Obchodzimy 3. urodziny forum! Limitowana odznaka, możliwość stworzenia własnej oraz urodzinowy jackpot.
12 listopada 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 października.
1 października 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 września.
1 września 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 sierpnia.
1 sierpnia 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 lipca.
1 lipca 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 czerwca. Ponadto w nowej aktualizacji znajdziecie informacje dotyczące zapisów na EVENT.
1 czerwca 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 maja.
1 maja 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 kwietnia.
1 kwietnia 2024
Pojawiła się nowa aktualizacja! Zmiany przy tworzeniu postaci, lista NPC, usprawnione oddechy i inne.
14 marca 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 marca.
1 marca 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 lutego.
1 lutego 2024
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 stycznia.
1 stycznia 2024
Ostatni dzień naszego kalendarza adwentowego. Jest to również okazja, aby zdobyć odznakę!
24 grudnia 2023
Pojawiła się nowa aktualizacja! Nowy wpis do fabuły, wyjaśnienia w mechanice oraz zwiększone grono MG.
10 grudnia 2023
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 grudnia. Pojawił się także kalendarz adwentowy.
1 grudnia 2023
Najnowsza Aktualizacja już dostępna! Przebudowa forum i nowości.
12 listopada 2023
Najnowsza Aktualizacja już dostępna! Zakończenie Halloween 2023 oraz o tym co dalej z Forum.
7 listopada 2023
Nabór na Mistrzów Gry!
5 listopada 2023
Ruszył Event Halloweenowy!
22 października 2023
Aktualizacja Fabuły!
25 listopada 2023
Festyn Washi!
8 kwietnia 2023
Nowa aktualizacja, ruszyły także rzuty na ocalonych i zabitych.
1 marca 2023
Nowa aktualizacja. Zmiany w funkcjonowaniu oddechów i zmysłów, więcej o mieczach nichirin i inne.
4 lutego 2023
Nowa aktualizacja.
21 stycznia 2023
Nowa aktualizacja. Poszukiwanie śnieżynek, więcej slotów fabularnych, zakończenie rozliczeń i inne!
24 grudnia 2022
Nadchodzące wydarzenia!
6 grudnia 2022
Forum w przebudowie.
13 listopada 2022
Nowa aktualizacja.
16 września 2022
Pojawił się temat z propozycjami.
12 września 2022
Nowa aktualizacja. Zakończenie eventu, zmiany w administracji i inne.
12 września 2022
Nowa aktualizacja.
17 sierpnia 2022
Ruszyły rzuty na ocalonych i zabitych! Trwać będą do 12 lipca. Ponadto oficjalnie rozpoczął się event.
1 lipca 2022
Ruszyły zapisy na event!
11 czerwca 2022
Nowa aktualizacja! A w niej, między innymi, nowe odznaki i formy zdobywania punktów.
12 maja 2022
Zmiana w administracji forum!
26 kwietnia 2022
Na forum pojawił się minievent! Szukaj wielkanocnych jajek i znajdź nagrody!
17 kwietnia 2022
Aktualizacja. Ingerencje, HD, listy gończe i zawody dla grupy Humans.
28 lutego 2022
Aktualizacja. Witamy nowych Mistrzów Gry!
20 lutego 2022
Aktualizacja dotycząca marechi i nabór na Mistrzów Gry!
14 lutego 2022
Pojawiła się nowa aktualizacja.
13 lutego 2022
Ankieta dot. nawigacji i rozmieszczenia działów.
10 lutego 2022
Aktualizacja tematu dot. śmierci postaci.
8 lutego 2022
Ruszył minievent dla grupy Humans!
17 stycznia 2022
Zmianie uległ temat rany, leczenie i rekonwalescencja, a dokładniej czwarty punkt dot. regeneracji demonów.
11 stycznia 2022
Pojawiła się kolejna aktualizacja, z której dowiedzieć się można o nowych rzeczach, jakie pojawią się na forum, a także przedstawieni zostali nowi MG!
10 stycznia 2022
Informacje dotyczące minieventu! Szukaj śnieżynek i każdego dnia zdobądź PO!
23 grudnia 2021
Wpadła nowa aktualizacja, z której możecie dowiedzieć się więcej na temat możliwości prowadzenia większej ilości wątków fabularnych!
3 grudnia 2021
Na forum pojawiła się nowa aktualizacja dotycząca kruków kasugai, filarów i PO!
28 listopada 2021
Na forum pojawiła się nowa aktualizacja dotycząca PO!
15 listopada 2021
Zapisy na event! Przekonaj się razem z nami, że Wszystkie drogi prowadzą do Edo.
14 listopada 2021
Aktualizacja! Dowiedz się o zmianach na forum oraz o dodatkowej możliwości zebrania PO!
13 listopada 2021
Otwarcie forum.
12 listopada 2021
Latest topics
[ Zabójcy 1 ] - Świeża KrewWczoraj o 9:03 pmSekomura
Dōgo OnsenWczoraj o 9:03 pmSōsetsu
Jindai-jiWczoraj o 6:11 pmSeiyushi
Izakaya we wsi pod NagojąCzw Lis 21, 2024 11:49 pmSōsetsu
ZamówieniaSro Lis 20, 2024 10:31 pmOda Seiji
Z Tsurugi do pobliskiej wsiSro Lis 20, 2024 7:29 pmSōsetsu
Lipcowa WisteriaSro Lis 20, 2024 5:02 pmTokage Jin
DōtonboriSro Lis 20, 2024 12:25 pmAdmin
Shinrin-yokuSro Lis 20, 2024 12:25 pmAdmin

