Obchodzimy 3. urodziny forum! Limitowana odznaka, możliwość stworzenia własnej oraz urodzinowy jackpot.
12 listopada 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 października.
1 października 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 września.
1 września 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 sierpnia.
1 sierpnia 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 lipca.
1 lipca 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 czerwca. Ponadto w nowej aktualizacji znajdziecie informacje dotyczące zapisów na EVENT.
1 czerwca 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 maja.
1 maja 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 kwietnia.
1 kwietnia 2024
Pojawiła się nowa aktualizacja! Zmiany przy tworzeniu postaci, lista NPC, usprawnione oddechy i inne.
14 marca 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 marca.
1 marca 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 lutego.
1 lutego 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 stycznia.
1 stycznia 2024
Ostatni dzień naszego kalendarza adwentowego. Jest to również okazja, aby zdobyć odznakę!
24 grudnia 2023
Pojawiła się nowa aktualizacja! Nowy wpis do fabuły, wyjaśnienia w mechanice oraz zwiększone grono MG.
10 grudnia 2023
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 grudnia. Pojawił się także kalendarz adwentowy.
1 grudnia 2023
Najnowsza Aktualizacja już dostępna! Przebudowa forum i nowości.
12 listopada 2023
Najnowsza Aktualizacja już dostępna! Zakończenie Halloween 2023 oraz o tym co dalej z Forum.
7 listopada 2023
Nabór na Mistrzów Gry!
5 listopada 2023
Ruszył Event Halloweenowy!
22 października 2023
Aktualizacja Fabuły!
25 listopada 2023
Festyn Washi!
8 kwietnia 2023
Nowa aktualizacja, ruszyły także rzuty na ocalonych i zabitych.
1 marca 2023
Nowa aktualizacja. Zmiany w funkcjonowaniu oddechów i zmysłów, więcej o mieczach nichirin i inne.
4 lutego 2023
Nowa aktualizacja.
21 stycznia 2023
Nowa aktualizacja. Poszukiwanie śnieżynek, więcej slotów fabularnych, zakończenie rozliczeń i inne!
24 grudnia 2022
Nadchodzące wydarzenia!
6 grudnia 2022
Forum w przebudowie.
13 listopada 2022
Nowa aktualizacja.
16 września 2022
Pojawił się temat z propozycjami.
12 września 2022
Nowa aktualizacja. Zakończenie eventu, zmiany w administracji i inne.
12 września 2022
Nowa aktualizacja.
17 sierpnia 2022
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 lipca. Ponadto oficjalnie rozpoczął się event.
1 lipca 2022
Ruszyły zapisy na event!
11 czerwca 2022
Nowa aktualizacja! A w niej, między innymi, nowe odznaki i formy zdobywania punktów.
12 maja 2022
Zmiana w administracji forum!
26 kwietnia 2022
Na forum pojawił się minievent! Szukaj wielkanocnych jajek i znajdź nagrody!
17 kwietnia 2022
Aktualizacja. Ingerencje, HD, listy gończe i zawody dla grupy Humans.
28 lutego 2022
Aktualizacja. Witamy nowych Mistrzów Gry!
20 lutego 2022
Aktualizacja dotycząca marechi i nabór na Mistrzów Gry!
14 lutego 2022
Pojawiła się nowa aktualizacja.
13 lutego 2022
Ankieta dot. nawigacji i rozmieszczenia działów.
10 lutego 2022
Aktualizacja tematu dot. śmierci postaci.
8 lutego 2022
Ruszył minievent dla grupy Humans!
17 stycznia 2022
Zmianie uległ temat rany, leczenie i rekonwalescencja, a dokładniej czwarty punkt dot. regeneracji demonów.
11 stycznia 2022
Pojawiła się kolejna aktualizacja, z której dowiedzieć się można o nowych rzeczach, jakie pojawią się na forum, a także przedstawieni zostali nowi MG!
10 stycznia 2022
Informacje dotyczące minieventu! Szukaj śnieżynek i każdego dnia zdobądź PO!
23 grudnia 2021
Wpadła nowa aktualizacja, z której możecie dowiedzieć się więcej na temat możliwości prowadzenia większej ilości wątków fabularnych!
3 grudnia 2021
Na forum pojawiła się nowa aktualizacja dotycząca kruków kasugai, filarów i PO!
28 listopada 2021
Na forum pojawiła się nowa aktualizacja dotycząca PO!
15 listopada 2021
Zapisy na event! Przekonaj się razem z nami, że Wszystkie drogi prowadzą do Edo.
14 listopada 2021
Aktualizacja! Dowiedz się o zmianach na forum oraz o dodatkowej możliwości zebrania PO!
13 listopada 2021
Otwarcie forum.
12 listopada 2021
Latest topics
Dōgo OnsenDzisiaj o 12:45 amSōsetsu
Izakaya we wsi pod NagojąWczoraj o 11:49 pmSōsetsu
Jindai-jiWczoraj o 9:39 pmOda Seiji
ZamówieniaSro Lis 20, 2024 10:31 pmOda Seiji
Z Tsurugi do pobliskiej wsiSro Lis 20, 2024 7:29 pmSōsetsu
Lipcowa WisteriaSro Lis 20, 2024 5:02 pmTokage Jin
DōtonboriSro Lis 20, 2024 12:25 pmAdmin
Shinrin-yokuSro Lis 20, 2024 12:25 pmAdmin
Opuszczony chramSro Lis 20, 2024 12:25 pmAdmin

