Obchodzimy 3. urodziny forum! Limitowana odznaka, możliwość stworzenia własnej oraz urodzinowy jackpot.
12 listopada 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 października.
1 października 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 września.
1 września 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 sierpnia.
1 sierpnia 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 lipca.
1 lipca 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 czerwca. Ponadto w nowej aktualizacji znajdziecie informacje dotyczące zapisów na EVENT.
1 czerwca 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 maja.
1 maja 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 kwietnia.
1 kwietnia 2024
Pojawiła się nowa aktualizacja! Zmiany przy tworzeniu postaci, lista NPC, usprawnione oddechy i inne.
14 marca 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 marca.
1 marca 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 lutego.
1 lutego 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 stycznia.
1 stycznia 2024
Ostatni dzień naszego kalendarza adwentowego. Jest to również okazja, aby zdobyć odznakę!
24 grudnia 2023
Pojawiła się nowa aktualizacja! Nowy wpis do fabuły, wyjaśnienia w mechanice oraz zwiększone grono MG.
10 grudnia 2023
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 grudnia. Pojawił się także kalendarz adwentowy.
1 grudnia 2023
Najnowsza Aktualizacja już dostępna! Przebudowa forum i nowości.
12 listopada 2023
Najnowsza Aktualizacja już dostępna! Zakończenie Halloween 2023 oraz o tym co dalej z Forum.
7 listopada 2023
Nabór na Mistrzów Gry!
5 listopada 2023
Ruszył Event Halloweenowy!
22 października 2023
Aktualizacja Fabuły!
25 listopada 2023
Festyn Washi!
8 kwietnia 2023
Nowa aktualizacja, ruszyły także rzuty na ocalonych i zabitych.
1 marca 2023
Nowa aktualizacja. Zmiany w funkcjonowaniu oddechów i zmysłów, więcej o mieczach nichirin i inne.
4 lutego 2023
Nowa aktualizacja.
21 stycznia 2023
Nowa aktualizacja. Poszukiwanie śnieżynek, więcej slotów fabularnych, zakończenie rozliczeń i inne!
24 grudnia 2022
Nadchodzące wydarzenia!
6 grudnia 2022
Forum w przebudowie.
13 listopada 2022
Nowa aktualizacja.
16 września 2022
Pojawił się temat z propozycjami.
12 września 2022
Nowa aktualizacja. Zakończenie eventu, zmiany w administracji i inne.
12 września 2022
Nowa aktualizacja.
17 sierpnia 2022
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 lipca. Ponadto oficjalnie rozpoczął się event.
1 lipca 2022
Ruszyły zapisy na event!
11 czerwca 2022
Nowa aktualizacja! A w niej, między innymi, nowe odznaki i formy zdobywania punktów.
12 maja 2022
Zmiana w administracji forum!
26 kwietnia 2022
Na forum pojawił się minievent! Szukaj wielkanocnych jajek i znajdź nagrody!
17 kwietnia 2022
Aktualizacja. Ingerencje, HD, listy gończe i zawody dla grupy Humans.
28 lutego 2022
Aktualizacja. Witamy nowych Mistrzów Gry!
20 lutego 2022
Aktualizacja dotycząca marechi i nabór na Mistrzów Gry!
14 lutego 2022
Pojawiła się nowa aktualizacja.
13 lutego 2022
Ankieta dot. nawigacji i rozmieszczenia działów.
10 lutego 2022
Aktualizacja tematu dot. śmierci postaci.
8 lutego 2022
Ruszył minievent dla grupy Humans!
17 stycznia 2022
Zmianie uległ temat rany, leczenie i rekonwalescencja, a dokładniej czwarty punkt dot. regeneracji demonów.
11 stycznia 2022
Pojawiła się kolejna aktualizacja, z której dowiedzieć się można o nowych rzeczach, jakie pojawią się na forum, a także przedstawieni zostali nowi MG!
10 stycznia 2022
Informacje dotyczące minieventu! Szukaj śnieżynek i każdego dnia zdobądź PO!
23 grudnia 2021
Wpadła nowa aktualizacja, z której możecie dowiedzieć się więcej na temat możliwości prowadzenia większej ilości wątków fabularnych!
3 grudnia 2021
Na forum pojawiła się nowa aktualizacja dotycząca kruków kasugai, filarów i PO!
28 listopada 2021
Na forum pojawiła się nowa aktualizacja dotycząca PO!
15 listopada 2021
Zapisy na event! Przekonaj się razem z nami, że Wszystkie drogi prowadzą do Edo.
14 listopada 2021
Aktualizacja! Dowiedz się o zmianach na forum oraz o dodatkowej możliwości zebrania PO!
13 listopada 2021
Otwarcie forum.
12 listopada 2021
Latest topics
Dōgo OnsenDzisiaj o 12:45 amSōsetsu
Izakaya we wsi pod NagojąWczoraj o 11:49 pmSōsetsu
Jindai-jiWczoraj o 9:39 pmOda Seiji
ZamówieniaSro Lis 20, 2024 10:31 pmOda Seiji
Z Tsurugi do pobliskiej wsiSro Lis 20, 2024 7:29 pmSōsetsu
Lipcowa WisteriaSro Lis 20, 2024 5:02 pmTokage Jin
DōtonboriSro Lis 20, 2024 12:25 pmAdmin
Shinrin-yokuSro Lis 20, 2024 12:25 pmAdmin
Opuszczony chramSro Lis 20, 2024 12:25 pmAdmin