PUNKTÓW
Hīragi Kyōya
mizunoto

https://hashira.forumpolish.com/t1618-hiragi-kyoya#20523https://hashira.forumpolish.com/t1749-informator#22854https://hashira.forumpolish.com/t1631-hiragi-kyoya#20620https://hashira.forumpolish.com/t1632-hiragi-kyoya#20621





HĪRAGI KYŌYA
Zabójcy Demonówoddech wiatru173 cmWAGA






Data urodzenia 07/01/1629
Miejsce pochodzenia Cuszima
Miejsce zamieszkania Fukuoka
Klasa społeczna szlachta dworska
Zawód -

Całkiem wysoki: Wysportowany: Długie bujne jasne włosy; Ciemne morskie oczy;.







 "Sō Haise" - Prawdziwe Miano. Pierworodny syn obalonej głowy rodu.
"Murakumo" - Imię w pirackie bandzie.
"Hiragi Kyoya" - Imie jako zabójca.

Uwielbia przebywać na morzu. To jego okrutna kochanka, która niejednokrotnie próbowała go zabić, ale przez masochistyczną miłość ciągle tam wraca. To chyba z powodu poczucia wolności i bezkresu, w którym nikt go nie odnajdzie.

Wie, co jest pięć, jeżeli chodzi o nawigację morską, pływanie okrętem i innymi rzeczami związanymi z żeglugą. Jego rodzina nadzorowała i prowadziła handel z Holendrami i Chinami, zapewniała spokój na morzu i pilnowała, żeby żadna kontrabanda nie dostawała się do Japonii.

Temperament ma po chmurze, która stara się nikomu nie wadzić i podążać tylko w sobie znanym kierunku, ale gdy ktoś zacznie się z nim ścierać, może wywołać tajfun. A cisza przed burzą w jego przypadku jest bardzo adekwatna.

Ma bardzo przyjemną barwę głosu, która wpada do ucha. Lubi czasami pośpiewać, a najbardziej jakieś szanty.

Czasami zdarza mu się z ciekawości posmakować nowo poznanych ludzi.

Z zachowanie przypomina kota, który podążał własnymi ścieżkami, ale gdy czegoś potrzebuje, to wie, jak się uśmiechnąć i gdzie zgłosić, aby zaczerpnąć korzyści.

