Wymiana PO
Rozwój postaci- Kod:
[hide][b]Na co:[/b] TU WPISZ
[b]Ile wydanych PO:[/b] TU WPISZ
[b]Ile zostaje PO:[/b] TU WPISZ
@"NISHIŌJI MORI"[/hide]
UWAGA!
Opłata za poszczególne poziomy umiejętności jest kumulatywna. Oznacza to, że aby wykupić dany poziom, należy posiadać poprzednie. Dla przykładu; wykupując tropienie na poziomie C, a nie posiadając tej umiejętności w ogóle, zapłacimy za poziom D i C, czyli 75PO. Punkty Statystyk nie dotyczą frakcji LUDZI.Ogólne
- Spoiler:
Przedmiot Opis Cena +1 slot fabularny Pierwszy dodatkowy slot fabularny kosztuje 25 PO, natomiast każdy kolejny o 25 PO więcej od poprzedniego. Oznacza to, że drugi wykupiony slot będzie kosztował 50 PO, a trzeci 75 PO itd. (liczba wykupionych slotów+1)*25 Hart ducha
Umiejętność oddziałująca zarówno na Demony jak i ich Zabójców. O wspomnianych w tabeli bonusach grupowych przeczytać można tutaj.Poziom Cena Wymóg dodat. Opis D 30 PO - Postać może zanegować na chwilę zmęczenie i rany do 3 poziomu + bonus grupy. C 60 PO Przynajmniej jedna statystyka na poziomie C. Wykonanie dodatkowej formy/przedłużenie BDA po osiągnięciu limitu + bonus grupy. B 110 PO Przynajmniej jedna statystyka na poziomie B. Podniesienie siły oddechu/BDA lub statystyki o rangę na jedną formę/akcję + bonus grupy. A 170 PO Przynajmniej jedna statystyka na poziomie A. Połączenie powyższych + bonus grupy. S 250 PO Przynajmniej jedna statystyka na poziomie S. Możliwość działania przez turę nawet po otrzymaniu śmiertelnych obrażeń + bonus grupy.
Zabójcy Demonów
- Spoiler:
Oddech
Poziom Cena Wymóg dodat. Opis D – Otrzymany wraz z zakończeniem szkolenia Podstawowy poziom oddechu zabójcy. Żywioł objawia się sporadycznie. C 60 PO – Na tym poziomie żywioł zabójcy jest widoczny przy każdym ataku. Zwiększenie siły form Ponadto zabójca jest w stanie łączyć ze sobą formy w kombinacje. B 115 PO – Wzrost siły form. Zabójca ma możliwość tworzenia własnych modyfikacji form. A 175 PO Całkowita koncentracja - constant Poza wzrostem siły pojawia się również możliwość tworzenia całkiem nowych, spersonalizowanych form. S 250 PO Całkowita koncentracja - constant Kompletne mistrzostwo w użytkowanym oddechu. Całkowita koncentracja
Poziom Cena Wymóg dodat. Opis D – – Możliwość użycia jednej formy w poście, następnie post odpoczynku. C 60 PO Wytrzymałość min: 25 Możliwość użycia dwóch form (po jednej na post), następnie post odpoczynku. Dodatkowo zabójca jest w stanie kontrolować własne tętno dzięki sztuce oddechu. B 90 PO Wytrzymałość min: 40 Całkowita koncentracja – constant;
Zabójca może wykonać do dwóch form w jednym poście, post przerwy po wykonaniu łącznie 3 form.A 125 PO Wytrzymałość min: 60 Zabójca potrzebuje 1 post odpoczynku dopiero po wykonaniu 4 form. S 175 PO Wytrzymałość min: 75 Brak konieczności przerw między formami. Zmysł
Poziom Cena Opis D – Użytkownik jest w pełni świadom posiadania wyczulonego zmysłu. Przekracza on znacznie możliwości zwykłego człowieka. C 60 PO Zmysł na tym poziomie może być wykorzystywany do zdecydowanie lepszej orientacji w terenie. B 90 PO Użytkownik jest w stanie wykorzystać swój zmysł w walce poprzez wyczuwanie za jego pomocą intencji przeciwnika. A 125 PO Zabójca jest w stanie za pomocą swojego zmysłu wyczuć nie tylko przeciwników, ale także ich ilość, ruchy czy pozycje. S 175 PO Zmysł użytkownika przekroczył wszelkie bariery realnego postrzegania. Można zrównać go z mitycznym „szóstym” zmysłem dostępnym jedynie dla nadludzi.
