Obchodzimy 3. urodziny forum! Limitowana odznaka, możliwość stworzenia własnej oraz urodzinowy jackpot.
12 listopada 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 października.
1 października 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 września.
1 września 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 sierpnia.
1 sierpnia 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 lipca.
1 lipca 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 czerwca. Ponadto w nowej aktualizacji znajdziecie informacje dotyczące zapisów na EVENT.
1 czerwca 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 maja.
1 maja 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 kwietnia.
1 kwietnia 2024
Pojawiła się nowa aktualizacja! Zmiany przy tworzeniu postaci, lista NPC, usprawnione oddechy i inne.
14 marca 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 marca.
1 marca 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 lutego.
1 lutego 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 stycznia.
1 stycznia 2024
Ostatni dzień naszego kalendarza adwentowego. Jest to również okazja, aby zdobyć odznakę!
24 grudnia 2023
Pojawiła się nowa aktualizacja! Nowy wpis do fabuły, wyjaśnienia w mechanice oraz zwiększone grono MG.
10 grudnia 2023
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 grudnia. Pojawił się także kalendarz adwentowy.
1 grudnia 2023
Najnowsza Aktualizacja już dostępna! Przebudowa forum i nowości.
12 listopada 2023
Najnowsza Aktualizacja już dostępna! Zakończenie Halloween 2023 oraz o tym co dalej z Forum.
7 listopada 2023
Nabór na Mistrzów Gry!
5 listopada 2023
Ruszył Event Halloweenowy!
22 października 2023
Aktualizacja Fabuły!
25 listopada 2023
Festyn Washi!
8 kwietnia 2023
Nowa aktualizacja, ruszyły także rzuty na ocalonych i zabitych.
1 marca 2023
Nowa aktualizacja. Zmiany w funkcjonowaniu oddechów i zmysłów, więcej o mieczach nichirin i inne.
4 lutego 2023
Nowa aktualizacja.
21 stycznia 2023
Nowa aktualizacja. Poszukiwanie śnieżynek, więcej slotów fabularnych, zakończenie rozliczeń i inne!
24 grudnia 2022
Nadchodzące wydarzenia!
6 grudnia 2022
Forum w przebudowie.
13 listopada 2022
Nowa aktualizacja.
16 września 2022
Pojawił się temat z propozycjami.
12 września 2022
Nowa aktualizacja. Zakończenie eventu, zmiany w administracji i inne.
12 września 2022
Nowa aktualizacja.
17 sierpnia 2022
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 lipca. Ponadto oficjalnie rozpoczął się event.
1 lipca 2022
Ruszyły zapisy na event!
11 czerwca 2022
Nowa aktualizacja! A w niej, między innymi, nowe odznaki i formy zdobywania punktów.
12 maja 2022
Zmiana w administracji forum!
26 kwietnia 2022
Na forum pojawił się minievent! Szukaj wielkanocnych jajek i znajdź nagrody!
17 kwietnia 2022
Aktualizacja. Ingerencje, HD, listy gończe i zawody dla grupy Humans.
28 lutego 2022
Aktualizacja. Witamy nowych Mistrzów Gry!
20 lutego 2022
Aktualizacja dotycząca marechi i nabór na Mistrzów Gry!
14 lutego 2022
Pojawiła się nowa aktualizacja.
13 lutego 2022
Ankieta dot. nawigacji i rozmieszczenia działów.
10 lutego 2022
Aktualizacja tematu dot. śmierci postaci.
8 lutego 2022
Ruszył minievent dla grupy Humans!
17 stycznia 2022
Zmianie uległ temat rany, leczenie i rekonwalescencja, a dokładniej czwarty punkt dot. regeneracji demonów.
11 stycznia 2022
Pojawiła się kolejna aktualizacja, z której dowiedzieć się można o nowych rzeczach, jakie pojawią się na forum, a także przedstawieni zostali nowi MG!
10 stycznia 2022
Informacje dotyczące minieventu! Szukaj śnieżynek i każdego dnia zdobądź PO!
23 grudnia 2021
Wpadła nowa aktualizacja, z której możecie dowiedzieć się więcej na temat możliwości prowadzenia większej ilości wątków fabularnych!
3 grudnia 2021
Na forum pojawiła się nowa aktualizacja dotycząca kruków kasugai, filarów i PO!
28 listopada 2021
Na forum pojawiła się nowa aktualizacja dotycząca PO!
15 listopada 2021
Zapisy na event! Przekonaj się razem z nami, że Wszystkie drogi prowadzą do Edo.
14 listopada 2021
Aktualizacja! Dowiedz się o zmianach na forum oraz o dodatkowej możliwości zebrania PO!
13 listopada 2021
Otwarcie forum.
12 listopada 2021
Latest topics
Brzeg rzeki HoriDzisiaj o 12:49 amOda Seiji
Dōgo OnsenWczoraj o 11:41 pmKurayami Saiyuri
Izakaya we wsi pod NagojąWczoraj o 8:00 pmYukino
Jindai-jiWczoraj o 6:23 pmOda Seiji
[ Demony 1 ] - Krew ZdrajcyWczoraj o 6:03 pmSeiyushi
DojoWczoraj o 4:59 pmKazuma
RZUT KOSTKĄWczoraj o 4:52 pmAdmin
[ Zabójcy 1 ] - Świeża KrewPią Lis 22, 2024 9:03 pmSekomura
ZamówieniaSro Lis 20, 2024 10:31 pmOda Seiji

