Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 maja.
1 maja 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 kwietnia.
1 kwietnia 2024
Pojawiła się nowa aktualizacja! Zmiany przy tworzeniu postaci, lista NPC, usprawnione oddechy i inne.
14 marca 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 marca.
1 marca 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 lutego.
1 lutego 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 stycznia.
1 stycznia 2024
Ostatni dzień naszego kalendarza adwentowego. Jest to również okazja, aby zdobyć odznakę!
24 grudnia 2023
Pojawiła się nowa aktualizacja! Nowy wpis do fabuły, wyjaśnienia w mechanice oraz zwiększone grono MG.
10 grudnia 2023
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 grudnia. Pojawił się także kalendarz adwentowy.
1 grudnia 2023
Najnowsza Aktualizacja już dostępna! Przebudowa forum i nowości.
12 listopada 2023
Najnowsza Aktualizacja już dostępna! Zakończenie Halloween 2023 oraz o tym co dalej z Forum.
7 listopada 2023
Nabór na Mistrzów Gry!
5 listopada 2023
Ruszył Event Halloweenowy!
22 października 2023
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 października.
1 października 2023
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 sierpnia.
1 sierpnia 2023
Aktualizacja Fabuły!
25 listopada 2023
Festyn Washi!
8 kwietnia 2023
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 13 kwietnia.
2 kwietnia 2023
Nowa aktualizacja, ruszyły także rzuty na ocalonych i zabitych.
1 marca 2023
Nowa aktualizacja. Zmiany w funkcjonowaniu oddechów i zmysłów, więcej o mieczach nichirin i inne.
4 lutego 2023
Nowa aktualizacja.
21 stycznia 2023
Nowa aktualizacja. Poszukiwanie śnieżynek, więcej slotów fabularnych, zakończenie rozliczeń i inne!
24 grudnia 2022
Nadchodzące wydarzenia!
6 grudnia 2022
Forum w przebudowie.
13 listopada 2022
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 października.
1 października 2022
Nowa aktualizacja.
16 września 2022
Pojawił się temat z propozycjami.
12 września 2022
Nowa aktualizacja. Zakończenie eventu, zmiany w administracji i inne.
12 września 2022
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 września.
1 września 2022
Nowa aktualizacja.
17 sierpnia 2022
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 sierpnia.
1 sierpnia 2022
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 lipca. Ponadto oficjalnie rozpoczął się event.
1 lipca 2022
Ruszyły zapisy na event!
11 czerwca 2022
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 czerwca.
1 czerwca 2022
Nowa aktualizacja! A w niej, między innymi, nowe odznaki i formy zdobywania punktów.
12 maja 2022
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 maja.
1 maja 2022
Zmiana w administracji forum!
26 kwietnia 2022
Na forum pojawił się minievent! Szukaj wielkanocnych jajek i znajdź nagrody!
17 kwietnia 2022
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 kwietnia.
2 kwietnia 2022
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 marca.
1 marca 2022
Aktualizacja. Ingerencje, HD, listy gończe i zawody dla grupy Humans.
28 lutego 2022
Aktualizacja. Witamy nowych Mistrzów Gry!
20 lutego 2022
Aktualizacja dotycząca marechi i nabór na Mistrzów Gry!
14 lutego 2022
Pojawiła się nowa aktualizacja.
13 lutego 2022
Ankieta dot. nawigacji i rozmieszczenia działów.
10 lutego 2022
Aktualizacja tematu dot. śmierci postaci.
8 lutego 2022
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 lutego.
1 lutego 2022
Ruszył minievent dla grupy Humans!
17 stycznia 2022
Zmianie uległ temat rany, leczenie i rekonwalescencja, a dokładniej czwarty punkt dot. regeneracji demonów.
11 stycznia 2022
Pojawiła się kolejna aktualizacja, z której dowiedzieć się można o nowych rzeczach, jakie pojawią się na forum, a także przedstawieni zostali nowi MG!
10 stycznia 2022
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 stycznia.
1 stycznia 2022
Informacje dotyczące minieventu! Szukaj śnieżynek i każdego dnia zdobądź PO!
23 grudnia 2021
Wpadła nowa aktualizacja, z której możecie dowiedzieć się więcej na temat możliwości prowadzenia większej ilości wątków fabularnych!
3 grudnia 2021
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 grudnia.
1 grudnia 2021
Na forum pojawiła się nowa aktualizacja dotycząca kruków kasugai, filarów i PO!
28 listopada 2021
Na forum pojawiła się nowa aktualizacja dotycząca PO!
15 listopada 2021
Zapisy na event! Przekonaj się razem z nami, że Wszystkie drogi prowadzą do Edo.
14 listopada 2021
Aktualizacja! Dowiedz się o zmianach na forum oraz o dodatkowej możliwości zebrania PO!
13 listopada 2021
Otwarcie forum.
12 listopada 2021
Latest topics
Wodospad ShiraitoDzisiaj o 5:14 pmHīragi Kyōya
Hatago YabuharaDzisiaj o 4:05 pmHīragi Kyōya
OgródDzisiaj o 2:26 pmMatsudaira Ryōyū
FuyuzoraDzisiaj o 2:07 pmKonoe Nene
Dom rodziny KonoeDzisiaj o 10:27 amAdmin
Skrzynka MGWczoraj o 11:18 pmKonoe Nene
ListyWczoraj o 11:09 pmKonoe Nene

