Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 maja.
1 maja 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 kwietnia.
1 kwietnia 2024
Pojawiła się nowa aktualizacja! Zmiany przy tworzeniu postaci, lista NPC, usprawnione oddechy i inne.
14 marca 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 marca.
1 marca 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 lutego.
1 lutego 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 stycznia.
1 stycznia 2024
Ostatni dzień naszego kalendarza adwentowego. Jest to również okazja, aby zdobyć odznakę!
24 grudnia 2023
Pojawiła się nowa aktualizacja! Nowy wpis do fabuły, wyjaśnienia w mechanice oraz zwiększone grono MG.
10 grudnia 2023
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 grudnia. Pojawił się także kalendarz adwentowy.
1 grudnia 2023
Najnowsza Aktualizacja już dostępna! Przebudowa forum i nowości.
12 listopada 2023
Najnowsza Aktualizacja już dostępna! Zakończenie Halloween 2023 oraz o tym co dalej z Forum.
7 listopada 2023
Nabór na Mistrzów Gry!
5 listopada 2023
Ruszył Event Halloweenowy!
22 października 2023
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 października.
1 października 2023
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 sierpnia.
1 sierpnia 2023
Aktualizacja Fabuły!
25 listopada 2023
Festyn Washi!
8 kwietnia 2023
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 13 kwietnia.
2 kwietnia 2023
Nowa aktualizacja, ruszyły także rzuty na ocalonych i zabitych.
1 marca 2023
Nowa aktualizacja. Zmiany w funkcjonowaniu oddechów i zmysłów, więcej o mieczach nichirin i inne.
4 lutego 2023
Nowa aktualizacja.
21 stycznia 2023
Nowa aktualizacja. Poszukiwanie śnieżynek, więcej slotów fabularnych, zakończenie rozliczeń i inne!
24 grudnia 2022
Nadchodzące wydarzenia!
6 grudnia 2022
Forum w przebudowie.
13 listopada 2022
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 października.
1 października 2022
Nowa aktualizacja.
16 września 2022
Pojawił się temat z propozycjami.
12 września 2022
Nowa aktualizacja. Zakończenie eventu, zmiany w administracji i inne.
12 września 2022
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 września.
1 września 2022
Nowa aktualizacja.
17 sierpnia 2022
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 sierpnia.
1 sierpnia 2022
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 lipca. Ponadto oficjalnie rozpoczął się event.
1 lipca 2022
Ruszyły zapisy na event!
11 czerwca 2022
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 czerwca.
1 czerwca 2022
Nowa aktualizacja! A w niej, między innymi, nowe odznaki i formy zdobywania punktów.
12 maja 2022
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 maja.
1 maja 2022
Zmiana w administracji forum!
26 kwietnia 2022
Na forum pojawił się minievent! Szukaj wielkanocnych jajek i znajdź nagrody!
17 kwietnia 2022
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 kwietnia.
2 kwietnia 2022
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 marca.
1 marca 2022
Aktualizacja. Ingerencje, HD, listy gończe i zawody dla grupy Humans.
28 lutego 2022
Aktualizacja. Witamy nowych Mistrzów Gry!
20 lutego 2022
Aktualizacja dotycząca marechi i nabór na Mistrzów Gry!
14 lutego 2022
Pojawiła się nowa aktualizacja.
13 lutego 2022
Ankieta dot. nawigacji i rozmieszczenia działów.
10 lutego 2022
Aktualizacja tematu dot. śmierci postaci.
8 lutego 2022
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 lutego.
1 lutego 2022
Ruszył minievent dla grupy Humans!
17 stycznia 2022
Zmianie uległ temat rany, leczenie i rekonwalescencja, a dokładniej czwarty punkt dot. regeneracji demonów.
11 stycznia 2022
Pojawiła się kolejna aktualizacja, z której dowiedzieć się można o nowych rzeczach, jakie pojawią się na forum, a także przedstawieni zostali nowi MG!
10 stycznia 2022
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 stycznia.
1 stycznia 2022
Informacje dotyczące minieventu! Szukaj śnieżynek i każdego dnia zdobądź PO!
23 grudnia 2021
Wpadła nowa aktualizacja, z której możecie dowiedzieć się więcej na temat możliwości prowadzenia większej ilości wątków fabularnych!
3 grudnia 2021
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 grudnia.
1 grudnia 2021
Na forum pojawiła się nowa aktualizacja dotycząca kruków kasugai, filarów i PO!
28 listopada 2021
Na forum pojawiła się nowa aktualizacja dotycząca PO!
15 listopada 2021
Zapisy na event! Przekonaj się razem z nami, że Wszystkie drogi prowadzą do Edo.
14 listopada 2021
Aktualizacja! Dowiedz się o zmianach na forum oraz o dodatkowej możliwości zebrania PO!
13 listopada 2021
Otwarcie forum.
12 listopada 2021
Latest topics
MostekDzisiaj o 12:52 amOda Seiji
Rezydencja Uesugi w YonezawieWczoraj o 10:19 pmKarasawa Sayaka
[ MISJA ] Miyaga - Czarniejszy krukWczoraj o 10:19 pmMistrz Gry
Chata MedykaWczoraj o 8:46 pmMatsumoto Takashi
RZUT KOSTKĄWczoraj o 8:41 pmAdmin
Chaty rolnikówWczoraj o 8:26 pmMatsumoto Takashi
Pokoje RetsuWczoraj o 5:24 pmDate Retsu
Wodospad ShiraitoWczoraj o 5:14 pmHīragi Kyōya

