Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 maja.
1 maja 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 kwietnia.
1 kwietnia 2024
Pojawiła się nowa aktualizacja! Zmiany przy tworzeniu postaci, lista NPC, usprawnione oddechy i inne.
14 marca 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 marca.
1 marca 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 lutego.
1 lutego 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 stycznia.
1 stycznia 2024
Ostatni dzień naszego kalendarza adwentowego. Jest to również okazja, aby zdobyć odznakę!
24 grudnia 2023
Pojawiła się nowa aktualizacja! Nowy wpis do fabuły, wyjaśnienia w mechanice oraz zwiększone grono MG.
10 grudnia 2023
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 grudnia. Pojawił się także kalendarz adwentowy.
1 grudnia 2023
Najnowsza Aktualizacja już dostępna! Przebudowa forum i nowości.
12 listopada 2023
Najnowsza Aktualizacja już dostępna! Zakończenie Halloween 2023 oraz o tym co dalej z Forum.
7 listopada 2023
Nabór na Mistrzów Gry!
5 listopada 2023
Ruszył Event Halloweenowy!
22 października 2023
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 października.
1 października 2023
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 sierpnia.
1 sierpnia 2023
Aktualizacja Fabuły!
25 listopada 2023
Festyn Washi!
8 kwietnia 2023
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 13 kwietnia.
2 kwietnia 2023
Nowa aktualizacja, ruszyły także rzuty na ocalonych i zabitych.
1 marca 2023
Nowa aktualizacja. Zmiany w funkcjonowaniu oddechów i zmysłów, więcej o mieczach nichirin i inne.
4 lutego 2023
Nowa aktualizacja.
21 stycznia 2023
Nowa aktualizacja. Poszukiwanie śnieżynek, więcej slotów fabularnych, zakończenie rozliczeń i inne!
24 grudnia 2022
Nadchodzące wydarzenia!
6 grudnia 2022
Forum w przebudowie.
13 listopada 2022
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 października.
1 października 2022
Nowa aktualizacja.
16 września 2022
Pojawił się temat z propozycjami.
12 września 2022
Nowa aktualizacja. Zakończenie eventu, zmiany w administracji i inne.
12 września 2022
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 września.
1 września 2022
Nowa aktualizacja.
17 sierpnia 2022
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 sierpnia.
1 sierpnia 2022
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 lipca. Ponadto oficjalnie rozpoczął się event.
1 lipca 2022
Ruszyły zapisy na event!
11 czerwca 2022
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 czerwca.
1 czerwca 2022
Nowa aktualizacja! A w niej, między innymi, nowe odznaki i formy zdobywania punktów.
12 maja 2022
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 maja.
1 maja 2022
Zmiana w administracji forum!
26 kwietnia 2022
Na forum pojawił się minievent! Szukaj wielkanocnych jajek i znajdź nagrody!
17 kwietnia 2022
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 kwietnia.
2 kwietnia 2022
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 marca.
1 marca 2022
Aktualizacja. Ingerencje, HD, listy gończe i zawody dla grupy Humans.
28 lutego 2022
Aktualizacja. Witamy nowych Mistrzów Gry!
20 lutego 2022
Aktualizacja dotycząca marechi i nabór na Mistrzów Gry!
14 lutego 2022
Pojawiła się nowa aktualizacja.
13 lutego 2022
Ankieta dot. nawigacji i rozmieszczenia działów.
10 lutego 2022
Aktualizacja tematu dot. śmierci postaci.
8 lutego 2022
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 lutego.
1 lutego 2022
Ruszył minievent dla grupy Humans!
17 stycznia 2022
Zmianie uległ temat rany, leczenie i rekonwalescencja, a dokładniej czwarty punkt dot. regeneracji demonów.
11 stycznia 2022
Pojawiła się kolejna aktualizacja, z której dowiedzieć się można o nowych rzeczach, jakie pojawią się na forum, a także przedstawieni zostali nowi MG!
10 stycznia 2022
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 stycznia.
1 stycznia 2022
Informacje dotyczące minieventu! Szukaj śnieżynek i każdego dnia zdobądź PO!
23 grudnia 2021
Wpadła nowa aktualizacja, z której możecie dowiedzieć się więcej na temat możliwości prowadzenia większej ilości wątków fabularnych!
3 grudnia 2021
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 grudnia.
1 grudnia 2021
Na forum pojawiła się nowa aktualizacja dotycząca kruków kasugai, filarów i PO!
28 listopada 2021
Na forum pojawiła się nowa aktualizacja dotycząca PO!
15 listopada 2021
Zapisy na event! Przekonaj się razem z nami, że Wszystkie drogi prowadzą do Edo.
14 listopada 2021
Aktualizacja! Dowiedz się o zmianach na forum oraz o dodatkowej możliwości zebrania PO!
13 listopada 2021
Otwarcie forum.
12 listopada 2021
Latest topics
Pokoje RetsuDzisiaj o 17:24Date Retsu
Wodospad ShiraitoDzisiaj o 17:14Hīragi Kyōya
Hatago YabuharaDzisiaj o 16:05Hīragi Kyōya
OgródDzisiaj o 14:26Matsudaira Ryōyū
FuyuzoraDzisiaj o 14:07Konoe Nene
Dom rodziny KonoeDzisiaj o 10:27Admin
Skrzynka MGWczoraj o 23:18Konoe Nene

