Manipulacja Ciałem
wstępPoziomy Manipulacji
Dodatkowo demon jest w stanie tworzyć w obrębie jednej kończyny tymczasową modyfikację na swoim ciele (kolce, rogi, cielesne narośla) - efekt utrzymuje się do dwóch postów. Po tym czasie modyfikacja cofa się samoistnie, a ponowne użycie manipulacji ciała możliwe jest dopiero po kolejnych dwóch postach odpoczynku.
Od tego poziomu demon jest w stanie pasywnie ukrywać swoją tożsamość i aurę przed zabójcami posiadającymi zmysł na poziomie D
Dodatkowo zwiększają się możliwości tworzenia tymczasowych tworów, które rozciągają się teraz na dwie kończyny. Czas trwania modyfikacji wynosi trzy posty, a po tym czasie demon odczekać musi kolejne dwie tury, nim będzie ponownie mógł zmodyfikować swoje ciało.
Od tego poziomu demon jest w stanie pasywnie ukrywać swoją tożsamość i aurę przed zabójcami posiadającymi zmysł na poziomie C i mniejszym.
Tymczasowe zmiany obejmują już całe ciało (możliwość stworzenia 4 modyfikacji jednocześnie), które utrzymują się cztery posty - wciąż pozostają dwa posty odpoczynku.
Od tego poziomu demon jest w stanie pasywnie ukrywać swoją tożsamość i aurę przed zabójcami posiadającymi zmysł na poziomie B i mniejszym.
Ilość tymczasowych modyfikacji modyfikacji pozostaje na poziomie czterech i utrzymują się one cztery posty. Po tym czasie demon musi odpocząć jedynie jedną turę.
Od tego poziomu demon jest w stanie pasywnie ukrywać swoją tożsamość i aurę przed zabójcami posiadającymi zmysł na poziomie A i mniejszym.
Permanentna Manipulacja
Permanentna Modyfikacja — to obszerna zmiana, którą organizm traktuje jako swój stały element. Demon przy osiągnięciu maksymalnego potencjału może obecnie wytworzyć do trzech takich modyfikacji, które za każdym razem posiadają ten sam wygląd i zdolności. Przykładem mogą być: para skrzydeł, dodatkowa para kończyn, ogon, dodatkowa głowa, dodatkowy organ, skrzela, skorupa itp.
Ukrywanie permanentnej zmiany jest darmowe, jednak przywołanie jej kosztuje użytkownika dwie akcje (w wątkach PvP, misjach i podobnych). Istnieje również możliwość, aby zmiana była stałym elementem ciała, wtedy unikniemy opóźnienia w ich używaniu. Podczas zakupu poziomu z Permanentną Modyfikacją postać musi wybrać jedną z tych dwóch opcji.
Każda Permanentna Modyfikacja może posiadać jedną specjalną właściwość związaną ze swoją naturą. Postać musi określić ją podczas dokonywania zakupu. Przykładem są Skrzydła, których właściwością będzie możliwość lotu. Modyfikacja ta nie będzie użyteczna podczas próby wykorzystywania jej do innej czynności. Innym przykładem może być Skorupa Żółwia, której właściwością będzie wzmocniona obrona pleców. Właściwości są elementem opisowym i nie dają stałych, określonych bonusów mechanicznych (np. +10 do wytrzymałości), jednak będą brane pod uwagę przez Mistrzów Gry w zależności od konkretnej sytuacji.
Permanentne Zmiany są stałym elementem ciała, a to oznacza, że mogą otrzymywać obrażenia, a uleczenie ich do stanu pierwotnego wymaga od demonów posłużenia się Regeneracją.
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|