Jego miecz Nichirin, jest standardową kataną o zielonym wpadającym w morskim kolorze.

Ma stalowy żołądek, jest w stanie strawić praktycznie wszystko i uniknąć przykrych problemów roztrojowych.

 Zna język chiński i holenderski w stopniu komunikatywnym, przez to jaką funkcje pełni i pracę wykonuje jego rodzina.

Posiada niebywały talent, jego "nauka przez sen" bardzo odbiega od normy. Niezwykle szybko opanowuje nowe rzeczy, a to wszystko dzięki przetwarzaniu, układaniu analizowaniu zdobytej wiedzy podczas spania. Dlatego bardzo często można go zauważyć, jak po prostu przycina komara, w skrajnych przypadkach nawet na stojąco, aby lepiej przeanalizować zdobytą wiedze.

Zanim powrócił do żywych, był członkiem załogi pirackiej pod wodzą Date Kōro. Spędził w niej trochę czasu, nim mógł bezpiecznie oznajmić światu odnalezienie się po krwawy przejęciu władzy.
Ukrywał swoją twarz pod maską, a inni zwracali się do niego "Murakumo". Nie mógł jawnie być piratem, jeżeli nie chciał swoją osobą wzbudzać zbyt dużego zainteresowania i napytać sobie problemów.

Yoshiro zna jego prawdziwe miano i to przez co przeszedł z wyłaczeniem pirackiej bandy.






1628-1629
W rodzie Sō, w końcu został poczęty dziedzic. Para chcąc poznać co, przyniosą narodziny nowego dziecka, udali się na pielgrzymkę do świątyni togakushi po wróżbę omikuji. Na wylosowanym papierku widniał napis „Dai-kyou” co oznaczało „Wielką klątwę".
Oboje w pierwszej chwili bardzo tym się przejęli, martwili, że dziecko może nigdy nie przyjść na świat. Bo spotka je coś niedobrego. Wróżba jak to wróżba nigdy nie była zbyt klarowna czy jasna, było wiele opcji interpretacji, ale na szczęście im bliżej było daty rozwiązania, tym rodzice byli spokojniejsi.


Fale tego dnia mocno wzbierały, a po niebie grasowały cyklony, dzień jego narodzin był wyjątkowo burzliwy na wyspie Cuszimie. Myśl o wróżbie wróciła do nich ze zdwoją siłą, co nie ułatwiało wcale porodu i nie polepszało atmosfery w domu. Wydawało im się, że bogowie się na nich gniewają. Tak jakby sam  Ryujin z Sussano wyrażali swoje niezadowolenie, chociaż przypominało to stracie dwóch bogów, którzy się nie zgadzali ze sobą. Morza i oceany walczyły  z niebem.
W końcu nadeszła chwila porodu i urodził się dziedzic, szalejące fale i cyklony momentalnie zaczynały się uspokajać, tak jakby było już po wszystkim. Był to bardzo wyczekiwany moment, ponieważ pomimo wielu starań, przez długi czas nie udawało się spłodzić potomka.
Padały już podejrzenia, że brat głowy rodu przejmie władze, jeżeli nie narodzi się prawowity następca. Sō Yoshinari i Minori, cieszyli się ogromnie i nazwali swojego syna mianem Haise. Nawet podejrzewali, że to dar od bogów, którzy po wielu latach zesłali na nich dziecię dotknięte przez samych kamich. Blada cera, pozbawiona skazy i jasne włosy, mocno wyróżniały się na dworze w Cuszimie.

