Obchodzimy 3. urodziny forum! Limitowana odznaka, możliwość stworzenia własnej oraz urodzinowy jackpot.
12 listopada 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 października.
1 października 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 września.
1 września 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 sierpnia.
1 sierpnia 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 lipca.
1 lipca 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 czerwca. Ponadto w nowej aktualizacji znajdziecie informacje dotyczące zapisów na EVENT.
1 czerwca 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 maja.
1 maja 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 kwietnia.
1 kwietnia 2024
Pojawiła się nowa aktualizacja! Zmiany przy tworzeniu postaci, lista NPC, usprawnione oddechy i inne.
14 marca 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 marca.
1 marca 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 lutego.
1 lutego 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 stycznia.
1 stycznia 2024
Ostatni dzień naszego kalendarza adwentowego. Jest to również okazja, aby zdobyć odznakę!
24 grudnia 2023
Pojawiła się nowa aktualizacja! Nowy wpis do fabuły, wyjaśnienia w mechanice oraz zwiększone grono MG.
10 grudnia 2023
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 grudnia. Pojawił się także kalendarz adwentowy.
1 grudnia 2023
Najnowsza Aktualizacja już dostępna! Przebudowa forum i nowości.
12 listopada 2023
Najnowsza Aktualizacja już dostępna! Zakończenie Halloween 2023 oraz o tym co dalej z Forum.
7 listopada 2023
Nabór na Mistrzów Gry!
5 listopada 2023
Ruszył Event Halloweenowy!
22 października 2023
Aktualizacja Fabuły!
25 listopada 2023
Festyn Washi!
8 kwietnia 2023
Nowa aktualizacja, ruszyły także rzuty na ocalonych i zabitych.
1 marca 2023
Nowa aktualizacja. Zmiany w funkcjonowaniu oddechów i zmysłów, więcej o mieczach nichirin i inne.
4 lutego 2023
Nowa aktualizacja.
21 stycznia 2023
Nowa aktualizacja. Poszukiwanie śnieżynek, więcej slotów fabularnych, zakończenie rozliczeń i inne!
24 grudnia 2022
Nadchodzące wydarzenia!
6 grudnia 2022
Forum w przebudowie.
13 listopada 2022
Nowa aktualizacja.
16 września 2022
Pojawił się temat z propozycjami.
12 września 2022
Nowa aktualizacja. Zakończenie eventu, zmiany w administracji i inne.
12 września 2022
Nowa aktualizacja.
17 sierpnia 2022
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 lipca. Ponadto oficjalnie rozpoczął się event.
1 lipca 2022
Ruszyły zapisy na event!
11 czerwca 2022
Nowa aktualizacja! A w niej, między innymi, nowe odznaki i formy zdobywania punktów.
12 maja 2022
Zmiana w administracji forum!
26 kwietnia 2022
Na forum pojawił się minievent! Szukaj wielkanocnych jajek i znajdź nagrody!
17 kwietnia 2022
Aktualizacja. Ingerencje, HD, listy gończe i zawody dla grupy Humans.
28 lutego 2022
Aktualizacja. Witamy nowych Mistrzów Gry!
20 lutego 2022
Aktualizacja dotycząca marechi i nabór na Mistrzów Gry!
14 lutego 2022
Pojawiła się nowa aktualizacja.
13 lutego 2022
Ankieta dot. nawigacji i rozmieszczenia działów.
10 lutego 2022
Aktualizacja tematu dot. śmierci postaci.
8 lutego 2022
Ruszył minievent dla grupy Humans!
17 stycznia 2022
Zmianie uległ temat rany, leczenie i rekonwalescencja, a dokładniej czwarty punkt dot. regeneracji demonów.
11 stycznia 2022
Pojawiła się kolejna aktualizacja, z której dowiedzieć się można o nowych rzeczach, jakie pojawią się na forum, a także przedstawieni zostali nowi MG!
10 stycznia 2022
Informacje dotyczące minieventu! Szukaj śnieżynek i każdego dnia zdobądź PO!
23 grudnia 2021
Wpadła nowa aktualizacja, z której możecie dowiedzieć się więcej na temat możliwości prowadzenia większej ilości wątków fabularnych!
3 grudnia 2021
Na forum pojawiła się nowa aktualizacja dotycząca kruków kasugai, filarów i PO!
28 listopada 2021
Na forum pojawiła się nowa aktualizacja dotycząca PO!
15 listopada 2021
Zapisy na event! Przekonaj się razem z nami, że Wszystkie drogi prowadzą do Edo.
14 listopada 2021
Aktualizacja! Dowiedz się o zmianach na forum oraz o dodatkowej możliwości zebrania PO!
13 listopada 2021
Otwarcie forum.
12 listopada 2021
Latest topics
Urodzinowy JackpotDzisiaj o 5:15 pmAdmin
RZUT KOSTKĄDzisiaj o 3:50 pmAdmin
MostDzisiaj o 3:23 pmKazuma
Ogród ziołowyDzisiaj o 1:24 pmHanako
Izakaya we wsi pod NagojąWczoraj o 10:42 pmSōsetsu
Odznaka - Rok SmokaWczoraj o 9:14 pmKonoe Nene
[ Zabójcy 3 ] - Cienka LiniaWczoraj o 9:06 pmSōsetsu
Spalona wioskaWczoraj o 8:23 pmMatsudaira Ryōyū
Z Tsurugi do pobliskiej wsiWczoraj o 9:18 amTokage Jin

