Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 maja.
1 maja 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 kwietnia.
1 kwietnia 2024
Pojawiła się nowa aktualizacja! Zmiany przy tworzeniu postaci, lista NPC, usprawnione oddechy i inne.
14 marca 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 marca.
1 marca 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 lutego.
1 lutego 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 stycznia.
1 stycznia 2024
Ostatni dzień naszego kalendarza adwentowego. Jest to również okazja, aby zdobyć odznakę!
24 grudnia 2023
Pojawiła się nowa aktualizacja! Nowy wpis do fabuły, wyjaśnienia w mechanice oraz zwiększone grono MG.
10 grudnia 2023
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 grudnia. Pojawił się także kalendarz adwentowy.
1 grudnia 2023
Najnowsza Aktualizacja już dostępna! Przebudowa forum i nowości.
12 listopada 2023
Najnowsza Aktualizacja już dostępna! Zakończenie Halloween 2023 oraz o tym co dalej z Forum.
7 listopada 2023
Nabór na Mistrzów Gry!
5 listopada 2023
Ruszył Event Halloweenowy!
22 października 2023
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 października.
1 października 2023
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 sierpnia.
1 sierpnia 2023
Aktualizacja Fabuły!
25 listopada 2023
Festyn Washi!
8 kwietnia 2023
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 13 kwietnia.
2 kwietnia 2023
Nowa aktualizacja, ruszyły także rzuty na ocalonych i zabitych.
1 marca 2023
Nowa aktualizacja. Zmiany w funkcjonowaniu oddechów i zmysłów, więcej o mieczach nichirin i inne.
4 lutego 2023
Nowa aktualizacja.
21 stycznia 2023
Nowa aktualizacja. Poszukiwanie śnieżynek, więcej slotów fabularnych, zakończenie rozliczeń i inne!
24 grudnia 2022
Nadchodzące wydarzenia!
6 grudnia 2022
Forum w przebudowie.
13 listopada 2022
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 października.
1 października 2022
Nowa aktualizacja.
16 września 2022
Pojawił się temat z propozycjami.
12 września 2022
Nowa aktualizacja. Zakończenie eventu, zmiany w administracji i inne.
12 września 2022
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 września.
1 września 2022
Nowa aktualizacja.
17 sierpnia 2022
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 sierpnia.
1 sierpnia 2022
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 lipca. Ponadto oficjalnie rozpoczął się event.
1 lipca 2022
Ruszyły zapisy na event!
11 czerwca 2022
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 czerwca.
1 czerwca 2022
Nowa aktualizacja! A w niej, między innymi, nowe odznaki i formy zdobywania punktów.
12 maja 2022
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 maja.
1 maja 2022
Zmiana w administracji forum!
26 kwietnia 2022
Na forum pojawił się minievent! Szukaj wielkanocnych jajek i znajdź nagrody!
17 kwietnia 2022
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 kwietnia.
2 kwietnia 2022
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 marca.
1 marca 2022
Aktualizacja. Ingerencje, HD, listy gończe i zawody dla grupy Humans.
28 lutego 2022
Aktualizacja. Witamy nowych Mistrzów Gry!
20 lutego 2022
Aktualizacja dotycząca marechi i nabór na Mistrzów Gry!
14 lutego 2022
Pojawiła się nowa aktualizacja.
13 lutego 2022
Ankieta dot. nawigacji i rozmieszczenia działów.
10 lutego 2022
Aktualizacja tematu dot. śmierci postaci.
8 lutego 2022
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 lutego.
1 lutego 2022
Ruszył minievent dla grupy Humans!
17 stycznia 2022
Zmianie uległ temat rany, leczenie i rekonwalescencja, a dokładniej czwarty punkt dot. regeneracji demonów.
11 stycznia 2022
Pojawiła się kolejna aktualizacja, z której dowiedzieć się można o nowych rzeczach, jakie pojawią się na forum, a także przedstawieni zostali nowi MG!
10 stycznia 2022
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 stycznia.
1 stycznia 2022
Informacje dotyczące minieventu! Szukaj śnieżynek i każdego dnia zdobądź PO!
23 grudnia 2021
Wpadła nowa aktualizacja, z której możecie dowiedzieć się więcej na temat możliwości prowadzenia większej ilości wątków fabularnych!
3 grudnia 2021
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 grudnia.
1 grudnia 2021
Na forum pojawiła się nowa aktualizacja dotycząca kruków kasugai, filarów i PO!
28 listopada 2021
Na forum pojawiła się nowa aktualizacja dotycząca PO!
15 listopada 2021
Zapisy na event! Przekonaj się razem z nami, że Wszystkie drogi prowadzą do Edo.
14 listopada 2021
Aktualizacja! Dowiedz się o zmianach na forum oraz o dodatkowej możliwości zebrania PO!
13 listopada 2021
Otwarcie forum.
12 listopada 2021
Latest topics
Ryuki-zushiDzisiaj o 7:06 pmMistrz Gry
[ Misja ] Kiusiu - Głębia ostrościDzisiaj o 1:01 pmMistrz Gry
TogetsukyōDzisiaj o 12:05 pmKatsu
Wodospad ShiraitoDzisiaj o 12:03 pmHīragi Kyōya
ZamówieniaDzisiaj o 11:13 amKatsu
NieobecnościDzisiaj o 10:54 amSuiren
Hatago YabuharaDzisiaj o 10:36 amHīragi Kyōya
GarakuchaDzisiaj o 10:04 amSora
TreningiWczoraj o 11:15 pmModerator

