Szkolenie na Zabójcę Demonów
wstępPo pierwsze, aby w ogóle człowiek miał możliwość wstąpienia w szeregi zabójców, konieczne jest spotkanie już wyszkolonego członka. W tym celu należy odbyć sesje (ich ilość zależna jest od Zabójcy, który prowadzi wątek i jego chęci wprowadzenia kandydata do organizacji), w której postać gracza dowiaduje się o możliwości zasilenia szeregów Zabójców Demonów. Bardzo ważne jest wykazanie determinacji i nienawiści wobec demonów.
Następnie, kiedy człowiek da radę przekonać zabójcę, DS ma obowiązek wysłać kruka Kasugai (w formie PW do Administracji) do Tsurugi. Kruk ten musi zawierać informacje o człowieku, który chce wstąpić w szeregi Zabójców, jego lokalizacji, a także determinacji.
Po wykonaniu tej czynności, MG odbywa z graczem sesje wykorzystując jednego z dostępnych Hashira lub zabójcy z rangą Hinoto/Hinoe/Kinoto. Podczas tej sesji bada determinację użytkownika, a także sprawdza to, czy postać posiada wyczulony jeden ze zmysłów (domyślnie jest on losowany przez Administrację przed rozpoczęciem wątku, tak jednak użytkownik ma możliwość zgłoszenia, jaki zmysł preferuje). W przypadku pozytywnego zaliczenia rozmowy z postacią oceniającą, ta zabiera kandydata do przedsionka Tsurugi. Konieczne jest odbycie podróży z udziałem MG, która trwać musi minimalnie 5 postów na osobę.
Uwaga! Szkolenia odbywają się we wsi oddalonej od prawdziwej kryjówki zabójców - Tsurugi. Dopiero po przejściu egzaminu nowy Zabójca ma prawo wstąpić na tereny korpusu.
Etap Pierwszy
- 1 sesja fabularna z ingerencją MG - polegająca na sprawdzeniu, jaki oddech posiada kandydat na zabójcę (użytkownik może sam wybrać ten, który mu odpowiada lub zdać się na administrację, w takim wypadku będzie on losowany). Sesja może zostać rozegrana postacią o randze Hinoto i wyżej, która nie musi być prowadzona przez MG - wystarczy że ten pojawi się w swoim poście tylko na chwilę, żeby opisać werdykt.
- 1 sesja fabularna - polegająca na spotkaniu z nauczycielem wylosowanego oddechu, który tłumaczy postaci, w jaki sposób będzie przebiegał jego trening. Wybierana jest też wtedy broń, jaką ma zamiar posługiwać się gracz, aczkolwiek nie jest to wiążące - postać dopiero się uczy i znalezienie odpowiedniego oręża można uznać za część treningu.
Po wykonaniu tego etapu gracz otwiera swoją kartę DSa. Otrzymuje 20 punktów do statystyk, które może rozdać wedle własnego uznania. CK, Oddech i zmysł pozostają na poziomie E (czyli brak).
Etap Drugi
- 1 sesja fabularna - przeprowadzona z nauczycielem, polegająca na wprowadzeniu postaci w działanie i podtrzymywanie całkowitej koncentracji.
- 1 sesje fabularna - polegać ma ona na zadaniu w terenie, które nadzoruje nauczyciel danej postaci, które skupia się na użyciu CK w praktyce. Po wykonaniu tej sesji użytkownik otrzymuje CK na poziomie D.
- 1 sesja fabularna - polegająca na określeniu jakim zmysłem posługuje się uczeń i wprowadzeniu go w to, jakie może on dawać przewagi nad przeciwnikiem i jak go rozwijać.
- 1 sesja fabularna - polegająca na treningu mającym na celu wyostrzenie zmysłu przez gracza. Po wykonaniu tej sesji użytkownik otrzymuje zmysł na poziomie D.
- 1 sesja fabularna - w której postać określa dokładnie, jaką broń ostatecznie wybrała do posługiwania się. Sesja powinna być wątkiem w której postać posługuje się aktywnie orężem.
- 1 sesja fabularna - polegająca na treningu mającym na celu objaśnienie postaci jak działa oddech, którego się uczy.
- 2 sesje fabularne z innym graczem - polegające na treningu mającym na celu opanowanie przez gracza oddechu. Po wykonaniu tych sesji użytkownik otrzymuje oddech na poziomie D.
Po wykonaniu tego etapu gracz otrzymuje 30 punktów statystyk.
Etap Trzeci
- Gracz musi wziąć udział w jednym zadaniu lub misji, które organizowane są przez Mistrzów Gry. W przypadku wybrania misji - postać pełni rolę wsparcia, jednak otrzymuje nagrody za powodzenie misji jak cała reszta.
- Aby podjąć się egzaminu, postać razem ze swoim nauczycielem musi zgłosić się do zabójcy, który nadzoruje przeprowadzanie egzaminów (jeśli sam nauczyciel nie posiada takiej rangi) i zgłosić ukończenie całego treningu i gotowość na podjęcie ostatniego kroku przed staniem się pełnoprawnym zabójcą.
- Ostatnim wątkiem jest odbycie egzaminu, który nadzorowany jest przez Mistrza Gry i jego forma nie jest znana graczowi do samego końca. Przejście egzaminu kończy się włączeniem gracza w szeregi zabójców demonów.
Po tym etapie gracz otrzymuje ostatnie 20 punktów statystyk. Konieczne jest również stworzenie opisu otrzymanej broni.
Uwagi dodatkowe
Uwaga: Dołączenie do korpusu jest możliwe nie tylko poprzez fabułę, ale także z poziomu KP. W takim wypadku gracz może ustalić na jakim etapie treningu znajduje się jego postać.
- Każda rozegrana sesja dotycząca treningów, powinna posiadać minimum 1500 słów (dla ucznia).
- Każda rozegrana sesja, która będzie rozliczana w ramach treningu na zabójcę, powinna zostać rozegrana z postacią o randze Hinoko lub wyżej (czyt. taką, której ranga pozwala na uczenie młodych rekrutów).
- Jeśli ktoś ma pomysł, odpowiednie sesje może zastąpić wykonywaniem zadań. W taki sposób jednak można zaliczyć tylko jeden podpunkt składający się na dany etap (czyli np; zadanie odblokuje tylko ck, nawet jeśli postać korzystała podczas niego także ze zmysłu lub oddechu).
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|