PUNKTÓW
Daitan
https://hashira.forumpolish.com/t737-daitanhttps://hashira.forumpolish.com/t780-daitanowe-rzeczy#5318https://hashira.forumpolish.com/t782-turn-count#5321https://hashira.forumpolish.com/t781-dluznicy#5320
HUMAN
HUMAN




DaitanRzemieślniczka
22/07/1630, Prowincja Kai, Edo, rzemieślniczka w specjalizacji przedmiotów związanych z hazardem
Do znaków szczególnych Daitan należy na pewno szrama przechodząca przez prawe oko. Praktycznie od brwi, aż do połowy policzka. Jest to blizna, którą kiedyś otrzymała w trakcie gry hazardowej, gdy jednemu z samurajów puściły nerwy po przegranej i zapachnął się na nią wakizashi. Zdążyła zamknąć oko, więc jedyne co ucierpiało to jej powieka oraz reszta skóry twarzy w tym miejscu. Aczkolwiek sama sobie domalowuje barwnikiem kreski po drugiej stronie, aby było symetrycznie. Kolejną charakterystyczną cechą są włosy koloru dojrzałej marchwi, które ma praktycznie do pośladków, aczkolwiek większość czasu są związane dla czystej wygody pracy. Daitan również lubi swoje kremowe kimono, które odsłania nieco biustu. Nie jest to typowo kobiecy krój, a bardziej męski z dodatkami czerni na wysokości ud. Bez żadnych finezyjnych wzorków, po prostu zostało to doszyte, gdy powstała dziura w materiale. Ach no i nie zapomnijmy, że jest też dosyć wysoka, bo ma całe 170 cm wzrostu!

OPIS POSTACITo była burzliwa, deszczowa noc. Wiatr łoskotał o okna domu, zaś grzmoty uderzały niczym bębny wojenne. Deszcz wygrywał swoją piosenkę uderzając o dach domostwa, w którym właśnie na świat przychodziła Daitan. Matka musiała się bardzo namęczyć, gdyż dziewczynka była dosyć duża jak na nowo narodzone dziecko, co było odebrane jako dobry znak. Symbol, że będzie silna i zdrowa więc takie też imię zostało jej nadane-Daitan, oznaczające odwagę oraz brawurę. Nie pasowało do niej jakieś ładniejsze, a zdecydowanie bardziej spodobało się ojcu, który był cudzoziemcom. Niewielu takich było, ale pojedynczy kupcy dawali radę dostać się do Japonii władanej przez shogunat.

Przez lata rosła jak na drożdżach, będąc bardziej podobną do swojego ojca, nawet pod względem wzrostu a szczególnie koloru włosów. Nie przejawiała również zainteresowania typowo kobiecymi rozrywkami oraz powinnościami. Bardziej interesowały ją podróże oraz słuchanie opowieści wędrownych kupców, którzy przemieszczali się od miasta do miasta. Jeden z takich kupców nawet regularnie grał z nią w różne gry, które miał ze sobą. Znała już wtedy hanafude oraz kości, ale nigdy z kupcem nie była w stanie wygrać. Jako dziecko bardzo ją to kręciło, dlatego próbowała setki razy coś ugrać, aż w końcu mężczyzna się zlitował nad nią i wyjaśnił tajniki tych gier oraz sukcesu swojego zwycięstwa. Otóż... po prostu oszukiwał. Karty były znaczone niewielkim, minimalnie wyczuwalnym oznaczeniem wykonanym przy pomocy igły, zaś kości były ważone więc przy odpowiedniej technice rzutu wypadały określone wartości.

Z początku Daitan była obrażona, że w ogóle śmiał ją oszukiwać, ale im dłużej się zastanawiała, tym więcej widziała w tym opcji zysku. W końcu jednak sama zaczęła analizować te gry, a nawet w dłoniach porównywać kości i uczyć się tych samych trików, czego efektem było rozwinięcie zmysłu dotyku. Bardzo potrzebnego w grach hazardowych, aby nie dać się oszukać. Na dodatek sama zaczęła grać z okoliczną młodzieżą, to na mniejsze to na większe stawki. Raz na wozie, raz pod wozem, ale bilans wygranych był najczęściej korzystniejszy, gdyż złota zasada mówiła, że czasem trzeba dać komuś wygrać, aby mógł zatracić się w szale hazardu. Właśnie tak to obrazował ów kupiec, który minimalnie dawał między rundami dziewczynie przewagę, aby potem zgarnąć całą pulę.