PUNKTÓW
Admin
admin

https://hashira.forumpolish.com/t34-wzory-kart-postacihttps://hashira.forumpolish.com/t39-wzor-chronologiihttps://hashira.forumpolish.com/t40-wzor-relacji



Ludzie

zawody
Grupa Ludzie to odłam, który stworzony został specjalnie dla osób chcących jedynie zaznać życia w realiach naszego forum i skupić się na bardziej "Second Life'owym" aspekcie. Gracz chcący stworzyć taką postać ma pełną dowolność w jej kreacji. Oczywiście ważne jest dostosowanie się do realiów panujących na forum.

Gracze należący do tej grupy nie posiadają na ten moment swoich informatorów, a jedynie jego uproszczoną wersję składającą się z zakładki "bank" oraz "zawód". Od samego początku jednak macie możliwość zbierania punktów za aktywność, które następnie będziecie mogli wydać na specjalnie przygotowane dla was przedmioty i umiejętności.

Zapraszamy więc wszystkie osoby, które nie chcą brać czynnego udziału w konflikcie, aby zapisywały się do tej grupy i tworzyły razem z nami świat.


Zawód


Osoby należące do grupy Ludzie mają możliwość wybrania od jednego do trzech zawodów, które określą, czym się zajmuje i jaki zestaw umiejętności posiada postać. Ponieważ grupa winna jest zachować swój SL-owy charakter, wskazane w każdym z poziomów zdolności mogą być wykorzystywane jedyne w fabułach SL. W przypadku udziału postaci w walce, jej umiejętności bojowe nigdy nie będą większe od umiejętności postaci z grupy Zabójców Demonów czy Demonów.

Każdy zawód (niezależnie czy wybierzemy jeden czy trzy) zaczynamy na poziomie E/0 – brak umiejętności oraz wiedzy z dziedziny. Wraz ze złożeniem informatora otrzymujemy na start do swobodnego rozdania 4 punkty zawodu. Wraz z rozwojem postaci istnieje możliwość dokonania zakupu kolejnych poziomów w Wymianie PO.

Istnieje możliwość wybrania dowolnego zawodu, przy zachowaniu charakteru epoki i możliwości logicznego uzasadnienia zdobycia zawodu. Osoby z najniższych sfer nie będą więc służkami na cesarskim dworze, a syn samuraja nie zniży się do roli grabarza. Z racji możliwości zaistnienia indywidualnych specjalizacji, każda postać z grupy Ludzie w swoim informatorze powinna uzupełnić poziomy D-S w wybranych przez siebie zawodach.

Uwaga: Ludzie mogą co miesiąc rzucać 3k10 w temacie z rzutami na ocalonych i zabitych celem rozwoju własnego zawodu.

POZIOM DNauka zawodu pod okiem mistrza.
POZIOM CSamodzielne wykonywanie zawodu, umiejętność wykorzystania narzędzi swojego fachu i osiągnięcie podstawowych efektów. (np. wykucie miecza, kradzież, ugotowanie zupy, wykonanie tańca).
POZIOM BDoświadczenie w wykonywaniem zawodzie. Usługi i produkty twojego wykonania trafiają w obieg handlowy, jest to twoje źródło zarobku.
POZIOM AProfesjonalizm i wyrafinowanie w swoim zawodzie. Postać znana jest w kraju, jako jedna z najlepszych. (np. wykonanie miecza dla mieszkańców dworu cesarskiego, kradzież ze stajni szoguna, umiejętność przygotowania każdej potrawy, sława w świecie sztuki tanecznej)
POZIOM SMistrzostwo w danym zawodzie. Możliwość nauki innych postaci.