PUNKTÓW
Admin
admin

https://hashira.forumpolish.com/t34-wzory-kart-postacihttps://hashira.forumpolish.com/t39-wzor-chronologiihttps://hashira.forumpolish.com/t40-wzor-relacji



Rozwój Oddechu

wstęp

Tworzenie nowych form


Formą personalizacji jest stworzenie całkowicie nowej techniki dla posiadanego przez siebie oddechu. Może to być modyfikacja istniejącej formy albo coś zupełnie nowego. Forma ta staje się swojego rodzaju wizytówką dla użytkownika, a jej wygląd i działanie jest całkowicie zależne od niego.

Każdy gracz ma możliwość stworzenia form dla swojego oddechu. Ich ilość nie jest ograniczona, ale tworzenie dużej ilości może skutkować dodatkowymi kosztami w PO albo wymaganiami celem nauczenia takiej formy.

Wymagania do stworzenia własnej formy:
  • Oddech na randze B
  • Całkowita Koncentracja na randze C
  • Jedna statystyka na poziomie B


Koszty nowych form zależne są od siły i efektu, jakie za sobą niosą, a także wzmocnieniu statystyk i wynoszą kolejno 40/60/80 PO. Tak jak w przypadku modyfikacji, brane jest pod uwagę:
  • Jak bardzo skomplikowana jest forma – czy jest to jeden atak, seria cięć czy może utrzymujący się dłuższy czas status
  • Które statystyki wzmacnia, ile ich wzmacnia i jak bardzo
  • Czy towarzyszą jej dodatkowe właściwości


Istnieje oczywiście możliwość nauki technik spoza swojej puli od innych postaci. Konieczne jest jednak spełnienie wymagania oddechu, poniesienie kosztu równego połowy PO, a także fabularnie opisać wspólną sesję treningową, w której postać uczy drugą swojej techniki.


Stworzenie Nowego Oddechu


Do stworzenia swojego własnego oddechu nie jest wymagana dogłębna znajomość oddechu, którego postać była uczona podczas treningów przez swojego mistrza. Tutaj o wiele bardziej liczy się jej opanowanie Całkowitej Koncentracji i ogólne rozwinięcie ciała zabójcy. Dzięki temu jest w stanie zrozumieć swoje tendencje, przewagi i słabości, a przez to na ich podstawie stworzyć komplementujący jego styl walki oddech.