1630-1636

Okres wczesnego dzieciństwa należał chyba do najbardziej udanych w życiu Haise, wszyscy na niego dmuchali, chuchali, tak, żeby złote długo wyczekiwane dziecko miało się jak najlepiej i niczego mu nie brakowało w życiu.
Był ich oczkiem w głowie, a do tego rozwijał się nadwyraz dobrze, szybko zaczął chodzić i mówić, a potem bawić i zadawać niekończące się pytania, był ciekawy otaczającego go świata. A najbardziej interesował go ten wielki błekit, po którym przemieszczały się wielkie statki. Kwestia nieszczęśliwej wróżby już dawno została zapomniana i nic nie wskazywało, aby miała się spełnić.
Co prawda nie miał rodzeństwa i innych rówieśników na rodzinnym dworze, ale nie mógł narzekać na brak zabawy, czy poświęcana mu uwagę. Co jakiś czas odwiedzał go stryj ze swoimi starszymi dziećmi. Lubił towarzystwo dalszych krewnych i bawić się z nimi. Młody panicz nie wiedział, dlaczego stryj zawsze na niego tak łypie, ale nie zastanawiał się nad tym zbyt dużo i uznał, że ma on po prostu kwaśną minę, ale zawsze czuł się przy nim jakoś dziwnie i nieswojo.

1637-1644

Drugi etap dorastania był zdecydowanie trudniejszy dla niego. Troska rodziców przerodziła się w wiele dodatkowych zajęć, stopniowo kończyło się sielankowe życie, pojawiali się korepetytorzy i nauczyciele z różnych dziedzin. Jako przyszła głowa rodu musiał mieć szeroką wiedzę na różne tematy i te dotyczące handlu, państwa władzy, języków i hierarchii.
A przynajmniej tak uważał jego ojciec, który robił się stopniowo coraz bardziej wymagający, ale to płyneło z dobroci serca i troski. Chłopak musiał być zaradny, gdy już starszego ojca zabraknie w jego życiu. Przecież nie robił się coraz młodszy i nie mógł wszystkiego nauczyć go sam.
Blondyn nie był buntownikiem z natury, był nieco krnąbrny. Tylko wynikało to bardziej przez jego rozpieszczenie i fakt, że miał dziwny nawyk tupania nóżką. Chociaż udało się go obłaskawić pewną obietnicą, którą złożył mu ojciec. Mianowicie, że jak skończy szesnaście wiosen, to zostanie zabrany na rejs w kierunku Chin, aby podpisać umowy handlowe z ich przedstawicielami.
Rozpoczęły się również delegacje na dwór cesarza, gdzie chłopak chłonął etykietę zasady panujące wśród szlachty i jej zwyczaje.
Nigdy nie narzekał na wizyty tam, a nawet bardzo się z nich cieszył, ponieważ to oznaczało morską wycieczkę i przebywanie, w miejscu które do niego przemawiało przez pewien czas. Nie wiedzieć czemu, ale kołysanie fal, morska bryza i nieprzenikniony błękit był dla niego miejscem, w którym nic innego się nie liczyło. Jedynie co w podobnym stopniu przez krótki moment potrafiło go oczarować, to obcowanie z Oiranami i przygotowanie do roli męża. Ale na dłuższą metę i tak ocean miał większe zainteresowanie. Młody panicz, nie raz powtarzał  w myślach swoje dziecinne marzenie o odkrywaniu nowych lądów, państw i skarbów.

