybkość :
S
Zręczność :
S
Hart Ducha :
S
Punkty :
852
Siła
Wytrzymałość
Szybkość
Zręczność
Hart ducha
PUNKTÓW
Admin
admin

https://hashira.forumpolish.com/t34-wzory-kart-postacihttps://hashira.forumpolish.com/t39-wzor-chronologiihttps://hashira.forumpolish.com/t40-wzor-relacji



Aktualizacja

21-10-2023

Halloween 2023 - czas start!

Aktualności - Page 2 BOgcHRl

⠀⠀⠀⠀Za oknem wyje chłodny wiatr, na straganach pojawiły się dynie, a na Hashire wstąpił duch Halloweenowej atmosfery. A właściwie cztery duchy, których historię będziecie mogli poznać podczas naszej tegorocznej zabawy związanych z popkulturową odsłoną święta zmarłych!

⠀⠀⠀⠀W oczekiwaniu na dalszą cześć zmian zapowiedzianych na forum zapraszamy was do zapoznania się z treścią nowego działu, który pojawił się na dole. Zabawa odbywa się w strefie offtopowej, alternatywnej do rzeczywistości rozgrywanej na naszym forum, dzięki czemu to co wydarzy się podczas Halloween 2023 nie będzie miało wpływu na fabułę główną - możecie iść na całość!

Tym razem Dynia Przydziału sprawdzi wasz charakter, profesor Furuko, oraz Astra z Klubu Szczęściarzy pomogą przyrządzić specjalną miksturę wypełniającą po brzegi magiczny Kociołek, a Brama Duchów pozwoli wam skontaktować się ze zjawami zmarłych. Być może uda wam się odkryć kim są i czego oczekują od nas te widy z drugiego świata.


Odznaka Halloween 2023

⠀⠀⠀⠀Poza zbieraniem składników, gracze biorący udział w zabawie będą mieli okazję zdobyć dwa rodzaje odznak! Jedną, która pojawi się w waszym profilu jeżeli dorzucicie swoją cegiełkę do rozwiązywania tegorocznej zagadki fabularnej, oraz drugą - odpowiadającą Domowi, do którego przypisana zostanie wasza postać, gdy dodacie jakiś składnik do Kociołka.

Aktualności - Page 2 APFAzS8Aktualności - Page 2 RZW4bRQAktualności - Page 2 HEamNeKAktualności - Page 2 IrZtE7jAktualności - Page 2 IHAw80G

Data zakończenia eventu planowana jest wraz z początkiem Listopada. Do tego czasu możecie postarać się o zdobycie pamiątkowych odznak. Dodatkowo tuż za rogiem czai się data Drugich Urodzin Road to Hashira! W tym temacie pojawi się niebawem więcej informacji.


Życzymy miłej gry!
Admin
Ikonka postaci :
Aktualności - Page 2 Cq4JoOv
Cytat :
omae wa mou shindeiru
Wiek :
---
Gif :
Aktualności - Page 2 Tanjiro-demon-slayer
Wzrost :
---
Siła :
S
Wytrzymałość :
S
Szybkość :
S
Zręczność :
S
Hart Ducha :
S
Punkty :
852
Siła
Wytrzymałość
Szybkość
Zręczność
Hart ducha
PUNKTÓW
Admin
admin

https://hashira.forumpolish.com/t34-wzory-kart-postacihttps://hashira.forumpolish.com/t39-wzor-chronologiihttps://hashira.forumpolish.com/t40-wzor-relacji



Aktualizacja

07-11-2023

Halloween 2023 - podsumowanie

Równo z północą wyznaczającą koniec niedzieli, a początek nowego tygodnia zakończyliśmy tegoroczny event Halloweenowy! Serdecznie dziękujemy za tak liczny i aktywny udział, zarówno tych, którzy chętnie sprawdzili w jakim Domu umieścił ich los, jak i tych, którzy do samego końca chętnie prowadzili różnorakie interakcje z duchami w Bramie! No i nie zapominajmy o Kociołkach, które do ostatniej chwili bombardowane były przez was najróżniejszymi składnikami mikstury.

Subforum wydarzenia trafi wkrótce do archiwum, lecz mamy dla was jeszcze kilka podsumowań związanych z tą zabawą.