PUNKTÓW
Admin
admin

https://hashira.forumpolish.com/t34-wzory-kart-postacihttps://hashira.forumpolish.com/t39-wzor-chronologiihttps://hashira.forumpolish.com/t40-wzor-relacji



Zmysły


Węch


POZIOM DZabójca obdarzony tym zmysłem łatwiej wykrywa demony w swoim otoczeniu - manipulacja ciała demona musi być o dwie rangi wyżej od węchu DS'a, inaczej zostanie on rozpoznany.
POZIOM CWęch ułatwia tropienie demonów jak i ludzi, zwłaszcza w sytuacji, gdy zabójca miał już okazję poznać zapach poszukiwanej przez siebie osoby. Im większe skupienie na węszeniu, tym łatwiej może polegać wyłącznie na węchu celem odnalezienia kogoś, nawet w zatłoczonych miejscach czy trudnej pogodzie. Im wyższa ranga zmysłu, tym lepsze efekty.  
POZIOM BPoza łatwiejszym tropieniem zabójca może rozpoznać siłę postaci którą spotyka na swojej drodze. Wyczuwa ją na zasadzie słabszej, równej lub silniejszej od własnych możliwości. Na tym etapie tyczy się to tylko postaci z najbliższego otoczenia, na wyższych poziomach - także tych stojących kilkadziesiąt czy nawet sto metrów dalej.
POZIOM ARosną zdolności wyłapywania konkretnych zapachów z otoczenia i tropienia ich nawet w bardzo niesprzyjających warunkach atmosferycznych czy pełnym ludzi mieście. Dodatkowo, zabójca może wyczuć czy jego rozmówca miał w niedalekiej przeszłości kontakt z demonem (ostatnie 3 fabuły postaci) choć nie zna kontekstu tego spotkania.
POZIOM SWęch zabójcy przypomina a nawet przewyższa psy tropiące - może podjąć stare, zatarte tropy a dobrze znając czyjś zapach może zacząć poszukiwania w praktycznie dowolnym miejscu. Ponadto, czuły węch wyłapuje feromony rozmówcy przez co DS może łatwo określić jakie emocje ktoś przed nim ukrywa. Czyni to z niego swoistego rodzaju wykrywacz kłamstw. 


Słabości: Deszcz, wiatr, przelewające się tłumy, czas od kiedy w danym miejscu pozostawiono zapach. Ostre, mocne zapachy podetknięte nagle pod czujny nos mogą nawet oszołomić zabójcę.


Smak


POZIOM DNa tym poziomie zabójca jest w stanie wyczuć i wyodrębnić każdy z pięciu podstawowych smaków bez znajomości składników użytych do stworzenia danej potrawy. Zabójca może rozpoznać, że jedzenie i picie zostało zatrute.
POZIOM COd tego poziomu ciało zabójcy powoli przystosowuje się do jedzenia demonów. Mianowicie pijąc krew lub jedząc mięso demonów postać może regenerować rany (3 punkty do wydania na regenerację ran). Można zjeść jeden fragment, kolejna próba w tej samej fabule zakończy się wymiotami.
POZIOM BPijąc krew lub jedząc mięso demonów postać może regenerować rany (4 punktów do wydania na regenerację ran) i rośnie w siłę (5 punktów do wydania w jedną lub kilka statystyk). Zabójca może zjeść do dwóch fragmentów (bonusy sumują się), trzecia próba posiłku zakończy się ciężkim zatruciem. Bonusy do statystyk utrzymuje się do końca wątku lub przeskoku o kilka godzin do przodu.
POZIOM APijąc krew lub jedząc mięso demonów postać może regenerować rany (5 punktów do wydania na regenerację ran) i rośnie w siłę (10 punktów do wydania w jedną lub różne statystyki), można zjeść do dwóch fragmentów (bonusy sumują się), trzeci zakończy się wpadnięciem w szał gdzie MG przejmuje kontrolę nad postacią. Efekt utrzymuje się do końca fabuły.
POZIOM SZjedzenie mięsa demona umożliwia krótkotrwałą przemianę w jego kopię (pod kątem wizerunku). Postać może regenerować rany (7 punktów do wydania na regenerację ran)  i rośnie w siłę (20 punktów do wydania w jedną lub różne statystyki), można zjeść do dwóch fragmentów (bonusy sumują się), ale trzeci zakończy się stałą przemianą w demona i tymczasowym atakiem szału.  Bonusy utrzymują się do końca wątku lub przeskoku o kilka godzin do przodu.