PUNKTÓW
Gość
Gość
WODA
DEMON SLAYER




Heishi Ai
02/07/1626, Yonezawa, samurajska
nierozłączna ze swoim wachlarzem poza walką; blizna na skos lewej dłoni; tsuba wyglądająca jak kwiat wiśni

OPIS POSTACI
when you strike,
be quick as lightning,
cold as ice

Czy sześć lat to długi czas?
To wszystko zależy od tego, na co go chcesz poświęcić. Na naukę? To zdecydowanie wystarczająco, ale nie każdy podzieli to zdanie. Na rehabilitację? Zdaje się, że to czas równie odpowiedni. Na przyzwyczajenie się do zupełnie innego trybu życia? Wielu odpowiedziałoby twierdząco, rozumiejąc przez to zmianę miejsca zamieszkania, może zmianę trybu życia, albo warunków. Dla mnie samej…
Ostatnie sześć lat było dość… ciężkie. Chociaż nie wiem, czy to odpowiednie słowo. Sam trening sprawił, że stałam się… inna. Tak przynajmniej opisali mnie najbliżsi; zdawać się mogło, że zupełnie nie chcą już mieć ze mną zbyt wiele wspólnego. A więc samotność.
Samotność, cisza, spokój. Czy można chcieć czegokolwiek więcej, by osiągnąć całkowity pokój ducha? Czy można wyobrazić sobie lepsze warunki do pracy nad samym sobą? Pracy, która miałaby sprawić, że sztuka miecza miałaby stać się mistrzostwem we własnych dłoniach?
Nie można osiągnąć przecież zbyt wiele bez towarzystwa. Bez towarzysza. Kogoś, z kim dany trening możesz odbywać. Kogoś, kto wytknie twoje błędy; błędy, których nie zauważasz. Kogoś, z kim możesz porozmawiać, do tego bez żadnych obaw czy zmartwień. Kogoś, kto stanie się dla ciebie oparciem, a ty możesz zaoferować mu to samo. Tylko czy na polu bitwy jest miejsce na takie zaufanie? Czy w chwili zagrożenia nie lepiej polegać na własnej osobie, własnych umiejętnościach, własnych zmysłach? Zdolnościach, które pomogą przeżyć w niemal każdych warunkach? Czy to nie dlatego stajemy się Zabójcami Demonów? By wędrować samotnie, a siły łączyć jedynie w sytuacjach wyjątkowych, które tego wymagają?

master your blade,
and sieze victory in a single motion,
too perfect to be paired

Czasem nie można znaleźć odpowiedzi na każde, nurtujące nas pytanie. Czasem można jedynie próbować znaleźć równowagę, a nawet jeśli nie będziemy próbować, może i ona sama do nas przyjdzie. Oczyszczająco, niczym woda. Woda, z której można brać przykład. W końcu potrafi się zawsze dopasować: nalana do naczynia staje się nim, a mająca zbyt dużą moc może stać się niszczycielska. Czy to nie jest wyjątkowe? Być czymś życiodajnym, a równocześnie móc odbierać wszystkie życia łatwo, niemal jak za pstryknięciem palców? Może i dlatego tak fascynujące jest patrzenie w taflę, mogłoby się wydawać, spokojnego zbiornika wodnego. Patrzeć, obserwować; zastanawiać się, czy wzburzony byłby w stanie zabrać sporą ilość żyć.

the river charts it's own course.