PUNKTÓW
Admin
admin

https://hashira.forumpolish.com/t34-wzory-kart-postacihttps://hashira.forumpolish.com/t39-wzor-chronologiihttps://hashira.forumpolish.com/t40-wzor-relacji



Demoniczna Sztuka Krwi

(血けっ鬼き術じゅつ Kekkijutsu)
Pożerając człowieka, demon wzmacnia się, a kiedy staje się wystarczająco silny, może wykształcić unikalne, nadprzyrodzone zdolności nazywane Demoniczną Sztuką Krwi (lub z angielskiego Blood Demon Arts - BDA). Pozwala ona naginać zasady działania świata do swojej woli i dokonywać rzeczy teoretycznie niemożliwych. Może to być władza nad żywiołem, zdolność wysysania z przeciwników sił czy sianie zamętu za pomocą iluzji. Zdolności każdego demona różnią się w zależności od użytkownika i, choć nie jest to zasada, oparte są zazwyczaj na jednym motywie powiązanym z jego przeszłością, na przykład uprawianym zawodem czy ideałami wyznawanymi za życia. Jedyną wspólną cechą Demonicznej Sztuki Krwi jest jej medium - krew, która napędza i podtrzymuje działanie mocy.


Tworzenie i rozwój BDA


Demon rozpoczyna swoją przygodę z zablokowaną Demoniczną Sztuką Krwi. Odblokowanie jej na najniższym poziomie (D) nie wymaga jednak wiele trudu: po akceptacji podstawowego informatora wystarczy dokonać zakupu BDA (koszt w: wymiana PO), który wraz z przygotowanym przez nas opisem i zasadami działania umieszczamy do sprawdzenia. Inną metodą, jest udział w wydarzeniu prowadzonym przez Mistrza Gry, który może niekiedy odblokować moc demona w ramach specjalnej nagrody. W obu przypadkach, po akceptacji wybranej przez nas mocy możemy zacząć jej używać.

BDA może przykładowo:

  • Wzmacniać statystyki demona / Zmniejszać statystyki przeciwnika
  • Tworzyć iluzje i zamykać w nich przeciwnika
  • Pozwolić komunikować się na odległość
  • Obserwować wydarzenia z daleka
  • Tworzyć broń i specjalne ataki na wzór oddechów
  • Tworzyć sługi czy artefakty
  • I wiele, wiele innych...


Podczas wymyślania BDA należy zachować spójność. Nie możemy jednocześnie ciskać kulami ognia i kontrolować zmysłów przeciwnika. Już na początku warto zdecydować się na jeden motyw, którego będziemy trzymać się w trakcie odblokowywania kolejnych poziomów Sztuki Krwi. Dozwolone są inspiracje zdolnościami bohaterów z różnych M&A i innych dzieł kultury. Przykładami użycia mocy mogą być:

Przykładowe BDA ograniczające zmysły:
D - wyłączenie jednego, wybranego zmysłu jednemu celowi w odległości do 10 metrów którego widzimy.
Na randze D nie poszalejemy, ale jest to podstawa którą potem można rozwinąć na różne sposoby. Można skupić się na zasięgu, ilości wyłączanych zmysłów czy też ilości łapanych osób lub sposobie, w jaki je łapiemy.

Przykładowe BDA kontroli włosów:
D - demon może gwałtownie wydłużyć swoje włosy do trzech metrów i kontrolować je niczym macki. Włosy nie są zbyt wytrzymałe.
Kolejne rangi mogą przynieść dodatkowy zasięg, większą wytrzymałość włosów i nowe zastosowania w formie pojedynczych, ledwo widocznych pasm tnących niczym stalowe żyłki.