Kashiyama Yenna
2 posters
PUNKTÓW
Kashiyama Yenna
https://hashira.forumpolish.com/t427-kashiyama-yennahttps://hashira.forumpolish.com/t441-yenna#1726https://hashira.forumpolish.com/t442-chronologia#1728https://hashira.forumpolish.com/t440-relacje-yenny#1724
WODA
DEMON SLAYER




Kashiyama Yenna
13/12/1630, Nagoja, Klasa samurajska
Śnieżnobiałe, długie do pasa włosy z dwoma krótszymi z przodu pasmami oraz grzywką przysłaniającą jedno oko. Miodowe oczy. Wdłuż uda blizna.  

OPIS POSTACI Ród Kashiyama od kilkunastu pokoleń służył szogunowi, wydając na świat znamienitych wojowników oddanych cesarstwu japońskiemu. Linia ich rodu w okresie Edo nie odbiegła od długoletniej tradycji, gdyż cesarstwo otrzymało trzech nowych samurajów, którzy stali się chlubą ojca — rok po roku na świat przyszedł każdy z synów Kashiyamy Asato, ale poród przy ostatnim potomku wyrył się na kartach ich historii.
 Zimą w 1630 roku na świat przyszły bliźnięta – chłopczyk i dziewczynka. Wiadomość o ich narodzinach była wydarzeniem przejmującym oraz niezwykłym, ponieważ od ponad kilku dekad w ich rodzinie nie rodziły się bliźniaki, które powszechnie uznawano za zły znak. Entuzjazm również zmalał, kiedy pan Asato dowiedział się o niespodziewanych narodzinach córki. Jej los od początku narodzin został przesądzony – z góry nadano określoną funkcję; będzie żoną oraz matką przyszłych samurajów. Nikt jednak nie spodziewał się, że zły omem okazać się może prawdziwą plamą na rodzinnym honorze.
 Moment, w którym pan Asato uzmysłowił sobie o ciążącym na ich rodzinie pechu, dowiedział się w dwunaste urodziny Yenny, kiedy dziewczynka zaczęła przejawiać pierwsze oznaki buńczuczności oraz pragnienia trenowania wraz z braćmi pod okiem najlepszych szermierzy z okolicy. Pomimo lekcji etykiety i zachowań wymaganych wśród kobiet urodzonych w wysokich klasach, Yenna będąc pojętą uczennicą, za nic miała przyszłą rolę – jej oczy błyszczały na samo wspomnienie o mieczach, walkach i podbojach. Ukradkiem podpatrywała treningi braci, aby później na tyłach domu wystrugiwać drewniany mieczyk, a następnie naśladować ich sposób poruszania się oraz technikę.
Asato przerażony wizją hańby, tłamsił jej pragnienia, upychając w sztywne ramy oraz dobrze znane schematy. Yenna natomiast stawiała opór, który z każdym dniem powodował większą hardość i zaciekłość we własnych postanowieniach.
 Hańba natomiast nadeszła w najmniej oczekiwanym czasie – podczas festynu letniego, organizowanego w posiadłości Kashiyama. Zaproszono wówczas wszystkich zaprzyjaźnionych zarządców ziem wraz z eskortą, a także kilku wyżej postawionych łowców demonów; z którymi ród miał bardzo przyjazne relacje. Młoda Yenna tamtego dnia dowiedziała się o istnieniu łowców i zafascynowana opowieściami, pragnęła stać się tym, kim oni – wielu traktowało ją z dozą dużej rezerwy i przymrużeniem oka, poza mistrzem oddechu wody. Niewiele odzywał się tamtego wieczoru, raczej w milczeniu przyglądał się całemu spektaklowi, nie tylko temu rozgrywanemu na scenie.
 Tamtej nocy Yenna nikogo nie informując, uciekła z domu; potajemnie wyruszając śladem tajemniczego łowcy zabójców. Ślad po niej zaginął, trop się urwał, a wysłannicy ojca wracali do swojego Pana z pustymi rękami dzień po dniu.