  • Odznakę Halloween 2023 otrzymała w tym razem grupa aż 33 postaci! Ich rozpiskę możecie znaleźć w poście zamykającym Bramę Duchów.
  • Nagroda w postaci odznaki Domów zostanie przyznana każdemu, kto choć raz wrzucił coś do kociołka grupy, w której się znalazł - odpowiednią do otrzymanego przydziału.
  • Z pośród uczestników tegorocznej zabawy wyłoniony został MVP. Osoba ta była pierwszym zdobywcą odznaki Halloween 2023, ale także najaktywniejszym, najbardziej ciekawskim graczem od początku do samego końca. Gratulujemy @Maya! - na konto twojej postaci wpłynie związana z tym nagroda punktowa.


Pozostała więc już tylko kwestia Kociołków.
Każda z czterech grup zdołała osiągnąć odpowiednią liczbę punktów, aby wytwarzana przez nich przez te dwa tygodnie mikstura mogła dojrzeć i zamienić się w pełnoprawny, czarodziejski napój. Gryfy (18 osób) osiągnęły 113 punktów - zajmując tym sposobem pierwsze miejsce. Na drugim miejscu uplasowały się Kruki (13 osób), którym udało się zdobyć aż 110 punktów! Trzecia pozycja należała do Borsuków (8 osób) - 72 punkty, a czwarte miejsce do Węży (18 osób) - 65 punktów.

Drobna nagroda punktowa zostanie również przyznana graczom, którzy w poszczególnych domach wrzucili do kociołka najwięcej przedmiotów. A są to:


Cała czwórka porwanych profesorów - Daisuke, Tsuya, Nobu i Yoshiro - powróciła w nienaruszonym stanie na swoje miejsce. Znów obejmą rolę Filarów swoich oddechów, przyczyniając się nadal do szkolenia młodych zabójców demonów oraz walki ze złem ze strony dzieci Muzana. Duchy dotrzymały słowa, a dzięki temu mogły znów powrócić na drugą stronę, do zaświatów, i raz na dobre pozostawić za sobą ziemskie życie i urywane wspomnienia. Jednakże przejście przez Bramę ośmiu bytów naruszyło coś w strukturze naszego świata... i tak jak wtedy gdy Muzan zyskał swoją potęgę, tak i dzisiaj zaczęło dziać się coś niepokojącego...

Nadchodzi koniec.


Początek po końcu - aktualizacja

Już 12 listopada forum obchodzić będzie swoje drugie urodziny!

Ponieważ pod wieloma względami jest to bardzo ważny dla nas - twórców i graczy - czas, chcielibyśmy, żeby już w najbliższą niedzielę, bo właśnie wtedy wypada wspomniana druga rocznica otwarcia Hashiry, była dla wszystkich ekscytującym wydarzeniem.
Przez ostatnie miesiące trwały najróżniejsze prace nad polepszeniem jakości i funkcjonowania forum. Tylko niewielka ich część została dotychczas wprowadzona, ponieważ chcemy, by trzeci rok działalności PBFa rozpocząć z przytupem. Aby jednak dopiąć wszystko na ostatni guzik forum będzie musiało przejść przerwę techniczną, która rozpocznie się w okolicy weekendu. Obiecujemy, że będzie warto! W związku z chwilowym zamknięciem forum prosimy was o:

  • Zapisanie na własnym dysku rozpoczętych postów, aby mieć pewność że nie zaginą one w trakcie przerwy technicznej.
  • Rozliczenie zakończonych wątków retro, zadań, misji, a także rzutów - o ile jeszcze tego nie zrobiliście. Wasze informatory również zostaną odświeżone.
  • Cierpliwość przy sprawdzaniu zamówień, treningów, wstawianiu odznak itp. Najbliższe kilka dni będzie dla nas, twórców, bardzo pracochłonne. Wszystko postaramy się nadrobić już po wprowadzeniu zmian.

  • Wszystkie terminy w związku z wątkami MG zostaną przedłużone o czas, w którym forum będzie wyłączone.
  • Wątki rozpoczęte przed aktualizacją będą mogły być nadal kontynuowane po zmianach.
  • O zamknięciu forum poinformujemy was jeszcze w osobnym ogłoszeniu, oraz na Discordzie. Serdecznie zapraszamy do śledzenia tam najnowszych informacji - o godzinie ponownego otwarcia, czy o zmianach.

- Dziękujemy i do zobaczenia!