Wymagania do stworzenia własnego oddechu:
  • Całkowita Koncentracja na randze B
  • Dwie statystyki na poziomie B, reszta na C
  • HD na poziomie C


Tworzenie nowego oddechu:

Aby stworzyć nowy oddech, oprócz spełniania powyższych wymagań, gracz musi go opisać. W tym celu tworzy temat Pracowni w dziale swojej postaci, a następnie zamieszcza w nim wszelkie niezbędne informacje; cechy specjalne, używana broń, podstawowe formy.
Maksymalną ilość form, jakie można stworzyć przy tworzeniu własnego oddechu, to 10. Nie jest jednak powiedziane, że gracz musi dobić do tej liczby, należy jednak pamiętać, że jeśli oddech zostanie zaakceptowany z mniejszą ich ilością, kolejne tworzone pod niego formy będą już płatne. Jeśli oddech będzie składał się z samych "potężnych" technik ich bazowa ilość może ulec zmniejszeniu.

Kiedy wszystko jest ustalone postać może odbyć ingerencję z MG w której fabularnie tworzy nowy oddech poprzez trening, medytację a nawet w ogniu walki.

Nowy oddech:
  • Zastępuje poprzedni na randze równej poprzedniemu. Próby używania form pierwszego oddechu są możliwe ale tylko pod kontrolą MG. Lepiej jednak tego nie próbować niepotrzebnie, bo konsekwencje dla organizmu mogą być naprawdę opłakane.
  • Gracz może tworzyć nowe formy i modyfikacje już istniejących zgodnie z rozpiską dla podstawowych żywiołów i ponosi normalne koszta PO.
  • Może nauczyć kogoś innego swojego oddechu, osoba ta nie ponosi żadnych kosztów, nie musi mieć też pierwszego żywiołu wspólnego ze swoim nowym mentorem. Wymagany jest tylko wspólny fabularny trening.
  • Jeśli postać wcześniej rozwijała swój pierwotny oddech (tworzyła do niego nowe formy) może przekonwertować wprowadzone zmiany na poczet nowego oddechu, jeśli nie zawarła ich w jego opisie lub tworzonych formach. W takim przypadku techniki po odpowiednich poprawkach należy wykupić ponownie, ale za połowę oryginalnej ceny.

  • Nie można stworzyć własnego oddechu słońca. Pozostałe możliwości (lód, krew, cień i tak dalej) są praktycznie nieograniczone.


Nauka istniejącego oddechu:
Oprócz tworzenia całkiem nowego oddechu, gracz może zdecydować o nauczeniu się takiego, którym posługuje się już istniejąca na forum postać. W takim wypadku, po odpowiednich ustaleniach z drugim graczem, który będzie robił za mistrza naszej postaci, lub zgłoszeniu takiej chęci do MG, który poprowadzi nauczyciela, można przystąpić do treningu. Do opanowania takiego oddechu wymagany jest nie tylko odpowiedni poziom statystyk, ale także rozegranie sesji, w której postać odbywa trening przyswajanego oddechu.

Wymagania do nauczenia się już istniejącego oddechu:
  • Całkowita Koncentracja na randze C
  • Dwie statystyki na poziomie C

Admin
Ikonka postaci :
Road to Hashira: Rozwój Oddechu Cq4JoOv
Cytat :
omae wa mou shindeiru
Wiek :
---
Gif :
Road to Hashira: Rozwój Oddechu Tanjiro-demon-slayer
Wzrost :
---
Siła :
S
Wytrzymałość :
S
Szybkość :
S
Zręczność :
S
Hart Ducha :
S
Punkty :
856
Siła
Wytrzymałość
Szybkość
Zręczność
Hart ducha
Twoje zezwolenia

Nie możesz odpowiadać w tematach