Śmierć Postaci
i jej konsekwencjeW przypadku śmierci postaci użytkownik otrzymuje możliwość stworzenia nowej, która zyska określoną część zebranych przez poprzednika Punktów Ogólnych (PO). Do obliczeń nie uwzględnia się początkowych statystyk (w liczbie 85), które Zabójcy Demonów oraz Demony otrzymują za darmo wraz ze startem gry. Nie wliczają się również punkty zebrane podczas treningu (treningi resetują się i nowa postać może je zbierać od nowa) oraz te otrzymane z odznak (poza limitowanymi, które zostaną przeniesione na nowe konto).
Unikatowe nagrody z wydarzeń, takie jak krew Muzana czy własne oddechy, nie podlegają przekazaniu na nową postać. Zostają utracone bez możliwości odzyskania ekwiwalentu za nie. W przypadku zabójców można przekazać oddech nowemu pokoleniu, co uchroni go od zapomnienia. Wyjątkowe artefakty również nie przechodzą na konto nowej postaci.
Śmierć podczas fabuły z MG to 90% zwrotu zebranych PO.
W przypadku gdy postać poniesie śmierć w trakcie PvP czy misji, nagroda za uczestnictwo również zostanie do nich dodana.
Śmierć ustawiona/bez udziału MG to 70% zwrotu zebranych PO.
Liczy się to również w przypadku, gdy gracz zechciałby dokonać wymiany postaci na nową. Żywot obecnej należy wówczas zakończyć fabularnie, na przykład poprzez otrzymanie śmiertelnej rany zadanej przez innego gracza, lub napisanie ostatniego posta, w którym opiszemy w jakich okolicznościach doszło do śmierci. Ten fakt należy zgłosić Administracji w celu ustalenia na jaką postać zostaną przekazane punkty.
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|