Wraz z biegiem lat nabierała coraz większej wprawy w hazardzie, który był oficjalnie nielegalny, ale z drugiej strony... nawet samurajowie grali. Tylko po cichu, tak by przełożeni się nie dowiedzieli, pomimo że ich główne zasady mówiły „nie chodź na dziewczynki, nie upijaj się, nie graj". Daitan również zdarzyło się grać właśnie z samurajami. Niektórzy przegrywali z godnością i odchodzili od stołu, zaś byli i tacy, którzy nie potrafili się pogodzić z przegraną. Byli też tacy, którzy zatracili się w hazardzie na tyle mocno, że przegrali swój miecz. Swoją dumę, a gdy sobie to uświadamiali to uciekali się do najbardziej brudnych zagrań jakim była napaść. Właśnie po jednej takiej grze Daitan została oszpecona, a rekonwalescencja trochę jej zajęła. Wyszła z tego z blizną, ale bogatsza o całkiem sporą ilość pieniędzy. Na tyle dużą, aby móc grać o większe stawki, lecz najpierw w celu zapewniania sobie stałego dochodu, dziewczę postanowiło zainwestować w swój własny zakład rzemieślniczy oraz niezbędne narzędzia do produkcji małych bibelotów, oraz potajemnie produkowania utensyliów hazardowcyh. Wyważone kości? Jak najbardziej w asortymencie. Karty do hanafudy? Pokaż tylko znak, zapłać i bierz do kieszeni, pamiętając, że się nie znamy. Oczywiście zakład rzemieślniczy musiał z czegoś się utrzymać, więc produkował również zabawki oraz wykonywał mniejsze lub większe naprawy, które nie wymagały płatnerza. Kobieta zatroszczyła się o to, aby zatrudnić odpowiednich rzemieślników i zarazem samej doglądać interesu. A przynajmniej do pewnego etapu swojego życia.

Biznes prosperował, ale w każdym życiu zdarza się również tragedia. Matka Daitan została zaatakowana przez demona ze skutkiem śmiertelnym. Została wtedy jedynie z ojcem, który po takiej stracie był już wrakiem człowieka. Nie każda rana się goi, dlatego wściekła kobieta postanowiła szukać kogoś kto wyszkoli ją na zabójczynię demonów. Jednak... była już dorosła więc musiała jeszcze w międzyczasie pracować nad własną tężyzną fizyczną, aby nie zaczynać od kompletnego zera. Ale... gdzież ich znaleźć skoro kryją się niczym szczury? Tutaj też dziewczę wpadło na pomysł, który był ogromnym ryzykiem. Pod swoim zakładem rzemieślniczym kazała wybudować jeszcze jedno pomieszczenie, w którym można było się spotykać potajemnie. Ustawiła stoliki z różnymi grami, a następnie... rozpuściła plotkę. Prostą plotkę o demonie, który pożerał każdego kto przegra w wybraną przez niego grę. Ponoć demon skrywał się w piwnicy dlatego mógł grać również w dzień. Liczyła, że ten ruch jej się opłaci, a potem... no cóż, potem musiałaby przejść szkolenie i przeżyć je przede wszystkim.


CIEKAWOSTKI
#Jej ulubioną grą jest Cho-Han

#Jest bezpłodna na skutek wady genetycznej

#Pokonała na rękę kilku mężczyzn ze swojego zakładu rzemieślniczego

#W wolnym czasie pali tytoń ze swojej fajki

#Przynajmniej 2 razy w tygodniu odwiedza grób swojej matki, chyba że jest w podróży

#Uwielbia ostre jedzenie

#Nie przyznaje się do tego, ale bardzo lubi dostawać kwiaty i dobry alkohol

#Jest praworęczna




Daitan
Ikonka postaci :
Daitan Cq4JoOv
Klasa :
klasa rzemieślnicza
Cytat :
Bae jest tylko jedna
Zawód :
Rzemieślniczka przedmiotów hazardowych
Wiek :
21
Wzrost :
170
Siła :
Wytrzymałość :
Szybkość :
Zręczność :
Hart Ducha :
Punkty :
0
Siła
Wytrzymałość
Szybkość
Zręczność
Hart ducha
PUNKTÓW
Admin
admin

https://hashira.forumpolish.com/t34-wzory-kart-postacihttps://hashira.forumpolish.com/t39-wzor-chronologiihttps://hashira.forumpolish.com/t40-wzor-relacji


Witaj, DAITAN! Twoja Karta Postaci została zaakceptowana, a ty tym samym stałeś się prawowitym mieszkańcem Edo. Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, uzupełnij swój profil, a dostaniesz zielone światło do rozpoczęcia rozgrywki!

Co więcej, na start dostajesz 45 punktów. Do zobaczenia na fabule!






Admin
Ikonka postaci :
Daitan Cq4JoOv
Cytat :
omae wa mou shindeiru
Wiek :
---
Gif :
Daitan Tanjiro-demon-slayer
Wzrost :
---
Siła :
S
Wytrzymałość :
S
Szybkość :
S
Zręczność :
S
Hart Ducha :
S
Punkty :
926
Siła
Wytrzymałość
Szybkość
Zręczność
Hart ducha
Twoje zezwolenia

Nie możesz odpowiadać w tematach