Życzymy miłej gry!
Admin
Ikonka postaci :
Aktualności - Page 2 Cq4JoOv
Cytat :
omae wa mou shindeiru
Wiek :
---
Gif :
Aktualności - Page 2 Tanjiro-demon-slayer
Wzrost :
---
Siła :
S
Wytrzymałość :
S
Szybkość :
S
Zręczność :
S
Hart Ducha :
S
Punkty :
852
Siła
Wytrzymałość
Szybkość
Zręczność
Hart ducha
PUNKTÓW
Admin
admin

https://hashira.forumpolish.com/t34-wzory-kart-postacihttps://hashira.forumpolish.com/t39-wzor-chronologiihttps://hashira.forumpolish.com/t40-wzor-relacji



Aktualizacja

14-11-2023


Drugie urodziny forum!



Drodzy gracze Road to Hashira, z okazji naszego wspólnego święta Administracja składa wam serdeczne podziękowania za towarzyszenie nam w tej dwuletniej już podróży! Wkraczamy właśnie w trzeci rok działalności i mamy nadzieję, że zestaw niespodzianek, który dla was z tej okazji przygotowaliśmy pozytywnie nastawi was na kolejne lata wspólnego tworzenia forum. Uniwersum w dalszym ciągu raptownie się rozwija, fabuła powiększa, a my nie poprzestajemy w próbach ulepszania dla was, i dla nas samych, miejsca do wspólnych pisarskich rozgrywek. Przed nami jeszcze wiele wątków, przelanych na papier relacji i formujących kształt tego świata wydarzeń. Zapraszamy do wspólnego kroczenia drogą, która prowadzi do zostania najsilniejszym!

Lista zmian jest długa i część z nich bez wątpienia odkryjecie sami, lecz dla ułatwionej nawigacji prezentujemy wam co nowego, lub ulepszonego pojawiło się wraz z największą od powstania forum aktualizacją:


WYGLĄD I UKŁAD:


  • Szata graficzna oraz układ forum zostały odświeżone. W lewym, dolnym rogu pojawiła się dodatkowo ikonka słońca/księżyca, która pozwala wam na zmianę wersji kolorystycznej na jasną oraz ciemną!

  • Na stronie głównej widoczne są teraz cztery główne prowincje pokrywające najważniejsze miejsca toczącej się na forum rozgrywki. Musashi, gdzie ulokowano Edo, Owari wraz ze stolicą w Nagoi, Yamashiro i znajdujące się w niej Kioto oraz Settsu, w którym znajdziemy Osake. Powiększona została przy tym lista miast i wiosek na terenach poszczególnych prowincji.

  • Otwieramy dla was największe wyspy Nipponu! Bez wątpienia jest to najbardziej wybijająca się graficznie zmiana układu forum. Wśród działów pojawiła się uproszczona mapa Japonii podzielonej na cztery główne lokacje odpowiadające następująco za: Ezo (z kryjówką demonów), Kiusiu, Sikoku  (z Korpusem zabójców) i Honsiu. Znajdą się tam wszystkie lokacje spoza czterech głównych prowincji i wybranych przez nas, najważniejszych miast.

  • Każdy gracz w momencie zaakceptowania Karty Postaci otrzymuje własny dział. Od teraz znajdą się w nim wszystkie najważniejsze przypisane mu tematy takie jak KP, informator, relacje, listy czy skrzynka MG. Gotowe subfora znajdziecie w „Dziale Użytkowników” pod zakładką Strefa Gracza.

  • Uproszczone Menu poruszania się po forum zostało przeniesione do prawego, górnego rogu, a opcja zmiany konta przypięta do głównej grafiki na samej górze strony startowej. Znaczek dzwoneczka przypięty do ruchomego paska skrótu oznacza, że od dzisiaj możecie w swoich wiadomościach tagować innych graczy metodą @”nick postaci”.



ZMIANY W ZASADACH:



  • Obowiązkowe datowanie fabuł. Od dzisiaj pierwszy post w nowo rozpoczętym wątku powinien być opatrzony datą wskazującą dzień w którym rozpoczęła się i trwa fabuła. Pomoże to w uniknięciu błędów wynikających z chronologii wydarzeń.

  • Obowiązek oznaczania postów dotyczących treści dla dorosłych. Posty te powinny znaleźć się w spoilerze opatrzonym odpowiednią notatką np. „+18”. Opcja Hide nie jest już obowiązkowa, lecz nadal może być stosowana w połączeniu ze spoilerem. Dzięki temu posty te będą niewidoczne również dla osób z wyższymi uprawnieniami, o ile ci nie zdecydują się świadomie ich otworzyć.