Demony
- Spoiler:
Blood Demon Art
Poziom Cena Wymóg dodat. Opis D 25 PO – Zdolność zależna od autora C 50 PO – Zdolność zależna od autora B 100 PO – Zdolność zależna od autora A 175 PO – Zdolność zależna od autora S 250 PO Zdobycie krwi Muzana Zdolność zależna od autora Regeneracja
Poziom Cena Wymóg dodat. Opis D – – Na tym poziomie demon jest w stanie regenerować podstawowe zadrapania i rany. Regeneracja kończyn zajmuje kilka dni. C 60 PO – Czas potrzebny na regenerację kończyn skraca się do 24 godzin. B 90 PO – Poziom ten rozwija możliwość regeneracji jeszcze bardziej. Rany cięte zasklepiają się niemalże natychmiastowo, a kończyny odrastają w ciągu kilku godzin. A 125 PO – Ponowne skrócenie czasu odrastających kończyn do zaledwie kilku minut. Rekonstrukcja całego ciała zajmuje kilka godzin. S 175 PO Zdobycie krwi Muzana Regeneracja kończyn, a nawet rekonstrukcja całego ciała następuje niemalże natychmiastowo. Manipulacja ciałem
Poziom Cena Wymóg dodat. Opis D – – Demon jest w stanie tworzyć kosmetyczne zmiany swojego ciała, takie jak wydłużenie szponów, kłów, czy zmiana swojego wyglądu na „ludzki”. C 60 PO – Na tym poziomie pojawia się możliwość tworzenia dodatkowych, tymczasowych tworów pokroju kolców, rogów, innych cielesnych narośli. B 90 PO – Demon zyskuje możliwość wprowadzania permanentnych zmian w swoim ciele, wygenerowanie skrzydeł czy ogona, stworzenie wyglądu nieprzypominającego człowieka. A 125 PO – Poziom ten umożliwia demonowi całkowitą dowolność jeśli chodzi o modyfikacje swojego ciała, nie ma problemów z wyhodowaniem dodatkowych par rąk, kilku par oczu czy chociażby drugiej głowy. S 175 PO Zdobycie krwi Muzana Demon jest w stanie „pozbawić” się swojego podstawowego ciała i niczym pasożyt połączyć się z innym obiektem bądź organizmem.
Zabójcy Demonów – Ne & Ludzie
- Spoiler:
- Pierwsza specjalizacja automatycznie jest na randze D.
Specjalizacje
Poziom Cena Opis D 25 PO Nauka zawodu pod okiem mistrza. C 50 PO Samodzielne wykonywanie zawodu, umiejętność wykorzystania narzędzi swojego fachu i osiągnięcie podstawowych efektów. (np. wykucie miecza, kradzież, ugotowanie zupy, wykonanie tańca). B 75 PO Doświadczenie w wykonywaniem zawodzie. Usługi i produkty twojego wykonania trafiają w obieg handlowy, jest to twoje źródło zarobku. A 125 PO Profesjonalizm i wyrafinowanie w swoim zawodzie. Postać znana jest w kraju, jako jedna z najlepszych. (np. wykonanie miecza dla mieszkańców dworu cesarskiego, kradzież ze stajni szoguna, umiejętność przygotowania każdej potrawy, sława w świecie sztuki tanecznej). S 175 PO Mistrzostwo w danym zawodzie. Możliwość nauki innych postaci.
Wymiana PO
PrzedmiotyKupując przedmiot, postać otrzymuje do niego dostęp podczas każdej fabuły. Przedmiot "odnawia" się po jej zakończeniu.
