Kim jest obrońca, co krew setek na ostrzu swym dzierży?
Gdy Krwawa Pełnia nad Edo zawisła
I los miliona, na barkach Kyoya Rin powstrzyma
Co zrobi rudy człek bez duszy, by potęgę nieuniknionego powstrzymać?
I czy świeży żywot wieczny Rintarou, Shinjitsu i Tokumeia zakończy?”
Teatr kabuki wielki w Shinmachi, ma zaszczyt zaprosić na premierę uroczystą „Cienistej pychy piekło Kyoya Rina”, pędzla artysty piekielnego zwany. Sztuka pod patronatem Siódmego z Najwyższych Eiji-sama odsłonić ma prawdę o źle głębokim w ludzkiej naturze skrytym.
Każdy demon sztukę obejrzeć mógł raczyć, w loży z widokiem na scenę niezakłóconym. Zaś dla fanów bijatyk i walk wszelakich, wydzielona specjalna strefa zostanie za teatrowym zaciszu, do możliwości swych wiecznych testowania.
◆ Zaproszenie od Taishiro otrzymały wszystkie demony postaci graczy. Niektóre z nich, mogą uzyskać na przestrzeni tego tygodnia "specjalne" zaproszenia, dlatego zachęcam do zakładania wątku na listy w swoich działach postaci.
◆ Sztuka rozpocznie się 15.01 o godzinie 20:00. Zjawić się można w dowolnym, wygodnym dla siebie terminie. Data zakończenia podana zostanie w późniejszym terminie i będzie zależna od ilości postów opisujących wydarzenia na scenie (jak i samej chęci graczy).
◆ Do dyspozycji demonów zostały przeznaczone specjalne loże znajdujące się na piętrze oraz strefa "krwawej rozrywki" na piętrze. Rozlokowanie miejsc pojawi się dzień przed rozpoczęciem wydarzenia. Zajęcie miejsc odbywa się zasadą "kto pierwszy ten lepszy". Wybrane miejsce może mieć znaczenie podczas trwania eventu. Nie zalecam jednak rozbiegać się na wszelkie krańce loży.
◆ Na terenie teatru obowiązuje zakaz wszczynania bójek, zabijania pracowników, ludzkich artystów oraz widowni (
◆ NIE JEST to wydarzenie, a to oznacza, że potrzeba własnego wolnego slota fabularnego, aby pojawić się na sztuce. Przy dużej frekwencji, jaka została zapowiedziana, zalecane są zwięzłe posty.
◆ W razie pytań zapraszam do pytań na DC (Discord: zolcior)
◆ Kluczowym dla całego wydarzenia będzie wątek Sceny. To w niej każdy znajdujący się w loży widz będzie w stanie dostrzec, co dostrzega ze swojej loży, jak i wpływ działań niektórych lóż na całokształt obecnej sztuki.
◆ Posty na scenie będą pojawiać się co około 72 godziny.
◆ Podczas wydarzenia demony będą przebywać w wybranych przez siebie lożach. Ilość kolejek, jakie demony mogą wykonać podczas jednego cyklu scenicznego jest nieograniczona, jak i może się przeplatać z cyklami scenicznymi.
◆ Istnieje możliwość zmiana miejsc podczas trwania sceny. By tak się stało, należy przed końcem cyklu scenicznego napisać w obecnym wątku "zt -> do Loży XYZ". Postacie będą mogły pojawić się w wybranym wątku podczas kolejnego cyklu scenicznego.
◆ Do każdej loży przypisany jest określony limit miejsc.
◆ W przypadku chęci udania się do przepełnionej loży (o ile jej opis nie stanowi inaczej), należy zgłosić ten fakt obsłudze do 24h przed końcem cyklu scenicznego. W wybranym wątku zostanie napisany przeze mnie post informujący o tym fakcie. Jeśli żaden z demonów nie przegoni ludzkiego sługi, będzie ono możliwe do zajęcia przez gracza na początku obecnego cyklu scenicznego. W przeciwnym wypadku, demon zmuszony jest wrócić na swoje miejsce (o ile nie zostało w tym czasie zajęte).
◆ Istnieje możliwość "pojedynkowania" się o miejsca w wyznaczonej strefie. Z racji specyfiki eventu, sugeruje by nie trwały one zbyt długo.
◆ Demony, które otrzymały od Piekielnego Artysty będą mogły od godziny 10:00 zarezerwować miejsce w wybranej loży (tu też istnieje zasada, kto pierwszy ten lepszy). Rezerwacja jest możliwa jedynie do startu wydarzenia w tym wątku.
◆ Rezerwacja utrzymuje się od początku wydarzenia do zajęcia wybranego miejsca. Po potencjalnej zmianie loży przestaje obowiązywać.
◆ Wydarzenie zaczyna się dziś od 20:00. Pierwszy cykl sceniczny poświęcony będzie tylko i wyłącznie zajęciu miejsc.
◆ W razie pytań zapraszam do pytań na DC (Discord: zolcior)
- Przybliżona mapa teatru wraz z opisem łóż:
Loża życzeń (3 miejsca) - miejsce nasiąknięte krwią artysty pozwala wpływać na aktorów będących na scenie, przez znajdujących się na nich gości. Dzięki bliskości sceny, demony mogą wpłynąć na aktorów znajdujących się na scenie, zmuszając ich do "nieoczekiwanej" improwizacji. Osoby zajmujące miejsce na loży otrzymają na wiadomość prywatną pobieżny opis kolejnej sceny. Pierwsze z nich, które wypowie im rozkaz w danej scenie ma prawo na jej modyfikację, co wpłynie na cały jej kształt prezentowany w teatrze. "Życzenie" paść musi do 24h przed kolejnym cyklem scenicznym i nie może doprowadzić do skrzywdzenia widowni, wyjścia z roli lub przedwczesnego jej zakończenia (jak i innych ograniczeń przewidzianych przez mocy Taia). Loża posiada odpowiednią ilość użyć i jest to jedyne miejsce, gdzie obsługa nie dokłada dodatkowych miejsc.