  • Wybredni chodzą głodni, a buntownicy rzucają mniej. Użytkownicy, którzy zdecydują się z perspektywy Karty Postaci na utrudnienie swoim postaciom rozwoju zobowiązani są ograniczyć ilość swoich rzutów z 5 na 3 kostki w comiesięcznych rzutach. Przykładowo demon jedzący jedynie przestępców, kobiety czy niebieskookich blondynów lub Zabójca Demonów ścinający głowy wyłącznie demonom, które przyłapał na pożarciu człowieka.

  • Kolory w postach. W regulaminie pojawił się nowy punkt dotyczący liczby użytych w poście kolorów. Dla łatwiejszego odczytu ich liczba powinna być ograniczona do maksymalnie trzech.



ZMIANY MECHANIKI:



  • Zmiany w koszcie statystyk. Punkty Statystyk zostały podzielone na cztery progi różniące się od siebie kosztem zakupu. Dzięki temu ogólny rozwój postaci jest łatwiejszy, a maksymalna ranga nieco tańsza. Dokładną rozpiskę znajdziecie tutaj: link

  • Statystyka Hart Ducha zamieniła się w umiejętność. Jeszcze raz podjęliśmy się transformacji kłopotliwej mechaniki, która w obecnej wersji przyjęła formę umiejętności ograniczonej przez najwyższą statystykę postaci. Jej efekty mogą być wykorzystywane aby dodatkowo się wzmacniać. Przeczytacie o niej w tutaj:link

  • Zasady PvP oraz PvE, z lub bez udziału MG zostały ujęte dokładniej w przeznaczonym temu temacie mechaniki. link


ZMIANY DLA GRACZY:



  • Fabularne rodziny, które posiadają minimum trzech członków mogą otrzymać własne subforum – lokacje. Wymagane jest dostarczenie administracji grafiki oraz opisu dopasowanego do realiów i położenia.

  • Rangi postaci zostały podzielone na dwa rodzaje: wynikające z mocy oraz wynikające z osiągnięć fabularnych. Niektóre postaci mogą więc przeskoczyć na wyższy próg nawet wtedy, gdy nie wynika to z ich informatora. Za awans można otrzymać teraz dodatkowe nagrody i przywileje.

  • Limit punktów do zdobycia na treningu skaluje się teraz wraz ze wzrostem rangi.

  • Na forum pojawiły się dwie nowe rangi: Kakushi oraz Gakusei. Kakushi to mieszkaniec i pracownik Korpusu Zabójców, który z pokolenia na pokolenie współpracuje z organizacją. Osoba z tą ranga nie przeszła nigdy szkolenia i nie posiada statystyk. Gakusei to uczeń, który jest w trakcie szkolenia na zabójcę demonów, a jego informator uzupełnia się wedle wzoru w temacie szkolenia.

  • Z racji powstania rangi Kakushi, zabójcy Ne są traktowani zarówno jako zabójcy, jak i pracownicy, którzy swój brak oddechu rekompensują poprzez wspieranie korpusu z drugiej linii.

  • Lista sposobów na zdobycie PO została rozszerzona. Pojawiła się nowa mechanika, tzw. „Zlecenia”, które będą pojawiać się w skrzynce gracza z inicjatywy Mistrza Gry.

  • Szkoleniem na zabójcę demonów mogą zajmować się od teraz NPC z rangą Hinoto, Hinoe oraz Kinoto. Opcja ta zostanie udostępniona również graczom, którzy osiągną wskazany poziom. Temat szkoleń został przeredagowany dla polepszenia czytelności.



ZMIANY QOL:



  • Sklepik MG został przemianowany na Wymianę PO.
  • Nazewnictwo DBA zostało poprawione na oficjalną, angielską wersję skrótu – BDA.





TIMESKIP I ZASADY



Zgodnie ze wcześniejszymi zapowiedziami wraz z tą aktualizacją chcielibyśmy zamknąć pewien etap fabularny w historii Road to Hashira. W efekcie ostatnich wydarzeń kształtujących rozwój naszego uniwersum podjęliśmy decyzję o wykonaniu rocznego przeskoku w przód, dzięki któremu ostanie mamy nadzieję domknąć wszelkie powstałe na przestrzeni ostatnich dwóch lat nieścisłości.

W temacie fabuły możecie zapoznać się lepiej z dokładnym przebiegiem wydarzeń, w efekcie których Korpus Zabójców Demonów zdecydował się na całkowitą zmianę lokalizacji swojego garnizonu. W czasie zaledwie roku grupa ta rozwinęła się na tyle, by szkoleniem zabójców mogli zajmować się najbliżsi filarów uczniowie. Także wśród demonów doszło do zmian, gdy Demoniczny Stwórca w gniewie porażki spalił Oguni. Wędrujące za Tadao dzieci nocy odkryły zdolność pierwszego Kizuki do przemiany ludzi w demony, co daje szansę, że również one będą do tego kiedyś zdolne. Dodatkowo na terenie całej Japonii powstało kilka pomniejszych lokalizacji, które stały się bezpiecznym bastionem dla obrońców ludzkości, lub miejscem kultu nieśmiertelnego Muzana.