W tamtym okresie Yenna nauczyła się – determinacji. Początkowo mistrz nie chciał ją przyjąć do siebie, nakazywał wracać do domu, jednak ona przez tydzień – w ulewie czy w upale – siedziała przed jego drzwiami, nie ruszając się z miejsca. Mistrz nie zamierzał jej ustępować i kiedy myślała, że zgodził się na trenowanie, nie wiedziała, że z tyłu głowy miał nadzieję, iż szybko odpuści, a następnie zniknie. W swoich szeregach najczęściej trenował chłopców, z dziewczynkami nie miał zbyt dużego obycia, dlatego też zdziwił się, kiedy pomimo porażek i pomyłek, podnosiła się i nadal uparcie próbowała. Prawdę mówiąc, jedynie charakter pomógł jej przetrwać podczas zabójczego tempa oraz wysiłku, a następnie dzięki niemu, zyskując w oczach swojego mistrza, stając się pełnoprawną uczennicą.
 Trenowała cztery długie lata, pod jego czujnym okiem, dorównując niejednemu łowcy.
Nie dało odebrać się jej zaparcia i wytrwałości. Yenna z każdym dniem udowadniała, że zasługuje na danie jej szansy i miała ją dostać. Mistrz zdecydował się wypuścić ją na oficjalny egzamin łowców demonów.
  Pamiętny dzień był ponury i zbierały się burzowe chmury. Siedzieli przy niewielkim palenisku, jedząc ryby, kiedy do niewielkiego domku mistrza wparowało trzech uzbrojonych jeźdźców z herbem na piersi Kashiyama. Ojcu udało się znaleźć dziewczynę i siłą zabrać od swojego mistrza. Przez jakiś czas udawało jej się z nim potajemnie kontaktować i dowiedzieć się, gdzie odbywa się egzamin, lecz ojciec porażony niesubordynacją, pilnował Yenny jak oka w głowie przez pół roku. W końcu jednak zrzucił ciężar z ramion, przekazując go dalej — zawarł układ z klanem Karaswa. Dawniej zagrabione ziemie i waśnie między dwoma klanami miały zostać zapomniane ze względu na zaaranżowane małżeństwo Yenny z jedynym synem Karaswy — Hayase. W wieku siedemnastu lat wysłano ją na dwór do swojego przyszłego męża, aby przez rok zamieszkali ze sobą i zapoznali. Ślub miał się odbyć po ukończonym przez Hayase egzaminie na łowce demonów.
 W dzień egzaminu Yenna pokłóciła się okrutnie z Hayase, który wiedząc o jej planach, utrudnił dotarcie na egzamin. Dotarła na niego spóźniona i załapała się jedynie na grupową formę. Niewielka grupka przypadkowych ludzi została wprowadzona do lasu na siedem dni, gdzie miała w oko, w oko stanąć naprzeciw demonów. Wielu sparaliżował strach, wielu próbowało się ratować i gnać do mety, a ona wiedziała, że ten egzamin to jedyna szansa, aby uwolnić się od Hayase i swojej rodziny. Poprzez egzamin chciała wyrzec się klanu, dlatego też parła naprzód. Demony pojawiały się na jej drodze, próbując rozerwać na strzępy, ale dzięki wyostrzonemu słuchowi i piekielnie dobrej technice szermierczej odcinała im łby i parła.
Strach zostawiła za sobą.
Wykorzystując całą zdobytą wiedzę od swojego mistrza, zbliżała się do końca. W tym lesie, jeśli nie mogła przeżyć, wolała zginąć, nie widziała dla siebie porażki, która i tak oznaczała niewolę w klatce. Ostrze wchodziło w skórę demonów jak w masło, cięła pewnie bez chwili zawahania się, jakby od początku zaprogramowano ją na bycie łowca.
Przetrwała egzamin, przeżyła i jako pierwsza znalazła się na mecie. Tam odetchnęła z ulgą, a kiedy przyszło jej wybierać kruszywo na miecz, poczuła łzy szczęścia piekące ją w oczy.
Nigdy w życiu nie czuła się tak szczęśliwa, jak tamtego dnia.


