Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 maja.
1 maja 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 kwietnia.
1 kwietnia 2024
Pojawiła się nowa aktualizacja! Zmiany przy tworzeniu postaci, lista NPC, usprawnione oddechy i inne.
14 marca 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 marca.
1 marca 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 lutego.
1 lutego 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 stycznia.
1 stycznia 2024
Ostatni dzień naszego kalendarza adwentowego. Jest to również okazja, aby zdobyć odznakę!
24 grudnia 2023
Pojawiła się nowa aktualizacja! Nowy wpis do fabuły, wyjaśnienia w mechanice oraz zwiększone grono MG.
10 grudnia 2023
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 grudnia. Pojawił się także kalendarz adwentowy.
1 grudnia 2023
Najnowsza Aktualizacja już dostępna! Przebudowa forum i nowości.
12 listopada 2023
Najnowsza Aktualizacja już dostępna! Zakończenie Halloween 2023 oraz o tym co dalej z Forum.
7 listopada 2023
Nabór na Mistrzów Gry!
5 listopada 2023
Ruszył Event Halloweenowy!
22 października 2023
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 października.
1 października 2023
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 sierpnia.
1 sierpnia 2023
Aktualizacja Fabuły!
25 listopada 2023
Festyn Washi!
8 kwietnia 2023
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 13 kwietnia.
2 kwietnia 2023
Nowa aktualizacja, ruszyły także rzuty na ocalonych i zabitych.
1 marca 2023
Nowa aktualizacja. Zmiany w funkcjonowaniu oddechów i zmysłów, więcej o mieczach nichirin i inne.
4 lutego 2023
Nowa aktualizacja.
21 stycznia 2023
Nowa aktualizacja. Poszukiwanie śnieżynek, więcej slotów fabularnych, zakończenie rozliczeń i inne!
24 grudnia 2022
Nadchodzące wydarzenia!
6 grudnia 2022
Forum w przebudowie.
13 listopada 2022
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 października.
1 października 2022
Nowa aktualizacja.
16 września 2022
Pojawił się temat z propozycjami.
12 września 2022
Nowa aktualizacja. Zakończenie eventu, zmiany w administracji i inne.
12 września 2022
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 września.
1 września 2022
Nowa aktualizacja.
17 sierpnia 2022
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 sierpnia.
1 sierpnia 2022
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 lipca. Ponadto oficjalnie rozpoczął się event.
1 lipca 2022
Ruszyły zapisy na event!
11 czerwca 2022
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 czerwca.
1 czerwca 2022
Nowa aktualizacja! A w niej, między innymi, nowe odznaki i formy zdobywania punktów.
12 maja 2022
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 maja.
1 maja 2022
Zmiana w administracji forum!
26 kwietnia 2022
Na forum pojawił się minievent! Szukaj wielkanocnych jajek i znajdź nagrody!
17 kwietnia 2022
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 kwietnia.
2 kwietnia 2022
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 marca.
1 marca 2022
Aktualizacja. Ingerencje, HD, listy gończe i zawody dla grupy Humans.
28 lutego 2022
Aktualizacja. Witamy nowych Mistrzów Gry!
20 lutego 2022
Aktualizacja dotycząca marechi i nabór na Mistrzów Gry!
14 lutego 2022
Pojawiła się nowa aktualizacja.
13 lutego 2022
Ankieta dot. nawigacji i rozmieszczenia działów.
10 lutego 2022
Aktualizacja tematu dot. śmierci postaci.
8 lutego 2022
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 lutego.
1 lutego 2022
Ruszył minievent dla grupy Humans!
17 stycznia 2022
Zmianie uległ temat rany, leczenie i rekonwalescencja, a dokładniej czwarty punkt dot. regeneracji demonów.
11 stycznia 2022
Pojawiła się kolejna aktualizacja, z której dowiedzieć się można o nowych rzeczach, jakie pojawią się na forum, a także przedstawieni zostali nowi MG!
10 stycznia 2022
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 stycznia.
1 stycznia 2022
Informacje dotyczące minieventu! Szukaj śnieżynek i każdego dnia zdobądź PO!
23 grudnia 2021
Wpadła nowa aktualizacja, z której możecie dowiedzieć się więcej na temat możliwości prowadzenia większej ilości wątków fabularnych!
3 grudnia 2021
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 grudnia.
1 grudnia 2021
Na forum pojawiła się nowa aktualizacja dotycząca kruków kasugai, filarów i PO!
28 listopada 2021
Na forum pojawiła się nowa aktualizacja dotycząca PO!
15 listopada 2021
Zapisy na event! Przekonaj się razem z nami, że Wszystkie drogi prowadzą do Edo.
14 listopada 2021
Aktualizacja! Dowiedz się o zmianach na forum oraz o dodatkowej możliwości zebrania PO!
13 listopada 2021
Otwarcie forum.
12 listopada 2021
Latest topics
Rezydencja Uesugi w YonezawieDzisiaj o 10:19 pmKarasawa Sayaka
[ MISJA ] Miyaga - Czarniejszy krukDzisiaj o 10:19 pmMistrz Gry
Chata MedykaDzisiaj o 8:46 pmMatsumoto Takashi
RZUT KOSTKĄDzisiaj o 8:41 pmAdmin
Chaty rolnikówDzisiaj o 8:26 pmMatsumoto Takashi
MostekDzisiaj o 8:15 pmSeiyushi
Pokoje RetsuDzisiaj o 5:24 pmDate Retsu
Wodospad ShiraitoDzisiaj o 5:14 pmHīragi Kyōya