Treningi - Hanshin
3 posters
PUNKTÓW
Hanshin
obake

https://hashira.forumpolish.com/t381-hanshinhttps://hashira.forumpolish.com/t394-hanshin#1235https://hashira.forumpolish.com/t586-hanshin-chronologia#3164https://hashira.forumpolish.com/t589-hanshin-relajce#3167
Wstęp (do pominięcia):


Oddech Pioruna polegał na jednej sztuczce, z której wynikały dalsze ruchy. Błyskawiczne dobycie broni i wykonanie cięcia, które uzyskiwało się poprzez jednoczesne dobywanie broni i wycofywanie sayi, skracając przynajmniej o połowę czas niezbędny do efektywnej ofensywy. Proste, aczkolwiek zabójcze. Hanshin znał to pod nazwą "Iaido". Taką, pod którą znał to każdy samuraj, chociaż sam Shin samurajem nie był. Niemniej, ćwiczył to nie raz i nie dwa. Nie musiał zaczynać od zera. Raz za razem ustawiał się w tej samej pozycji - prawa noga prowadząca, skierowana palcami w stronę iluzorycznego przeciwnika; lewa noga z tyłu, szeroko, ustawiając się bokiem i schodząc na kolanach niżej, niżeli w standardowej pozycji. Środek ciężkości pozostawał bez zmian, chociaż Hanshinowi zdecydowanie trudniej było utrzymywać go w jednym miejscu, będąc tak nisko i tak lekko na nogach, niż w swojej naturalnej pozycji. O dziwo. Musiał nawet przyzwyczaić się do tego pochylenia w przód, wręcz swoistego "ukłonu" w stronę oponenta, by ułatwić sobie wybicie z przedniej nogi, aby nie tylko tylna pomagała w skróceniu dystansu i dopadnięciu przeciwnika. Lewy kciuk wysuwał katanę z sayi na tyle, by habaki nie spowolniło i, przede wszystkim, nie popsuło płynnego wydobycia ostrza. Standard dla każdego, kto posługiwał się mieczem z tym projektem charakterystycznym dla dawnych tachi. Mały i serdeczny palec lewej ręki oplatały ciasno sayę, zaś środkowy i wskazujący jedynie kontrolowały jej ułożenie, by broń została wysunięta z niej czysto. Oczywiście każdy kto poćwiczył Iaido wiedział, że katanę wraz z sayą należy obrócić do wewnątrz swojego ciała - dobycie broni, gdy jej ostrze jest skierowane pionowo do góry było nie dość, że nieporęczne, to jeszcze zdecydowanie trudniejsze i wolniejsze w ten sposób, toteż Hanshin nigdy, ale to przenigdy nie zapominał, by ustawić je na bok, jakieś 30 stopni w stronę swojego boku. Dzięki temu też tsuka leżała naturalniej, a także wygodniej w jego prawej dłoni, która zachowywała się podobnie do lewej - to mały i serdeczny palec trzymały głównie broń wraz z kciukiem, który kontrolował jak silny był nacisk na broń. Środkowy i wskazujący jedynie kontrolowały jej ułożenie, jej kąt przy wydobyciu, ale też cięciu. Jako Mistrz Miecza miał ciężkie ręce, ale dziadek Gyo miał jeszcze cięższe, gdy bambusowym kijem uderzał w zewnętrzną część rąk swego wnuka za każdym razem, gdy ten ściskał Tsukę jak młot.
Katanę masz trzymać, niczym pochwyconego, dzikiego ptaka - na tyle lekko by ci nie uciekł i na tyle mocno, by go nie zmiażdżyć.
Był już ustawiony w pozycji, więc pozostawał jedynie ruch. Wypad do przodu, który zaczynał się od przełożenia swojego ciężaru do przodu, ale na tyle szybko, by nie zdradzić swojego "momentu" ataku. Błyskawiczne przechylenie, które łamało pewną zasadę - kolano wykraczało poza stopę, ale tylko na ułamek sekundy, nim stopa nie oderwała się od podłoża, w potężnym susie do przodu. Hanshin tak naprawdę miał problemy z poprawnym cięciem. Samo wybicie, jak i zbliżenie się do celu było wciąż "w pozycji", w której należało się zatrzymać i dopiero wyprowadzić cięcie, dobywając broń jednocześnie. To była gigantyczna różnica względem zwykłego "Iaido". Jednak nie był to pierwszy trening Shina, wiedział dobrze, że musi być wyjątkowo lekko na nogach, by swoim "tąpnięciem" nie