Loża muzyczna (3 miejsca) - jest to miejsce blisko sceny, w której dźwięki wydają się być najbardziej żywsze i realistyczne. Jakby zdawało się być tuż obok aktorów na scenie. Jest to nie tylko spowodowane demoniom mocą, ale również orkiestrą grającą tuż obok loży, którzy z chęcią dostosują grany repertuar do trwającej sceny. Pierwszy demon, który w danym cyklu scenicznym złoży zamówienie (poprzez podanie w opisie linku na YT), sprawi iż orkiestra zagra ją podczas najbliższej sceny. Wybrana muzyka zgodna być musi z realiami forum. Dodatkowo, możecie mieć pewność, że wasza rozmowa nie zostanie przez nikogo podsłuchana, ze względu na gwar panujący w okolicy.
Loża emocji (4 miejsca) - sztuka z tej kolorowej loży wydaje się być bardziej prawdziwsza. Emocje w niej zdają się do was przemawiać bardziej, pomimo iż demon wydarty jest niemal większości z nich. Podczas sztuki pojawią się specjalne fragmentu tekstu, widoczne jedynie z tej loży, rozbudowujące głębie postaci w dramacie, jak i zastępujące niektóre sceny. Czasami wręcz wydaje się, że myśli postaci przemawiają wręcz przez ściany tejże loży. Miejsca do loży zdają się być przypisane poszczególnym postaciom z dramatu, dlatego zajmując miejsce, proszę o podkreślenie, czyje miejsce zostało zajęte (Kyoya Rin, Rintarou, Shinjitsu i Tokumeia). Doniesione miejsca mogą mieć dowolne z tych czterech imion.
Loża krwi (4 miejsca) - krew z tej loży wyczuwalna jest niemal z drugiego końca teatru. Zaś każdy demon, który w niej zasiadł zdaje się postrzegać rzeczywistość sceniczną, jako bardziej brutalną, niż jest w rzeczywistości. Aktorzy w niej naprawdę giną, kończyny lecą do upadłego. Dodatkowo w bliskim sąsiedztwie znajduje się strefa walki, do której demony mogą transportować się podczas trwania cyklu scenicznego.
Loża wizualna (4 miejsca) - to w niej będzie można najbardziej poczuć się jak w Edo. Scenografia przedstawiona na scenie wydaje się być bardziej żywsza, zaś efekty specjalne wydają się najbardziej żywe. Widz w loży jest w stanie poczuć się, jak w przyszłościowym kinie 4D, gdyż część tych efektów zdaje się być przenoszona ze sceny do loży.
Loże intymne (2 x 2 miejsca) - w tych lożach sztuka wydaje się być najbardziej oddalona i można skupić się na zupełnie innych kwestiach. W wyposażeniu loży znajdują się podwójne kanapy, futony, zasłony, balia z gorącą wodą oraz drobne przekąski. Można je również zamknąć od wewnątrz, by upewnić się, że nikt wam nie będzie przeszkadzał. Z oczywistych względów obsługa nie donosi tu również dodatkowych siedzeń. Jest jednak gotowa na spełnienie wszelkich nietypowych życzeń.
Miejsca normalne (brak limitu) - sztuka w tym miejscu odbierana jest... normalnie. Jedynym jej plusem jest bliskość bufetu i brak konieczności wołania ludzkich sług. Jeśli interesuje cię czysty przekaz bez żadnych "demonich dziwactw" jest to miejsce dla ciebie.
- "Dramat Rintarou" - Matsumoto Takashi 2k22:
[...]Niewyobrażalne cierpienie.
Cierpienie Rina, to nauka z której wszyscy możemy się uczyć. Błędy, których możemy już nie popełniać, błędy, które już się nigdy nie powtórzą.
I to dzięki niemu.
Jego historii, jego cierpienie będzie dla nas inspiracją, latarnią morską na morzu ciemności
Każdy rozumie ból Rina i nikt nie będzie miał do niego żalu, gdy rzuci swoje cierpienie i gniew na innych.
By szukać ulżenia w swoim smutnym ale jak bardzo smutnym losie.
Jego silne ramiona, ćwiczył je przez wiele lat tylko po to aby uściskac Ichi, uścisnąć mu dłoń aby pogratulować. Jednak teraz? Teraz już nie może tego zrobić, jego siła będzie jedynie smutnym przypomnieniem o złych decyzjach na trybunach, tam, gdzie wszystko się zmieniło.
Jego krzyk od zawsze będzie przeszywać nasze dusze, smutek, który zdawał się mrozić najcieplejsze wspomnienia o najbliższych sługach, dobrych sługach.
Cierpienie Rina jest historią jakiej nie można zaprzeczyć, tu nie ma miejsca na fikcje, nie ma miejsca na fanów - Tylko przekaz i to co z niego wyciągniemy.
Dziękuje, mam nadzieje, że to pozwoli więcej demonom ujrzeć czym powinien być dla nich sługa.
Wszystko dzięki Rinowi i jego zbiorowi doświadczeń.
I pamiętniku Ichitaro, gdzie opisywał jak bardzo tęskni nad Rinem, jak bardzo pragnie ułamka jego uwagi oraz doceniania, jednego miłego słowa na dobranoc, snu, który mógł być rzeczywistością.
It's hard to establish much of a rapport there.
Nie możesz odpowiadać w tematach