Przykładowe BDA 1000 krwawych królików:
D - Demon może stworzyć do kilkunastu krwiście czerwonych królików istniejących tylko w jednym celu - pożarcia przeciwnika żywcem. Są szybkie i zwinne, ale bardzo słabe.
Na wyższych rangach można przywołać większą grupę lub jednego, ale potężnego królika, albo dodać im truciznę paraliżującą ofiarę.

Wzmocnienie przez ograniczenie:
Jeśli Demon chce podnieść moce BDA ponad standardowe ramy może to osiągnąć dodając dodatkowe utrudnienia na czas używania.

Przykłady:
  • BDA działa tak długo, jak demon stoi wewnątrz kręgu z własnej krwi
  • BDA wymaga zadawania sobie ran
  • BDA wymaga czasu podczas walki, zanim zacznie działać
  • BDA kosztuje więcej Punktów Krwi (PK)


Przywoływanie obiektów:
W przypadku Sztuki Krwi, która pozwala demonom na przywoływanie obiektów (np. chowańce, bronie, bariery, infrastruktura itp.), na czas walki otrzymują one statystyki swoich fizycznych cech. Są one determinowane każdorazowo przez użytkownika i na czas danej sesji (lub do końca istnienia obiektu) pozostają one niezmienne. Wartość startowa każdej statystyki to 15 i nie jest ona brana z puli statystyk do rozdania.

Poziom D - 20% punktów statystyk użytkownika
Poziom C - 40% punktów statystyk użytkownika
Poziom B - 60% punktów statystyk użytkownika
Poziom A - 80% punktów statystyk użytkownika
Poziom S - 100% punktów statystyk użytkownika

Przy rozdawaniu statystyk, należy brać pod uwagę fakt, że im więcej chcemy ich rozdać w danej statystyce, tym więcej one będą kosztować. Przelicznik do 50 punktów statystyk wynosi 1:1. Od 51 do 80 jeden punkt statyki chowańca kosztować nas będzie 1,5 punktów z puli, którą posiadamy do rozdania. Od 81 do 90 jeden punkt statystyki chowańca kosztować już będzie 2 punkty z posiadanej puli, a od 91 do 100 będzie kosztować 4 punkty.



Ograniczenia



Uniwersalne słabości każdego BDA:
  • Światło słoneczne
  • Nichirin
  • Wisteria


Zakazane BDA:
  • Manipulacja czasem i prawdopodobieństwem zdarzeń
  • Wskrzeszanie zmarłych



Punkty Krwi



Nazywane dalej PK to odpowiednik many, chakry czy innej energii pozwalającej na używanie "magii" - w tym wypadku BDA.

Koszt używania BDA:
  • D - 1 PK na turę
  • C - 2 PK na turę
  • B - 3 PK na turę
  • A - 4 PK na turę
  • S - 5 PK na turę

Punkty nie sumują się. Demon może wybrać, z którego z aktualnie opanowanych poziomów BDA korzysta.

Pula Punktów Krwi.
  • D - 5 PK
  • C - 10 PK
  • B - 15 PK
  • A - 20 PK
  • S - 25 PK

Ilość punktów jaką dysponuje demon rośnie wraz z rozwojem jego BDA. Punkty nie sumują się.


Odtworzyć punkty krwi podczas walki można na dwa sposoby:
  • Posilając się. Kończyna daje 1 punkt krwi, ciasteczko dostępne w sklepie 4, a całe ciało 6.
  • Raniąc się. Rana 1 poziomu to 1 PK, 2 poziomu - 2 PK itd. Rany zadawane są automatycznie podczas dalszego używania BDA. Nie wliczają się do tego rany zadane przez przeciwnika. Z założenia rana 5 poziomu to utrata kończyny. Rana 6 poziomu - dekapitacja (reszta ciała obumiera, rozsypuje się etc. kwestia kreatywności demona i MG). Demon żyje, ale jest zaledwie głową. Można więc zadać sobie 4 rany 5 poziomu (w ciągu 4 tur) zanim dojdzie do dekapitacji. Spalenie 6PK w formie ran w ciągu tury = dekapitacja.


Po fabularnej dobie odpoczynku wszystkie punkty krwi zostają zregenerowane.
Admin
Ikonka postaci :
Road to Hashira: Blood Demon Art Cq4JoOv
Cytat :
omae wa mou shindeiru
Wiek :
---
Gif :
Road to Hashira: Blood Demon Art Tanjiro-demon-slayer
Wzrost :
---
Siła :
S
Wytrzymałość :
S
Szybkość :
S
Zręczność :
S
Hart Ducha :
S
Punkty :
856
Siła
Wytrzymałość
Szybkość
Zręczność
Hart ducha
Twoje zezwolenia

Nie możesz odpowiadać w tematach