zasygnalizować ataku. Ale też nie stracić impetu, który właśnie wygenerował tak błyskawicznym ruchem. Zatrzymywał się lekko, podkurczając palce prawej stopy, tworząc minimalny "chwyt", ale wystarczający w połączeniu z nieludzką precyzją użycia własnej siły. Wystarczający ruch, by zatrzymać go, by mógł wyprowadzić cięcie. Ostry, wręcz wwiercający się w uszy świst przecinanego powietrza był sygnałem, że cięcie zostało wyprowadzone precyzyjnie - oponent, gdyby był czymś więcej niż tylko iluzją w głowie Hanshina, zostałby rozpłatany od swego prawego boku, tuż pod żebrami, aż po lewy bark. I może obserwatorzy mogliby z uznaniem pokiwać głową, że byle Ne tak dobrze sobie radzi z tak skomplikowaną techniką, z tak skomplikowaną formą - używając ich żargonu - ale Shin nie był zadowolony. Ruch był za szeroki. Dobycie broni było tym łatwiejsze, im szerzej się je wykonywało. Mistrz Miecza obserwował innych Zabójców, ale obserwował też zwykłych samurajów. Ich warunki fizyczne nie były w stanie dorównać tym, jakie prezentował sobą młody Kanuchi, ale w technice nie był w stanie im dorównać. Jeszcze nie teraz. Najlepsi z samurajów, byli w stanie dobyć broń "w miejscu", a dokładniej - stojąc twarzą w twarz z przeciwnikiem na odległości krótszej, niż zasięg całej ręki. Wystarczyło tyle miejsca, ile długie było przedramię. Hanshin nie zamierzał zaspokoić się byle jakim ruchem. Też chciał umieć dobyć broń w tak zręczny sposób, by nawet w najbardziej ciasnym pomieszczeniu czy niekorzystnym scenariuszu móc być gotowym do walki.
Nie musiał szukać odpowiedzi, bo doskonale wiedział co ma zrobić, aby osiągnąć taki efekt. Jednak wymagało to zmian w czymś, co trenował od wielu lat. W czymś, co weszło mu już w nawyk. Cała korekcja polegała tak naprawdę na głębszym cofnięciu sayi jeszcze przed wyprowadzeniem cięcia, a do tego musiał poprawić nieco przytroczenie orężu do boku - co zresztą zrobił natychmiastowo. Kolejnym krokiem było przyzwyczajenie się, by sayę odepchnąć nieco na bok - na zewnątrz od swojego ciała, dociskając bliżej niego tsukę. Następnie wystarczyło przyzwyczaić swoje ramię, że ruch jest najpierw zdecydowanie bliżej ciała i w kierunku prawej strony i dopiero wtedy stopniowo wraca znów do środka.
Nie zamierzał wszystkiego tego nauczyć się od razu. Lekka zamiana pozycji katany u jego boku tworzyła cały szereg minimalnych problemów, które musiał wyeliminować, nim zacznie szlifować perfekcyjny ruch. Postanowił najpierw po prostu dobywać broń. Zwyczajnie, nawet nie w pozycji do pierwszej formy Oddechu Pioruna - Ichi no kata: Hekireki Issen. Dobywał za każdym razem swój oręż tak, jakby zaraz przed nim była ściana, ale... po co wymyślać ścianę, gdy można stanąć na odległość przedramienia obok niej? Zatem ustawił się naprzeciwko i, teraz już, otrzymując wyłącznie spojrzenia pełne politowania, dobywał broń. Raz za razem. Każde zahaczenie o ścianę bolało bardziej. Nie tylko dlatego, że nie wychodziło Hanshinowi, ale także dlatego, że delikatnie niszczył i tępił swoją ukochaną broń. Jako kowala, bolało go to bardziej. Toteż szybko zaczął korygować błędy - mocniej wychylać sayę do zewnątrz, bardziej ją cofać, opuszczać niżej prawy bark, by móc sięgnąć prawą dłonią dalej. Co poprawkę, to znajdował coś nowego, co mógłby poprawić. I tak katował ten ruch, aż w końcu poczuł, że jego ciało jest nieprzyjemnie napięte. Mięśnie zaczęły się blokować od tego samego ruchu, od ciągłego napięcia, a to sprawiało, że każde powtórzenie zaczynało wyglądać coraz mniej zręcznie, coraz mniej precyzyjnie i czuł, jakby zaczął się cofać w rozwoju.
Należało przerwać. Na dziś wystarczy.