Słabości: Po zjedzeniu fragmentu demona zabójca nie może korzystać z oddechu przez trzy tury.  


Dotyk


POZIOM DZabójca jest w stanie wyczuć drgania ziemi, a także ruchy powietrza tworzone przez obiekty znajdujące się obok niego. Dodatkowo zabójca jest w stanie wyczuć zagrożenie poprzez niekontrolowanie mrowienie na ciele. Wszystko to skutkuje łatwiejszym wykrywaniem zagrożeń i większą szansą na unik.
POZIOM C"Szósty zmysł" rośnie, wykrywając drgania do kilku metrów wokół zabójcy. Niekontrolowane mrowienie staje się bardziej precyzyjne i nasila się na ciele od strony potencjalnego ataku.
POZIOM BPostać skupiając się na swoim zmyśle może wyczuć drgania na znacznie większych dystansach. Im dłużej się nad tym skupia, tym większe region obejmuje. W ten sposób zabójca wykrywa wszystkie istoty żywe i może rozróżnić ich wielkość czy masę. Ponadto może rozróżnić człowieka od demona.
POZIOM ASzósty zmysł potrafi dokładnie określić kierunek z którego nadchodzi cios, dając tym samym zabójcy szansę na unik ataku, o którym nie miał jeszcze pojęcia. Możliwość wyczuwania struktury, wagi i temperatury obiektów na odległość. (Np. wyczucie z daleka że dany mur jest łatwy do przebicia, a w innym miejscu gruby, albo że zbliżający się demon ma rogatą skórę, trudną do przebicia itp.) Ponadto zabójca wyczuwa intencje osób w swoim otoczeniu (do kilkunastu metrów) - rozróżnia w ten sposób nie tylko przyjaciół od wrogów, ale też demony od ludzi.
POZIOM SSzósty zmysł działa bezwarunkowo - wyczuwając zagrożenie reaguje automatycznie na ile tylko ciało może sobie pozwolić. Może to być skręt w bok, odskok po bardziej wyrafinowane i wymagające akrobacje. Zabójca z odpowiednią zręcznością i szybkością może zostawić defensywę swoim instynktom, a samemu skupić się na wyprowadzaniu kolejnych ciosów. A nawet jeśli zostanie ranny to może on zignorować otrzymane obrażenia - poparzenia, odmrożenia a nawet złamane kończyny przez krótką chwilę nie mają na niego większego wpływu. W rzeczywistości blokuje on po prostu odczuwanie bólu w tych częściach ciała, ale prędzej niż później odczuje ich skutki.


Słabości: Zmysł ten w główniej mierze opiera się na czuciu swoim ciałem wszelkich bodźców, które do niego docierają. Posiadanie grubego ubrania osłabia działanie zmysłu. Niekorzystnie działać mogą też używki jak alkohol i inne trucizny.


Wzrok


POZIOM DKolory zdają się mieć więcej barw a celność ataków rośnie - łatwiej trafić w cel, zarówno ten oddalony jak i ten przed zabójcą.
POZIOM CPostać uczy się korzystać ze swojego zmysłu, rozwijając jego możliwości. Przekłada się to na łatwiejsze dostrzeganie szczegółów, które inni by pominęli jak i wyłapywanie słabych punktów przeciwnika.
POZIOM BStandardowe długości strzelnicy przestają stanowić wyzwanie. Wzrok zabójcy dostosowuje się do widzenia w ciemności jak za dnia - obojętnie czy na niebie jest księżyc w pełni czy ukrywają go gęste chmury. Widoczność w lekkiej mgle czy dymie nie ulega większym zmianom.
POZIOM APostać zdaje się widzieć świat nie tylko w głębszej palecie barw, ale wszystko zdaje się dziać wokół niego odrobinę wolniej. Ataki wrogów, wymierzone w niego pociski - wszystko to, choć w ułamku sekundy - dla zabójcy zdaje się lekko rozciągnięte. Na tyle, by odskoczyć, zasłonić się czy wyprowadzić kontrę szybciej, niż inni.
POZIOM SPoza wszystkimi umiejętnościami z poprzednich poziomów, użytkownik ma możliwość użycia „oczu boga”. Poprzez bardzo intensywne ukrwienie naczyniówki, zabójca jest w stanie przyspieszyć odbieranie bodźców na nadludzki wręcz poziom. DS używający takiej umiejętności jest w stanie dostrzec ruchy przeciwnika, nim te się jeszcze wykonają, opierając się na wszelkich ruchach jego ciała (dosłownie widzi akcje przeciwnika nim ta zostanie wykonana). Można jej użyć po razie na każde oko bez konsekwencji. Drugie użycie w tej samej fabule to tymczasowe uszkodzenie wzroku. Trzecie - permanentna ślepota. Oznacza to, że bezpiecznie podczas walki można użyć jej dwa razy, trzecie i czwarte to obciążenie wzroku. Piąte i szóste - ślepota.