1645-1647

W końcu nadszedł długo wyczekiwany przez Kyoye dzień, mianowicie wyprawa dyplomatyczna dotycząca handlu, Sō Yoshinari był bardzo słownym mężem i tak jak obiecał synowi tak zrobił. Zapasy były przygotowane i w końcu ruszyli, aby dopiąć traktaty handlowe na wyspie nieopodal Chin. Nie wielka formacja składająca się z dwóch średniej wielkości atakebune. Morze sprzyjało i było pogodne, piratów nigdzie nie było, więc spokojnie dotarli do miejsca docelowego, w którym po dłuższych naradach doszli do porozumienia.
Młody panicz był wniebowzięty i nie mógł się napatrzeć, na krajobraz kształty i wzory na chińskich okrętach, było to dla niego coś magicznego i niespotykanego dotąd, a przy okazji mógł poćwiczyć swoje umiejętności czytania map i nawigowania na nie znanych mu do tej pory morzach.
Problem pojawił się przy powrocie, zostali napadnięci przez Wokō, co doprowadziło do strat i niewiele by brakowało, aby piraci przejeli statek i zwyciężyli. Nie zaznaliby tam łaski ze strony opraców. Po tym wydarzeniu do chłopaka dotarł fakt, jak niebezpieczni ludzie czyhają na świecie. Skąd znali ich trasę? To pozostawało tajemnicą, a raczej zrzucano to po prostu na czysty przypadek Ojcec Kyoyi również otworzył wzrok w tej kwestii i jak tylko dotarli do domu, wdrożył chłopakowi szkolenie z walki mieczem i samoobrony. Nie zamierzał pozwolić, aby jego syn był równie bezbronny co on, bo nikt nigdy nie zadbał o nauczeniu go drogi miecza.
Poskutkowało to sprowadzeniem jednego z lepszych byłych szermierzy, którzy byli dostępni, a tak też się złożyło, że był on emerytowanym zabójcą. Mocno nadgryziony przez czas i z brakami w kończynach. Początki ich relacji były trudne. Młody następca nie był przyzwyczajony do takich ćwiczeń i minęło, trochę nim przyzwyczaił się do takiej musztry, ale stopniowo jak się docierali, dawało to coraz lepsze rezultaty i zacieśnieniało więź, która była również porównywalna z więzią dziecka i rodzica.
Tanaka nauczył go, tyle ile mógł i pozostawił mu wybór, czy chce spotkać się z filarem, w celu dokończenia szkolenia, które uzyskał. Weteran wysłał list polecający do filara powietrza i wytłumaczył blondynowi, w jaki sposób może się skontaktować z korpusem jeżeli zaszłaby taka potrzeba. W liście poprosił hashire, aby ten zgodził się szkolić dalej młodzieńca, jeżeli ten kiedyś odezwie się do niego.


1648-1649

Kyoya w tamtym okresie nie był, aż tak zainteresowany dołączaniem do zabójców demonów, bardziej interesowała go jego pasja i objęcie władzy po ojcu, aby ten mógł być z niego dumny. Dlatego jakoś nie przejmował się organizacją, która jak zrozumiał miała wyplenić zło z tego świata.
Wróżba, która wskazywała wielką klątwę, uaktywniła się w końcu po wielu latach i teraz nadszedł czas jej spełnienia. Yorinobu, czyli młodszy brat głowy rodu postanowił drugi raz sprobówać zrealizować swój plan, który ostatnim razem nie wypalił. Zebrał jeszcze większą grupe roninów i piratów, aby nic nie staneło mu na przeszkodzie.
Wdarli się na wyspę pod osłoną nocy i przeprowadzili krwawy przewrót. Oczywiście wszystko było tak ukartowane, że on nie maczał w tym palców.
Zabił wszystkich mieszkających w rezydencji, a jedynym świadkiem tego wszystkiego był właśnie młody panicz, na którego oczach zabijał mu bliskich, wyrzucając z siebie żale i bóle, które trzymał w sobie od lat. Jego ambicja i chciwość zepchnęły go w otchłań, z której nie ma powrotu, blondyn wykorzystał okazję, którą dał mu nauczyciel i biegnąc ile sił w nogach skoczył z klifu do morza, ratując się przed pewną śmiercią. Tam wydostał się obolały złapał za pierwszą lepsza niewielką łódz i ruszył na morze, nie było na niej zbyt dużo zapasów ale musiało wystarczyć.
Co jednak nie okazało się najlepszym pomysłem, ponieważ kilka dni później został odnaleziony na środku oceanu przez statek, który handlował niewolnikami. Został złapany w niewole i zmuszony do katorżniczej pracy. Był bity i poniżany. To były jego najgorsze lata życia i niewiele brakowało, aby się złamał i sięgnął po łatwe wyjście z otchłani bólu, do której trafił, gdzie nikt w jego stronę nie wykazał się choćby odrobiną życzliwości. Zrozumiał, że jak sam o siebie nie zadba, tak nikt tego nie zrobi.