Dla obecnych graczy, którzy posiadają zaakceptowaną Kartę Postaci przewidziany jest bonus w postaci 300 PO, który traktowany jak jako efekt rocznego rozwoju, a jednocześnie wyrównanie względem nowych kont, które będą miały szansę rozpocząć grę z wyższego progu startowego.

Skrócone zasady Time-skipa:

  • Fabuły rozpoczęte przed aktualizacją zostaną przeniesione do specjalnego działu off-top, gdzie każdy ma możliwość dokończenia ich z normalnym naliczaniem PO. Po zakończeniu zostaną one ponownie przeniesione na fabułę lub do archiwum.

  • Uznajmy, że w przeciągu roku postacie nadal się rozwijały. Za notatkę na 1000-1500 słów ze streszczeniem roku bohatera gracze otrzymają 300 PO, jeżeli ta powstanie przed pierwszą sesją PvP po przeskoku i w ciągu 3 miesięcy po nim. W innym przypadku nagrodą będzie 150 PO - chcemy w ten sposób uniknąć "awansów-niespodzianek" pół roku po wydarzeniach.



WYMIANA POSTACI



Z racji skali zmian wprowadzanych wraz z aktualizacją dopuszczone będzie jednorazowe przeniesienie całego dorobku Aktualnej postaci (AK) na zupełnie Nową postać (NP), bez straty postępu. Całość zostanie przeliczona na PO do ponownego rozdania. Przy wymianie postaci należy pamiętać o następujących zasadach:

  • Na decyzję o wymianie postaci użytkownik na czas do 14.12.2023 – czyli miesiąc od pojawienia się tej informacji. Chęć zmiany trzeba zgłosić do Administracji jak najszybciej, a do końca terinu należy ukończyć Kartę Postaci NP.
  • Za wymianę nie obowiązuje pośmiertny bonus, tzw. odznaka „Awatar”.
  • Osiągnięty limit treningów przenosi się na NP. Zwykłe odznaki oraz otrzymane za nie PO również są dziedziczone. Odznaki eventowe (złote) NP otrzyma wyłącznie po uwzględnieniu udziału w Karcie Postaci wydarzenia, za który ta była nagradzana.
  • Losy AP można zakończyć wedle uznania – dezaktywując ją, lub decydując się na zabicie postaci. Zostanie ona wtedy przeniesiona do grupy martwych lub nieaktywnych. Nie obowiązuje nagroda za PvP.
  • NP należy stworzyć na nowym koncie. Jednorazowy bonus za KP przeniesiony z AP zostanie wyrównany w zależności od oceny otrzymanej w nowej Karcie Postaci. To samo tyczy się pozostałych, jednorazowych nagród punktowych.
  • Nie ma możliwości powrotu na AP.




ROBOTY BUDOWLANE



Całokształt forum przeszedł właśnie gwałtowne odświeżenie. Ci, którzy śledzili nasze ogłoszenia na Discordzie wiedzą, że nie obyło się bez potknięć i czasochłonnych poprawek już na oficjalnej wersji forum, stąd nie tylko poślizg z jego otwarciem, ale możliwe także pojawienie się drobnych niedociągnięć, wciąż widocznych w niektórych tematach. Mały wyrywek tematów z kompendium wymaga jeszcze ponownego zakodowania, aby wyglądały jeszcze czytelniej niż obecnie, dlatego serdecznie prosimy was o cierpliwość! Staraliśmy się, by strona była całkowicie grywalna, a wszelkie ważne informacje dostępne.

W razie znalezienia przez was błędu, bardzo prosimy zgłaszać je bezpośrednio do Administracji. Postaramy się zająć nimi jak najszybciej.

Doskonale wiemy także, że tak duże zmiany nie każdemu mogą się od razu spodobać, jednak prosimy was o chwilę czasu na ochłonięcie i oswojenie się z nowym layoutem i układem - naszym zdaniem dużo bardziej intuicyjnym! Widoczne przed wami forum, w swojej obecnej odsłonie, jest efektem setek godzin zainwestowanych w nie w przeciągu ostatnich kilku miesięcy. Wszystko robione jest z nadzieją ulepszenia jakości gry i funkcjonowania. Otwarci jesteśmy na propozycje dalszych ulepszeń lecz w tym momencie... jesteśmy po prostu dumni z tego, co powstało. I cieszmy się tym!