Przykłady


Przy tworzeniu własnego zawodu należy pamiętać, by brzmiał on względnie realistycznie, był dopasowany do realiów ery Edo i wybranej klasy społecznej postaci. Przykładowe zawody które można wybrać na start i rozwijać poprzez zakupy kolejnych poziomów w informatorze:

Medyk


Medyk jest osobą odpowiedzialną za stan zdrowia cywili; może być osobą oficjalnie wykształconą w tym zakresie, ale może być również uczniem innego, bardziej doświadczonego medyka — co ostatecznie, w zależności od nauczyciela, może przełożyć się na jego renomę. Jako że w miastach czy wsiach nie ma miejsc, w których mogliby praktykować swój zawód, są zazwyczaj powiadamiani o zaistniałych sytuacjach i kierują się do chorego osobiście, a jeżeli stan pacjenta jest w wystarczająco krytycznym stanie — mogą zadecydować o zabraniu go do siebie, by mieć go cały czas na oku. Medyków można podzielić również na tych, którzy są do częstszej dyspozycji rodzin o lepszym statusie społecznym, jak i na tych, którzy swoją pomoc kierują masie — o tym często decyduje pozycja społeczna samego medyka.

Rzemieślnik


Tak jak w przypadku kowala, rzemieślnik, który nie jest związany z organizacją Zabójców Demonów, swoje usługi kieruje masie i tworzyć może zarówno obiekty do codziennego użytku, jak i te mające funkcję nieco bardziej dekoracyjną. Do rzemieślników można między innymi zaliczyć krawców, stolarzy, złotników, kaflarzy, tkaczy czy drukarzy i im podobnych. Swoje warsztaty zazwyczaj mają we własnym domu lub tuż obok niego.

Zielarz


Specjalizacja zielarza może być rozwijana i wykorzystywana w różnoraki sposób, w zależności od chęci i umiejętności samego zainteresowanego. Dzięki wiedzy dotyczącej ziół, ich właściwości i zastosowań, są oni w stanie wytwarzać leki oraz maści wspomagające leczenie. Z drugiej strony natomiast dobrze wyszkoleni w tej profesji potrafią przygotowywać mniej lub bardziej mocne substancje narkotyzujące. Najlepsi z zielarzy są w stanie pójść ze swoimi umiejętnościami jeszcze dalej, opanowując sztukę tworzenia nie tylko trucizn, ale także specyfików mających na celu wzmocnienie ciała użytkownika.

Kowal


W przeciwieństwie do Mistrza Mieczy, kowal, który oferuje swoje usługi masie, wykonuje więcej rzeczy niż samą broń (np. podkowy czy garnki). Ponadto, wykonana przez niego broń nie ma realnej możliwości zabicia demona i najwięcej szkód wyrządzić może jedynie przeciwko ludziom. Zajmuje się wykuwaniem przedmiotów z metalu i zaliczać mogą się do tego rzeczy tak samo bardziej praktyczne, jak i te, które służyć mają jedynie dekoracji. Gotów być musi na ciężką pracę fizyczną w niemalże ciągłym żarze oraz na skrupulatność w swoich działaniach. Im większa renoma kowala, tym częściej zgłaszają się do niego osoby wyżej urodzone, a co za tym idzie — wynagrodzenie za wytworzone przedmioty wzrasta.

Artysta


Artystów cechują najczęściej talent i pasja do dziedziny, której się poświęcili — niezależnie od tego, czy to taniec, malarstwo, pisarstwo, czy jeszcze coś innego. Chociaż ilość czasu (i niekiedy pieniędzy) nie zawsze idzie w parze z jakością lub szczęściem do bycia zauważonym przez publikę, niewielu śmiałków czuje się zniechęconych na tyle, aby zerwać z wybraną przez siebie sztuką. Mogą obrać drogę wędrowca, by szukać szczęścia w różnych zakątkach Japonii, albo osiedlić się w jednym miejscu i tam budować swoją renomę.
Admin
Ikonka postaci :
Road to Hashira: Ludzie & zawody Cq4JoOv
Cytat :
omae wa mou shindeiru
Wiek :
---
Gif :
Road to Hashira: Ludzie & zawody Tanjiro-demon-slayer
Wzrost :
---
Siła :
S
Wytrzymałość :
S
Szybkość :
S
Zręczność :
S
Hart Ducha :
S
Punkty :
852
Siła
Wytrzymałość
Szybkość
Zręczność
Hart ducha
Twoje zezwolenia

Nie możesz odpowiadać w tematach