Sachiko
14/11/1635, Okolice Osaki, OGUNI, Wygnaniec
szare oczy i długie sięgające niemal do pasa włosy tego samego koloru, mała blizna na lewym oku, wilcze uszy z czarnymi końcówkami i lekko wydłużone kły. Przy pasie nosi dwa Tachi.
i ujrzała jak w miejscu gdzie leżało truchło futrzaka, teraz było jedno wielkie nic. Sfrustrowana tym wszystkim usiadła na ziemi, przyciągając kolana do klatki piersiowej i chowając w nich głowę. Walczyła sama ze sobą, była bliska łez ale nie chciała ich uronić, próbowała być silna dla swego opiekuna, robiła co mogła by udowodnić mu swą wartość. A teraz gdy była najbardziej potrzebna to zawiodła, po kilkunastu minutach użalania się nad sobą w końcu zacisnęła pięści i wstała, wciąż miała dużo czasu by zdobyć pożywienie. Z tą myślą udała się w stronę traktu by tam zaczaić się na podróżnych.
- Po swojej przemianie nieco zdziczała, nie lubi tłumów. O wiele bardziej preferuje mniejsze grupy rozmówców.
- Nie lubi przebywać w zamkniętych pomieszczeniach o wiele bardziej woli otwarte przestrzenie, a jej ulubionym miejscem są lasy po których uwielbia wędrować.
- Sachiko uwielbia polować i bawić się swymi ofiarami, pozwala im uciec by móc ich następnie tropić i gonić. Niezwykłą radość sprawia jej dawanie nadziei ludziom by następnie łapać ich i pożerać niczym wilk. Czasem gdy nie może znaleźć ludzi to poluje w ten sposób na zwierzęta
- Dziewczyna jest przylepą, gdy już kogoś pozna to nie odstępuje go na krok do czasu aż ta osoba jej nie ucieknie lub nie rozproszy się czymś innym.
- Gdy księżyc jest wysoko na niebie w pełni swej okazałości to niczym wilk wyje do niego.
- Zazwyczaj przemierza świat z uśmiechem na ustach i błyskiem podekscytowania w oku, nie może bowiem doczekać się aż znajdzie następną ofiarę.
- Sachiko jest niezwykle ciekawską osobą, nawet najmniejsze poruszenie krzaków wzbudza w niej ciekawość i chęć sprawdzenia tego co tam jest.
- Jest niezwykle dumna z swych wilczych cech, stąd z agresją reaguje gdy ktoś się z nich naśmiewa, ma też skłonności do lgnięcia do silniejszych demonów.
- Nie pamięta już skąd ma swoje dwa ostrza, ale są one dla niej niezwykle cenne i jest do nich przywiązana, często tworzy różne teorie na temat ich pochodzenia.
Co więcej, na start dostajesz 49 punktów, które wydać możesz na zakupy w Sklepiku Mistrza Gry lub zamienić je na punkty do statystyk. Do zobaczenia na fabule!
Nie możesz odpowiadać w tematach