CIEKAWOSTKIPosiada trzech braci, w tym brata bliźniaka.

Od najmłodszych lat jej zainteresowania krążyły wokół szermierki, którą potajemnie trenowała.

Ze względu na silny charakter w rodzinie uznawana za czarną owcę, hańbę. Wielu członków rodu uważa, że jej narodziny przyniosą na ich klan nieszczęście.

Bardzo dobrze radzi sobie w siodle. W posiadłości Hayase przywłaszczyła sobie czarne, niepokornego konia.

Odkąd rodzina dowiedziała się o zdanym egzaminie na łowcę demonów, ukróciła z nią kontakt do formalnego, zostawiając problem na głowie przyszłego męża.

Yenna nie potrafi gotować — do idealnej japońskiej gospodyni brakuje jej miliony lat świetlnych, pomimo wyuczonej etyki i zachowań.

Uważa mężczyzn za balast i słabą płeć.

Jej miecz nichirin połyskuje w jaśniutkim błękitnym kolorze.







Kashiyama Yenna
Ikonka postaci :
Kashiyama Yenna Cq4JoOv
Klasa :
klasa samurajska
Cytat :
brak
Zawód :
Łowca demonów
Wiek :
20
Gif :
Kashiyama Yenna 7eef63712f777eea0c986bdd0bb62467
Wzrost :
165
Siła :
D
Wytrzymałość :
C
Szybkość :
C
Zręczność :
C
Hart Ducha :
C
Punkty :
0
Siła
Wytrzymałość
Szybkość
Zręczność
Hart ducha
przełamanie lodów
użytkownik napisał pierwszego posta fabularnego
zbawca
zabójca wylosował ponad 20 ocalonych
gang fajniaków
gracz zarejestrowany w 2021 r.
ROK TYGRYSA
pierwsze urodziny forum! (2022)
PUNKTÓW
Admin
admin

https://hashira.forumpolish.com/t34-wzory-kart-postacihttps://hashira.forumpolish.com/t39-wzor-chronologiihttps://hashira.forumpolish.com/t40-wzor-relacji


Witaj, YENNA! Twoja Karta Postaci została zaakceptowana, a ty właśnie wstąpiłeś w szeregi Demon Slayerów. Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, uzupełnij swój profil, a następnie przystąp do uzupełnienia informatora, do którego wzór znajdziesz tutaj.

Co więcej, na start dostajesz 50 punktów, które wydać możesz na zakupy w Sklepiku Mistrza Gry lub zamienić je na punkty do statystyk. Do zobaczenia na fabule!




Admin
Ikonka postaci :
Kashiyama Yenna Cq4JoOv
Cytat :
omae wa mou shindeiru
Wiek :
---
Gif :
Kashiyama Yenna Tanjiro-demon-slayer
Wzrost :
---
Siła :
S
Wytrzymałość :
S
Szybkość :
S
Zręczność :
S
Hart Ducha :
S
Punkty :
926
Siła
Wytrzymałość
Szybkość
Zręczność
Hart ducha
Twoje zezwolenia

Nie możesz odpowiadać w tematach