Słabości: Oślepienie, wszelkie uszkodzenia oczu, wydłubanie oczu.


Słuch


POZIOM DZabójca nie ma problemu z usłyszeniem szeptu z odległości nawet kilkunastu metrów, a rozmowy za ścianą słyszy tak, jakby siedziała obok podsłuchiwanych osób.
POZIOM CZabójca bez większych problemów jest w stanie określić kierunek i źródło dźwięku (skąd dochodzi i kto lub co mogło go wydać). Dodatkowo słyszy dźwięki będące poza zasięgiem zwykłego ludzkiego ucha (psi gwizdek).
POZIOM BSłuch staje się jeszcze czulszym i dokładniejszym zmysłem. Postać bez problemu słyszy bicie serca swojego rozmówcy, jego tętno i oddechy. Może w ten sposób określić, czy druga osoba jest spokojna, zdenerwowana itd. Skupiając się na słuchu może poruszać się w nieznanym sobie otoczeniu wykorzystując "echolokację" - tworząc w głowie obraz pomieszczenia i otaczających go osób. Metoda nie jest niezawodna i chwila nieuwagi albo pojawienie się czynnika, którego przed chwilą jeszcze tam nie było grozi wybiciem z rytmu
POZIOM AZabójca bez problemu usłyszy konkretną rozmowę toczoną po drugiej stronie gwarnej ulicy. Mało jaki dźwięk ukryje się przed takim uchem - wyłapie ono fałsz instrumentów, czy lekkie drganie kłamstwa wychodzącego z czyichś ust. Poruszanie się oparte tylko na dźwięku staje się płynniejsze, postać nie potrzebuje tyle czasu by przenalizować otoczenie.
POZIOM SSłuch absolutny, wyłapywanie z tętniącej życiem dzielnicy tego obszaru, który interesuje zabójcę, a także tego co dzieje się za ścianami - bijące serca, oddechy, przełykanie śliny etc. Zmysł rozwija się do poziomu echolokacji, umożliwiając zabójcy 'mapowanie' otaczającego go terenu nawet kiedy nie może polegać na innych zmysłach. 


Słabości: Utrata słuchu, uszu, ogłuszenie, stworzenie wielu źródeł dźwięku, ostry dźwięk z bliska bez przygotowania na niego.


Uwagi dodatkowe:


  • Zmysły nie dają konkretnych wartości punktowych do statystyk. Stanowią raczej dodatkową przewagę w starciu z demonami którą MG musi brać pod uwagę.
  • Gracz kierujący postacią musi zaznaczać w poście używanie zmysłu. Może być to krótka wzmianka, może też pełna akcja czy nawet tura w zależności od sytuacji. Inaczej MG może uznać, że zabójca pasywnie korzysta ze zmysłu na niższym poziomie, niż maksymalnie rozwinięty.
  • Gracz może próbować wykorzystać swój zmysł celem uzyskania dodatkowych efektów, których nie ma w opisie zmysłu. Świetny wzrok ułatwia wyłapanie oszusta w grze ulicznej, ale równie dobrze może być argumentem za przejrzeniem udawanej pewności siebie.
  • Brak dokładnych wartości w metrach wynika z założenia, że forum to nie gra komputerowa gdzie program wylicza pozycje gracza, a MG może samodzielnie uznać, co graczowi udało się osiągnąć swoim zmysłem. To świat mangi i anime, zmysły na wyższych rangach naprawdę czynią z postaci nadludzi w tej kwestii.

Admin
Ikonka postaci :
Road to Hashira: Zmysły Cq4JoOv
Cytat :
omae wa mou shindeiru
Wiek :
---
Gif :
Road to Hashira: Zmysły Tanjiro-demon-slayer
Wzrost :
---
Siła :
S
Wytrzymałość :
S
Szybkość :
S
Zręczność :
S
Hart Ducha :
S
Punkty :
856
Siła
Wytrzymałość
Szybkość
Zręczność
Hart ducha
Twoje zezwolenia

Nie możesz odpowiadać w tematach