Mistrzom Gry przysługuje zniżka 50% na zakupy przedmiotów.
Ogólne
- Spoiler:
Przedmiot Cena Opis Zwierzę egzotyczne (małe) 15 PO Wybrane zwierzę, którego można używać fabularnie; do wielkości wiewiórki. Zwierzę nie służy do walki. Zwierzę egzotyczne (średnie) 30 PO Wybrane zwierzę, którego można używać fabularnie; do wielkości psa. Zwierzę nie służy do walki. Zwierzę egzotyczne (duże) 70 PO Wybrane zwierzę, którego można używać fabularnie; do wielkości tygrysa. Zwierzę nie służy do walki. Opium 50 PO Pozwala otumanić człowieka w wątku fabularnym. Efekt utrzymuje się do końca wątku lub dłuższego przeskoku w czasie itp. Użycie należy zgłosić do MG.
Zabójcy Demonów
- Spoiler:
Przedmiot Cena Opis Skompresowane bomby dymne 40 PO Przy kontakcie z powierzchnią rozpryskują się tworząc ogromne ilości dymu. Działanie natychmiastowe, czas działania określa MG i pogoda. Domyślnie dym utrzymuje się 2 tury, w 3 turze rozwiewa się. Dym ogarnia obszar o promieniu 10 metrów. Perfumy z wisterii 40 PO Odstraszanie demonów, ukrywanie zapachu marechi. Same perfumy nie są w stanie wyrządzić demonowi większej krzywdy, nawet wylane bezpośrednio na skórę. Limit do dwóch zestawów na osobę. Kapsułki ratunkowe 60 PO Mieszanina różnych ziół i środków przeciwbólowych. Zjedzone przez DSa zmniejszają tymczasowo o 2 poziom ran. Czas działania: 4 posty Limit: do 3 kapsułek na postać Kapsułki pobudzające 100 PO Zawierają w sobie narkotyk, który redukuje zmęczenie, zwiększa wydolność organizmu i wyostrza zmysły. Niweluje zmęczenie, a CK i zmysł zabójcy liczone są o poziom wyżej. Kiedy narkotyk przestaje działać użytkownik odczuwa potężne zmęczenie i lekką dezorientację (CK i zmysł o poziom w dół do odpoczynku). Używanie grozi uzależnieniem. Czas działania: 4 posty. Olej z wisterii 80 PO Gęsty olej do walki z demonami, używany do pokrycia broni. Efekt utrzymuje się do końca fabuły. Jedna porcja wystarczy do pokrycia katany lub kilkunastu broni miotanych. Limit do dwóch porcji na postać.
Demony
- Spoiler:
Przedmiot Cena Opis Ampułka z ludzką krwią 10 PO Przyspiesza regeneracje demonów - dodaje +1 ładunek do regeneracji lub punktów krwi podczas walki. Ampułka z krwią marechi 60 PO Przyspiesza regenerację demonów - dodaje +3 ładunki do regeneracji podczas walki. Dodatkowo zwiększa siłę i szybkość o 4 punkty, zmniejszając HD o 1 poziom. Czas działania: 3 posty. Efekt kumuluje się do dwóch razy. Limit: dwie ampułki na postać. Talizman przeklętej krwi 100 PO Dowolny przedmiot opisany przez demona. Po nasączeniu przez demona jego krwią i nałożeniu na przedmiot daje tymczasowo przedmiotowi zdolności BDA (np. użytkownik pirokinezy może go podpalić). Twórca może aktywować talizman dotykając go lub skupiając się na nim w zasięgu wzroku (do kilkunastu metrów). Osoby trzecie mogą nawet nieświadomie aktywować BDA niszcząc przedmiot. Nichirin i wisteria dezaktywują talizman. Czas działania: 3 tury BDA na poziomie z góry określonym przez twórcę. Limit: jeden na postać. Krwiste ciastko 40 PO Skondensowana mieszanina ludzkich mięśni i organów w formie małej kulki. Przywracają 4 ładunki regeneracji lub punkty krwi do używania BDA. Limit: do dwóch na postać
Nie możesz odpowiadać w tematach