~ Administracja



Życzymy miłej gry!
Admin
Ikonka postaci :
Aktualności - Page 2 Cq4JoOv
Cytat :
omae wa mou shindeiru
Wiek :
---
Gif :
Aktualności - Page 2 Tanjiro-demon-slayer
Wzrost :
---
Siła :
S
Wytrzymałość :
S
Szybkość :
S
Zręczność :
S
Hart Ducha :
S
Punkty :
852
Siła
Wytrzymałość
Szybkość
Zręczność
Hart ducha
PUNKTÓW
Admin
admin

https://hashira.forumpolish.com/t34-wzory-kart-postacihttps://hashira.forumpolish.com/t39-wzor-chronologiihttps://hashira.forumpolish.com/t40-wzor-relacji



Aktualizacja

10-12-2023


Wraz z początkiem grudnia powiększamy oficjalnie nasz skład o dziewięć osób! W aktualizacji pojawia się również nowy wpis do fabuły, garstka wyjaśnień i drobnych zmian mających na celu dalsze usprawnianie forum oraz zbliżająca się data awansów, dla tych, którzy aktywnie wspinają się po szczeblach hierarchii. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z treścią dzisiejszego wpisu:

Fabuła - aktualizacja


W temacie fabuły forum pojawił się nowy, grudniowy wpis traktujący w skrócie o losach formacji Cieni, która tak samo jak i reszta korpusu przez ostatni rok skupiła się na poszerzaniu swoich wpływów. Dowiecie się tam również jak kończą zdrajcy korpusu, których destrukcyjna działalność wyszła na jaw.

W związku z powiększającą się liczbą notatek o tym co wasze postaci robiły przez ostatni rok, informujemy że niebawem pojawi się aktualizacja rang postaci. Są one wyliczane na podstawie wydanych już Punktów Ogólnych. Jeżeli więc chcecie zasłużyć na awans, postarajcie się wydać chomikowane punkty do końca następnego tygodnia. Następna tura awansów pojawi się dopiero po nowym roku.

Mechanika - wyjaśnienia


W celu uściślenia niektórych kwestii publikujemy dodatkowe informacje:

Zwierzęta pojawiające się do zakupienia w Wymianie PO oraz te, które mogą się pojawić na fabule różnią się od siebie. Uznajemy, że postać może posiadać domowego pupila, czy nawet wiernego ogiera bez potrzeby zakupienia go tak długo, jak nie jest on używany w celu zdobycia fabularnej przewagi. Oznacza to, że jeżeli chcemy aby nasz koń był używany podczas walki, pies trenowany był na stworzenie tropiące demony, lub używamy kotka do wkupienia się w łaski Hashiry należy za niego zapłacić. W innych wypadkach, gdzie mruczek jest tłem fabularnym może on egzystować "za darmo".

HD - poziom A/S u demonów pozwala na wyrwanie się spod władzy Muzana, lub nawet wytworzenie z pomocą własnej krwi innego demona, który nie będzie mu podlegał. Taki demon nadal musi spożywać ludzkie mięso aby się rozwijać, a głód odczuwa identycznie jak sprzed uwolnienia się. Zdradzenie informacji o Muzanie lub użycie jego godności nadal będzie skutkować śmiercią postaci. Jednak postać z HD na poziomie A/S nie będzie zmuszana do brania udziału w spotkaniach demonów za wezwaniem Stwórcy i nie będzie zmuszana do wykonywania jego rozkazów.
Pamiętając przykład Tamayo z oryginalnej serii Demon Slayer należy jednak brać pod uwagę, że demon, który uwolnił się spod wpływów Stwórcy jest wrogiem publicznym. Musi się ukrywać przed Muzanem, który takiego demona będzie próbował za wszelką cenę zgładzić. Inne demony mogą też otrzymywać zlecenia, aby buntownika unicestwić, o ile nie będzie on nadal odgrywał wiernego.

Podziękowania


Podczas tworzenia ostatniej aktualizacji, która swoją wielkością zaskoczyła nawet nas, poza stałym składem pracującym nad Hashirą - Goro, Mori, Suiren oraz Ayumu, pomocy użyczył nam w znacznym stopniu @Ichitarō. Jest on autorem odświeżonej wersji oddechów, łącznie z oddechem Cienia oraz Słońca, których treść możecie odkrywać na fabule. Serdecznie dziękujemy za pomoc!