PUNKTÓW
Admin
admin

https://hashira.forumpolish.com/t34-wzory-kart-postacihttps://hashira.forumpolish.com/t39-wzor-chronologiihttps://hashira.forumpolish.com/t40-wzor-relacji



Wisteria

mechanika działania

Wisteria - co to takiego?


Wisteria to gatunek ozdobnego pnącza o charakterystycznych, fioletowych kwiatach. Bez większych problemów osiąga do ośmiu metrów wysokości, a z właściwą opieką może dożyć nawet stu lat. Choć bez wątpienia jest piękna, zwłaszcza w okresie kwitnienia, przypadającego od maja do czerwca, to w społeczności Zabójców Demonów jest szeroko uprawiana z innego powodu: otóż wisteria, a zwłaszcza jej kwiaty i nasiona – działają odstraszająco na Demony. Nie wiadomo dokładnie jakiej substancji kwiat ten zawdzięcza swoją specjalną właściwość, ale jego działanie jest szeroko znane w Korpusie i wśród tych Demonów, które miały okazję mieć z nim styczność. Ciężki i słodki zapach jej kwiatów, przypominający trochę zapach bzu, często unosi się wokół osób i miejsc szczególnie chronionych. Warto pamiętać, że sama roślina jest szkodliwa również dla ludzi, a zjedzenie jej może wywołać nudności, ból brzucha, wymioty i biegunkę.

Choć roślina sama w sobie stanowiła dar od sił natury w walce z demonami, tak zabójcy nie spoczęli na laurach i zaprzęgając nauki alchemiczne do pracy zdołali utworzyć z kwiatów i nasion ekstrakt wisterii. To właśnie w tej formie jest najczęściej używana przez członków Korpusu Zabójców. Wywar jest znacznie silniejszy niż sama roślina, ale jednocześnie jego uzyskanie jest niezwykle czasochłonne i wymaga nie lada umiejętności alchemicznych. Ma gęstą konsystencję o ciemnej, fioletowej barwie i bardzo słodko-gorzki smak.

Zdobycie Wisterii możliwe jest poprzez zakup w Wymianie PO bądź podczas rozgrywki fabularnej z Mistrzem Gry.


Mechanika


  1. Jej zapach lub obecność odrzuca Demony od miejsca gdzie kwitnie, jest regularnie suszona lub spalana. Odstrasza przede wszystkim młode i niedoświadczone osobniki, lecz nawet starsze demony mogą mieć problem z tolerowaniem jej w swoim otoczeniu, jeżeli nie wykształciły odpowiedniej odporności. Ta wynika z osiągniętego przez nich poziomu hartu ducha.
  2. Kontakt rośliny z ciałem demona jest bolesny – działa niczym kwas w miejscu dotknięcia.
  3. Ekstrakt z Wisterii daje zwielokrotnione efekty względem podstawowej formy rośliny. Potrafi zwolnić regeneracje ran u demonów, a niekiedy nawet zniweczyć działanie ich Demonicznej Sztuki Krwi. Długi kontakt z trucizną może być dla demona śmiertelny.


Sposób użycia


  1. Jako olej na broni – regeneracja ran kosztuje dwa razy więcej punktów
    (rana 2 poziomu traktujemy jako ranę 4 poziomu, 3 jako 6 itd.)
  2. Jako trucizna wprowadzona do organizmu demona – może doprowadzić do paraliżu i bólu niosącego się po ciele do czasu zneutralizowania toksyny. Neutralizacja kosztuje od 2 do 8 punktów regeneracji w zależności od ilości wprowadzonej wisterii (2 punkty regeneracji po wprowadzeniu 1 dawki trucizny).