Czasami zastanawiam się, kim bym była w chwili, gdybym nigdy nie podjęła się szkolenia. Czy wiodłabym życie niewyróżniające się od innych samurajów? Czy zginęłabym dawno z rąk demona, niezdolna do samoobrony, o którą tak długo zabiegałam?
Nie mogłam być wiecznie niepewna. Niezdecydowana. Obawiająca się wszystkiego. Nie przekonana co do własnych umiejętności. Być może dlatego pod okiem Mistrza spędziłam cztery lata, a moim ostatnim zadaniem była obrona wioski. Czy w ten czas faktycznie przekonałam się do własnych zdolności na tyle, żeby nie martwić się o to, czy wszystko wyjdzie? Czy może wyzbyłam się tylko martwienia się o samą siebie, zwracając większą uwagę na innych?

Sześć lat. Czy to wiele?
Wydaje się niewystarczająco, żeby znaleźć odpowiedzi na niektóre pytania. Nawet te, które zdają się być oczywistymi.


CIEKAWOSTKI
愛 Przez sposób wychowania, nieczęsto zabiera głos, z reguły komunikując się przy pomocy wachlarza, licząc, że jej sygnały są ogólnie zrozumiałe. Być może dlatego mówi tak delikatnie i dość cicho, niemal jakby bała się używać głosu.
愛 Styl bycia w ogóle nie przekłada się na styl jej walki. Mocna i opanowana, polegająca w znacznym stopniu na swojej zwinności i szybkości, a mniej już na sile; niewątpliwie rzuca się w oczy fakt, że wydaje się być kimś zupełnie innym w chwili, kiedy dzierży katanę.
愛 Ma słabość do herbaty; nic dziwnego, że podchodzi do Chanyou z tak dużą powagą.
愛 Swego czasu nosiła przy sobie pnącze wisterii, w formie amuletu ochronnego. Z czasem zaczęła przekonywać się do własnych umiejętności, przez co zupełnie przestała korzystać z jego uroku niemal na stałe.
愛 Jej słabym punktem może być pewnego rodzaju wrażliwość i poczucie, że każdy ranny współtowarzysz musi otrzymać odpowiednią pomoc. Niestety, nie tyczy się to jej samej i często, świadomie bądź nie, przekracza własne limity czy to w trakcie treningu, czy też samej walki.
愛 Bliznę na dłoni nabyła po walce z jednym z demonów; pozwoliła się zranić mu tylko raz.




avatar
Siła
Wytrzymałość
Szybkość
Zręczność
Hart ducha
PUNKTÓW
Admin
admin

https://hashira.forumpolish.com/t34-wzory-kart-postacihttps://hashira.forumpolish.com/t39-wzor-chronologiihttps://hashira.forumpolish.com/t40-wzor-relacji


Witaj, AI!Twoja Karta Postaci została zaakceptowana, a ty właśnie wstąpiłeś w szeregi Demon Slayerów. Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, uzupełnij swój profil, a następnie przystąp do uzupełnienia informatora, do którego wzór znajdziesz tutaj.

Co więcej, na start dostajesz 45 punktów, które wydać możesz na zakupy w Sklepiku Mistrza Gry lub zamienić je na punkty do statystyk. Do zobaczenia na fabule!

PS jako nowemu użytkownikowi przysługuje ci odznaka Gang Świeżaków – nie zapomnij jej odebrać tutaj!




Admin
Ikonka postaci :
Heishi Ai Cq4JoOv
Cytat :
omae wa mou shindeiru
Wiek :
---
Gif :
Heishi Ai Tanjiro-demon-slayer
Wzrost :
---
Siła :
S
Wytrzymałość :
S
Szybkość :
S
Zręczność :
S
Hart Ducha :
S
Punkty :
926
Siła
Wytrzymałość
Szybkość
Zręczność
Hart ducha
Twoje zezwolenia

Nie możesz odpowiadać w tematach