Nowi Mistrzowie Gry!


W składzie Mistrzów Gry nastąpiły rozległe zmiany! @Rintarou znajduje się obecnie na urlopie, lecz nie martwcie się, gdyż do pracy nad fabułą zgłosiło się znaczne grono chętnych. Użytkownicy otrzymali już dostęp do konta MG, a niebawem możecie się ich spodziewać wojujących na fabule. Powitajmy wszyscy w składzie:

@Ichitarō, @Katsumitsu, @Kurayami Saiyuri, @Matsumoto Takashi, @Ishida Yoshimatsu,@Ookami, @Otosuke, @Nishiōji Mori oraz @Fukurō

Pełną listę wszystkich osób pracujących nad forum możecie znaleźć tutaj.



Życzymy miłej gry!
Admin
Ikonka postaci :
Aktualności - Page 2 Cq4JoOv
Cytat :
omae wa mou shindeiru
Wiek :
---
Gif :
Aktualności - Page 2 Tanjiro-demon-slayer
Wzrost :
---
Siła :
S
Wytrzymałość :
S
Szybkość :
S
Zręczność :
S
Hart Ducha :
S
Punkty :
852
Siła
Wytrzymałość
Szybkość
Zręczność
Hart ducha
PUNKTÓW
Admin
admin

https://hashira.forumpolish.com/t34-wzory-kart-postacihttps://hashira.forumpolish.com/t39-wzor-chronologiihttps://hashira.forumpolish.com/t40-wzor-relacji



Aktualizacja

14-03-2024


Z okazji obchodzonego z Japonii White Day (Białego Dnia), który następuje miesiąc po Walentynkach, to my chcielibyśmy wam, graczom, podarować prezenty! Dziękujemy za udział w naszej ostatniej zabawie, dzięki której mogliście dowiedzieć się szybciej co dla was szykujemy. Przygotujcie się do lektury, ponieważ mamy duży worek nowości, którego najważniejszą częścią są oczywiście dwie wielkie zmiany - Nowy Oddech, który każdy gracz będzie mógł opanować, oraz Nowy Kizuki, który wkracza do grona generałów Muzana!

W najnowszym wpisie do fabuły forum dowiecie się kim jest osoba dzierżąca perłowo-różane ostrze nichirin, w jaki sposób doprowadziła do powstania nowego oddechu, oraz poznacie los pechowego Kizukiego, którego szaleństwo dwukrotnie postawiło przed tymi, których za wszelką cenę starał się unikać. Serdecznie zapraszam do lektury!


Ekipa się powiększa!


Do grona moderatorów Road to Hashira dołącza @Ichitarō (wraz z multikontami)! Dziękujemy za trwające od paru miesięcy wsparcie z mechaniką, tworzeniem oddechów oraz BDA i życzymy cierpliwości przy nadchodzących problemach wyzwaniach.



Zmiany przy tworzeniu postaci


  • Wraz z trzecim rokiem funkcjonowania forum, tak jak i poprzednim razem, powiększamy pulę Punktów Statystyk, którą gracz otrzymuje do rozdania w informatorze przy starcie gry (80 → 85). Dodatkowo dodany został podział zwrotu punktów przy śmierci postaci - gracze, którzy zginęli podczas wydarzenia z Mistrzem Gry (na przykład misja czy PvP) otrzymają 90% zgromadzonych punktów, a ci, którzy zdecydowali się zabić postać po umówionej fabule - 70%.




Lista NPC powraca - lepsza niż poprzednio!


Zakończyliśmy aktualizację NPC obiecaną przy urodzinowym wpisie. Do wglądu wszystkich graczy powrócili wszystkie postaci Filarów (Hashira) oraz Księżyców (Kizuki). Poza tym do spisu trafiły również inne osobistości, które mogliście spotkać na fabule, na misjach czy we wpisach fabularnych. Listę zamierzamy powiększać, a Mistrzów Gry zachęcamy do istniejących już tworów, aby poszerzać ich historię, oraz tworzyć dodatkowe relacje między graczami.

W spisie pojawiły się także dwa całkiem świeże, ważne NPC - Nowy Filar Miłości, oraz Księżyc, który wyszarpał pozycję w środku tabeli. Zachęcamy do zapoznania się z ich opisami, abyście wiedzieli czego niebawem spodziewać się na fabule.