1651-1652

Blondyn skontaktował się z filarem wiatru i wznowił swoje szkolenie, musiał się gęsto wytłumaczyć z wydarzeń, które odbyły się kilka lat temu. Yoshiro rozumiał pozycje chłopaka i po dłuższej rozmowie przyjął go, dostrzegł w nim pewne skazy, ale po takich przeżyciach to chyba nikt by mu się nie dziwił.
Przybrał imię Hiragi Kyoya i tak wstąpił do korpusu, był gotowy zabijać demony, które staną mu na drodze tak długo jak zdobędzie potrzebną mu siłę do zemsty.
Trenował pod jego okiem i uzupełniał wiedzę zdobytą od Tanaki, prezentował bardzo dobry poziom jak na rekruta i niewiele czasu upłynęło, jak filar wiatru zdecydował się puścić go na ostateczną selekcję.
Został wysłany z grupą innych śmiałków do lasu, w którym roiło się od demonów, mieli w nim przetrwać do rana i pozbyć się jak największej ilości demonów. Były arystokrata miał pewną przewagę i wcale nie chodziło tutaj o zdolności, a wiedzę jak zachowują i polują demony. Dlatego łatwiej było mu przygotować się na zasadzki stworów nocy, oraz skuteczniej zastawiać swoje. Las był przepełniony krzykiem, bólem i cierpieniem, prawdziwa strefa wojny, która nie robiła większego wrażenia na zielonookiem. Był jedynym rekrutem, któremu udało się dotrwać do rana i to wcale nie dzięki ukrywaniu się.


Hīragi Kyōya
Ikonka postaci :
Karta Postaci Cq4JoOv
Klasa :
szlachta dworska
Zawód :
Zabójca Piratów
Wiek :
25
Wzrost :
175
Siła :
D
Wytrzymałość :
C
Szybkość :
D
Zręczność :
C
Hart Ducha :
E
Punkty :
826
Siła
Wytrzymałość
Szybkość
Zręczność
Hart ducha
halloween 2023
wzięcie udziału w evencie halloweenowym
dom węża
wrzucenie słodyczy do kociołka jako uczeń z domu węża (halloween 2023)
kalendarz adwentowy 2023
wzięcie udziału w evencie zimowym
ROK KRÓLIKA
drugie urodziny forum! (2023)
loading - 25%
25 tys. postów na road to hashira!
PUNKTÓW
Admin
admin

https://hashira.forumpolish.com/t34-wzory-kart-postacihttps://hashira.forumpolish.com/t39-wzor-chronologiihttps://hashira.forumpolish.com/t40-wzor-relacji
WITAJ, KYŌYA!

Twoja Karta została zaakceptowana, a ty właśnie wstąpiłeś w szeregi Zabójców Demonów.

Co więcej, na start dostajesz 49 punktów, które możesz przeznaczyć na rozwój postaci. Do zobaczenia na fabule!




Karta Postaci  49 pkt Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, uzupełnij swój profil.
completed


Informator Następnie przystąp do uzupełnienia informatora, do którego wzór znajdziesz tutaj.
in progress



Admin
Ikonka postaci :
Karta Postaci Cq4JoOv
Cytat :
omae wa mou shindeiru
Wiek :
---
Gif :
Karta Postaci Tanjiro-demon-slayer
Wzrost :
---
Siła :
S
Wytrzymałość :
S
Szybkość :
S
Zręczność :
S
Hart Ducha :
S
Punkty :
926
Siła
Wytrzymałość
Szybkość
Zręczność
Hart ducha
Twoje zezwolenia

Nie możesz odpowiadać w tematach