Admin
Ikonka postaci :
Road to Hashira: Wisteria i Marechi Cq4JoOv
Cytat :
omae wa mou shindeiru
Wiek :
---
Gif :
Road to Hashira: Wisteria i Marechi Tanjiro-demon-slayer
Wzrost :
---
Siła :
S
Wytrzymałość :
S
Szybkość :
S
Zręczność :
S
Hart Ducha :
S
Punkty :
856
Siła
Wytrzymałość
Szybkość
Zręczność
Hart ducha
PUNKTÓW
Admin
admin

https://hashira.forumpolish.com/t34-wzory-kart-postacihttps://hashira.forumpolish.com/t39-wzor-chronologiihttps://hashira.forumpolish.com/t40-wzor-relacji



Marechi

mechanika działania


Marechi - co to takiego?


Osoby określone tym mianem są wyjątkowe. Ich krew posiada składnik, który czyni ich wyjątkowo ponętnym kąskiem dla wszystkich demonów. Sam ich zapach potrafi doprowadzić potwory do ślinotoku, a te o słabszej kontroli nad sobą – do rzucenia się z pazurami na ofiarę niezależnie od miejsca i czasu. Pokusa ta wzrasta jeszcze bardziej, gdy pojawia się świeża krew – bez różnicy, czy jest to parę kropel, czy chlustający strumień z aorty. Wtedy tylko najbardziej opanowane demony potrafią powstrzymać swoje instynkty przed rozszarpaniem takiej osoby i pożarciem co do ostatniego kawałka. A zjedzenie kogoś takiego to prawdziwa uczta, pozwalająca demonowi łatwiej zyskać siłę i awansować w hierarchii. Problem z bycia marechi (poza ciągłym zagrożeniem ze strony demonów) dotyczy nieświadomości swojej wyjątkowej natury. Dopóki nie spotka się na swojej drodze demona, który zdradzi nam, jakim cudownym chodzącym bufetem jesteśmy, to nie mamy szans, by się o tym dowiedzieć inaczej. Ale kiedy już o tym wiemy, to pozostaje tylko przygotować się na najgorsze... Albo szukać schronienia wśród zabójców, lub nawet stać się jednym z nich.


Mechanika


Demon znajdujący się obok marechi musi wykazać się hartem ducha, by nie rzucić się na ofiarę z pazurami:

D Zapach Marechi nie jest dla demona aż tak kuszący i nie rzuca się z miejsca na taką osobę, a także zachowuje jako - tako trzeźwość umysłu. To bardziej natrętna myśl, która prześladuje go przez cały czas, kiedy przebywa w towarzystwie osoby z taką krwią. Na widok krwi jednak, demon rzuca się od razu. Podczas sesji fabularnych taka interakcja zostaje całkowicie w gestii graczy, jednak przy udziale MG demon musi rzucić na to, czy jest w stanie się opanować. [rzut kością k20 gdzie wynik powyżej 10 oznacza powodzenie]
CNa tym poziomie demon jest w stanie powstrzymać się przed bezmyślnym rzuceniem nawet na krwawiącego Marechi.


Pożarcie w pojedynkę kogoś będącego marechi równa się otrzymaniu 150PO. Przy podziale ilości te będą adekwatnie mniejsze.


Poszukiwanie marechi


Marechi pozostawia za sobą ślad widoczny dla każdego demona. Wstęga słodkiego zapachu ciągnie się za pechowcami, ułatwiając wszystkim demonom podjęcie tropu i dorwaniem tej jednoosobowej uczty.

Demon raz w miesiącu może rzucić kostką (k10) na to, czy wykrywa w okolicy zapach marechi. Trafienie 10 pozwala mu podjąć się tropu - należy zgłosić się wówczas do Mistrza Gry, który w zależności od wylosowanej wartości (im wyższa cyfra tym lepiej) wskaże kierunek ukrywania się najbliższego pechowca - gracza bądź NPC.
Admin
Ikonka postaci :
Road to Hashira: Wisteria i Marechi Cq4JoOv
Cytat :
omae wa mou shindeiru
Wiek :
---
Gif :
Road to Hashira: Wisteria i Marechi Tanjiro-demon-slayer
Wzrost :
---
Siła :
S
Wytrzymałość :
S
Szybkość :
S
Zręczność :
S
Hart Ducha :
S
Punkty :
856
Siła
Wytrzymałość
Szybkość
Zręczność
Hart ducha
Twoje zezwolenia

Nie możesz odpowiadać w tematach