Kolejnym usprawnieniem, która dotyczy NPC, jest pojawienie się ich w niektórych tematach fabularnych. Dzięki temu postaci będą mogły skorzystać z ich usług, lub użyć ich do tła dla swoich wątków. Na początek są to miejsca specjalne, które opisywaliśmy przy okazji poprzednich aktualizacji - posterunki dla zabójców, albo miejsca kultu demonów. W skład takich NPC wchodzą na przykład Ne lub kakushi (medycy, rzemieślnicy, tropiciele itp.) czy ludzie służący demonom.



Odświeżone odznaki


  • Wizualizacje odznak w waszych profilach zostały odświeżone i zmieniają się wraz z wersją kolorystyczną forum. Dodatkowo niektóre odznaki otrzymały nowe opisy, wraz z zaktualizowanym sposobem ich pozyskiwania:

    • DORA THE EXPLORER - rozegranie fabuły na każdej z czterech dostępnych wysp - Ezo, Kiusiu, Sikoku i Honsiu

    • WEGETARIANIN - demon wylosował mniej niż 15 ofiar

    • TATUAŻ Z CHIPSÓW - odblokowanie znaku zabójcy demonów

    • PIMP MY RIDE - stwórz coś w swoim warsztacie






Usprawnione Oddechy


  • W Oddechu Słońca odkryte zostały dwie nowe techniki, wiedzę o których gracze zdobyli drogą fabularną. Każda postać, która brała udział w specjalnych treningu z poprzednim Mistrzem (na fabule, lub opisując to wydarzenie w Karcie Postaci), może podjąć się próby użycia go. Więcej szczegółów znajdziecie tutaj.

  • Oddechy zostały podzielone na te dostępne dla graczy na start (z Karty Postaci) oraz oddechy indywidualne, stworzone fabularnie przez postaci, których nauczenie się wymaga zgody twórcy. Wszystkie oddechy znajdziecie w dziale Zabójcy Demonów Rodzaje Oddechów.

  • Do listy oddechów dostępnych dla graczy dołączył Oddech Miłości! Może się go nauczyć każdy, kto tworzy postać po dniu dzisiejszym (14.03.2024) - fabularnie lub w Karcie Postaci. O jego powstaniu możecie poczytać w aktualizacji fabularnej wspomnianej na początku aktualizacji.

  • Dodatkowe punkty statystyk otrzymywane przy użyciu Oddechów na poziomie S zostały zaktualizowane. W poprzedniej wersji zdarzały się przypadki, że użycie techniki kończyłoby się przekroczeniem bezpiecznej różnicy '20 punktów', co skutkowałoby szkodą na rzecz postaci. Ich liczba nie zmieniła się, a jedynie podział.



Pozostałe zmiany


  • Tropiciele Ne/kakushi otrzymali zaktualizowany opis wykonywanej przez nich funkcji.
  • Użycie techniki Przejrzystego Świata (Zabójcy HD - S) wymaga teraz posiadania zmysłu minimum na poziomie A.
  • Ujednolicone zostały statystyki obiektów przywołanych, które demony tworzą za pomocą Demonicznej Sztuki Krwi (BDA). Wchodzą w to przykładowo: chowańce, bronie, bariery, infrastruktura itp. Statystyki dotyczą ich fizycznych cech, a efekty dodatkowe (zatruwanie, podpalanie, ogłuszanie itp.) nadal muszą zostać określone indywidualnie w informatorze.
  • Razem ze spisem NPC powrócił uaktualniony spis postaci. Wszelkie dane zostały zaczerpnięte z profilów i Kart Postaci - jeżeli trzeba coś uaktualnić, @Nishiōji Mori zaprasza do kontaktu.
  • Rozdane zostały nowe awanse dla wszystkich tych, którzy wydali w ostatnim czasie swoje punkty i osiągnęli wymagany próg.





Życzymy miłej gry!
Admin
Ikonka postaci :
Aktualności - Page 2 Cq4JoOv
Cytat :
omae wa mou shindeiru
Wiek :
---
Gif :
Aktualności - Page 2 Tanjiro-demon-slayer
Wzrost :
---
Siła :
S
Wytrzymałość :
S
Szybkość :
S
Zręczność :
S
Hart Ducha :
S
Punkty :
852
Siła
Wytrzymałość
Szybkość
Zręczność
Hart ducha
PUNKTÓW
Sponsored content
Siła
Wytrzymałość
Szybkość
Zręczność
Hart ducha
Twoje zezwolenia

Nie możesz odpowiadać w tematach