Treningi - Hanshin UbVXmEy
Narracja || Wypowiedzi || Myśli
#3399cc
Hanshin
Ikonka postaci :
Treningi - Hanshin Cq4JoOv
Klasa :
klasa rzemieślnicza
Cytat :
I curse my stars in bitter grief and woe, that made my love so high and me so low.
Zawód :
Mistrz Miecza
Wiek :
20
Gif :
Treningi - Hanshin B1nCfD1
Wzrost :
173
Siła :
C
Wytrzymałość :
C
Szybkość :
D
Zręczność :
D
Hart Ducha :
D
Punkty :
172
Siła
Wytrzymałość
Szybkość
Zręczność
Hart ducha
przełamanie lodów
użytkownik napisał pierwszego posta fabularnego
zbawca
zabójca wylosował ponad 20 ocalonych
legenda o Złotym Dziecku
wzięcie udziału w evencie "legenda o Złotym Dziecku"
gang fajniaków
gracz zarejestrowany w 2021 r.
ROK TYGRYSA
pierwsze urodziny forum! (2022)
PUNKTÓW
Moderator
Moderator

Ocena treningu



Długość treningu przekracza zakres: 900-1100 słów.
Proszę o poprawkę i ponowne podbicie w celu sprawdzenia.

ROAD TO HASHIRA


Moderator
Ikonka postaci :
Treningi - Hanshin Cq4JoOv
Klasa :
Zawód :
Wiek :
Wzrost :
Siła :
Wytrzymałość :
Szybkość :
Zręczność :
Hart Ducha :
Punkty :
105
Siła
Wytrzymałość
Szybkość
Zręczność
Hart ducha
PUNKTÓW
Hanshin
obake

https://hashira.forumpolish.com/t381-hanshinhttps://hashira.forumpolish.com/t394-hanshin#1235https://hashira.forumpolish.com/t586-hanshin-chronologia#3164https://hashira.forumpolish.com/t589-hanshin-relajce#3167
Poprawione. Trening wyszedł zdecydowanie za długi, bo myślałem, że wstęp zostanie pominięty i nie uznany nawet za część treningu. Tak czy inaczej - wstęp ukryłem i można zignorować. Nie chciałem go usuwać, bo mnie strasznie by drażnił taki post bez wyjaśnienia: co, gdzie, jak i dlaczego.

Aktualnie część treningowa wynosi 1061 słów.
Do sprawdzenia. Podbijam.


Treningi - Hanshin UbVXmEy
Narracja || Wypowiedzi || Myśli
#3399cc
Hanshin
Ikonka postaci :
Treningi - Hanshin Cq4JoOv
Klasa :
klasa rzemieślnicza
Cytat :
I curse my stars in bitter grief and woe, that made my love so high and me so low.
Zawód :
Mistrz Miecza
Wiek :
20
Gif :
Treningi - Hanshin B1nCfD1
Wzrost :
173
Siła :
C
Wytrzymałość :
C
Szybkość :
D
Zręczność :
D
Hart Ducha :
D
Punkty :
172
Siła
Wytrzymałość
Szybkość
Zręczność
Hart ducha
przełamanie lodów
użytkownik napisał pierwszego posta fabularnego
zbawca
zabójca wylosował ponad 20 ocalonych
legenda o Złotym Dziecku
wzięcie udziału w evencie "legenda o Złotym Dziecku"
gang fajniaków
gracz zarejestrowany w 2021 r.
ROK TYGRYSA
pierwsze urodziny forum! (2022)
PUNKTÓW
Mistrz Gry
Mistrz Gry

Ocena treningu



Hanshin - 01.07

Twój trening został zaakceptowany i wyceniony na 50 PO. Pamiętaj, aby z tym postem zgłosić się do tematu Zamówienia, w celu odebrania punktów, które mogą być dowolnie wydane w Sklepiku Mistrza Gry


ROAD TO HASHIRA


Mistrz Gry
Ikonka postaci :
Treningi - Hanshin Cq4JoOv
Gif :
Treningi - Hanshin 87d1796bb86386878c031da5208a06793d227cfa
Siła :
S
Wytrzymałość :
S
Szybkość :
S
Zręczność :
S
Hart Ducha :
S
Punkty :
1032
Siła
Wytrzymałość
Szybkość
Zręczność
Hart ducha
PUNKTÓW
Sponsored content
Siła
Wytrzymałość
Szybkość
Zręczność
Hart ducha
Twoje zezwolenia

Nie możesz odpowiadać w tematach